Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua halvalla ruokavaliolla?

Vierailija
16.12.2024 |

Tarvitseeko niitä kasviksiakaan syödä niin hirveästi päivässä? Ei niissä ole mitään maagista juttua, joka laihduttaisi. 

Miten halvalla voi yhden hengen taloudessa laihtua, paljonko olisi viikkobudjetti?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista halvin ja tehokkain konsti laihtumiseen on syömättömyys. 

Tuota en suosittele. Pari vuotta kokeilin, lähti vaan lihakset ja voimat. Painoakin tosin 30 kg. 

Vierailija
62/63 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitysleirin ruokavalio toimii kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautasmallin mukaan kun syöt, niin se on edullista ja siinä se vihannekset ja juurekset täyttää puolet sun lautasesta.

Multa löytyi diabetes. Itse olen lautasmallilla laihduttanut vuodessa 15 kiloa. Lasken lisäksi kaloreita eli että ei mene yli 1400 kaloria päivässä. Mulla on koira, niin kävelen 3-5 km lenkkejä kerran päivässä. En ole paljon mistään luopunut paitsi kolestrolin vuoksi kovista rasvoista, eli ruokavalio on pääsääntöisesti kanaa ja kalaa ja sokeria jonkun verran välttelen, mutta kyllä se pulla maistuu mullekin lauantain aamukahvilla.

Kolestrolit on tippunut lukemaan 4,4 arvosta 6,9. Joskus munkin tekee mieli makkaraa, esim. eilen teki ja tein bratvustista ja pakastewokkivihanneksista "pyttipannun". Pistin siitä puolet lautaselle ja toiselle puolen tomaattia, puoliso söi toisen puolen. Ruokaan ei mene paljon rahaa, itseasiassa vähemmän kuin ennen laihduttamisen aloittamista. Moskaruoka maksaa yllättävän paljon ja aiheut

Mulla on tavoitteena pudottaa tuo 15 kg neljässä kuukaudessa, ja siitä vielä jatkaa pudotusta mahdollisesti hitaammalla tahdilla vielä 5-10 kg. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi