Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teillä perheellisillä yli 30v:lla tosiaan ole muuta tekemistä kun notkua netissä??

Vierailija
25.02.2007 |

Itse olen 22 ja yh eikä oikeesti muuta tekemistä just nyt ole. Mutta mitä te täällä teette???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko muu perhe nukkuu vielä, niin en oikein viitsi mennä kolistelemaankaan.

Vierailija
2/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä yh pitämään lapsellesi seuraa, äläkä täällä roiku ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5 vuotta myöhemmin on nämä aamutkin vähemmän hektisiä. Viimeinen lomapäivä, en jaksa sen kummempia tässä nyt tehdä. Kahdet housut lyhensin just äsken.

Vierailija
4/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaan ihmettelen kun tuntuu että oma elämä niin tylsää kun pitää täällä roikkua eikä oo muuta tekemistä. Sitten olen katellinen kokonaisille perheille jotka viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
5/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla menossa. Kai sitä voi sunnuntaina vähän jälkeen klo 10 aamulla vain ollakin???

Vierailija
6/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun laisia saastoja ei tarvita tänne.. pthyi

Vierailija
7/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on angiina. Eka päivä, että jaksoin nousta sängystä. En jaksa mitään muutakaan vielä tehdä eli kuuluuhan se aika näinkin ;)

Vierailija
8/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen yli 30v... mies nukkuu yövuoron jäljiltä, lapsi kattoo DVD: tä, just sain keittiön siivottua.

Vierailija
9/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lasten kanssa ulkona. Aina kaikki arkipäivät töiden takia reissun päällä poissa kotoa. En näe eroa täällä roikkumisen syihin, oliko ikää 22v vai 40v ja onko yh vai perheellinen.

Vierailija
10/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen kohta ruoan laittamaan. Mies vei lapset pulkkamäkeen.

En minäkään ymmärrä mitä tuo ikä tuossa aloituksessa tarkoittaa. Siis viittaako ap siihen, että tässä kypsemmässä iässä pitäisi jo keksiä jotain fiksumpaa ajanvietettä? Tai siis siirtyä pitsinnypläykseen? Tai voivotella kolotuksiaan tuolla sohvan nurkassa?

Vierailija
11/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta lähden kauppaan ja sit alan laittamaan ruokaa, ja varmaan jossain välissä piipahdan vielä tännekin.

Vierailija
12/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton 22-vuotias, joka notkuu VAUVA-lehden keskustelupalstalla...

Vierailija
13/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin mies lasten kanssa ulkona, itse flunssaisena nuokun koneella kun en saa siirryttyä sänkyyn

Vierailija
14/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin roikkua täällä syyttämässä muita äitejä huonoiksi äideiksi, koska he roikkuvat täällä :D olis sulla ap aika yksinäistä muita arvostella jos vain sinulla olisi oikeutettu syy roikkua täällä...

30v. ja netissä. lapsi kattoo isin kanssa muumeja, ja menossa päikkäreille. just sain keittiön siivottua lounaan jäljiltä ja tuulin tähän kaffelle

Vierailija
15/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinun laisia saastoja ei tarvita tänne.. pthyi

Vierailija
16/16 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun TÄYDY täällä notkua, olen täällä koska haluan, tämähän on loistavaa ajankulua. Koti kiiltää, lapset on päikkäreillä, mies katsoo telkkaria. Hetki täällä, sitten miehen kainaloon sohvalle.