Siis mitä ihmettä: postiluukusta tipahti kirje, jonka sisällä Revolut VISA-luottokortti!
Kortissa ei nimeä. On sirullinen kortti ja siinä lukee VISA ja Revolut. Kirje tuli vieläpä oudosti toisella etunimelläni, jota en käytä virallisesti missään.
Kortti on laitettu kiinni tuollaiseen hienoon pahviviritelmään.
En ole tällaista tilannut, enkä ikinä tämmöisestä kuullutkaan. Mistä on kyse?
Kommentit (99)
Sinulla on tili siellä. Olet ostanut jotain Klarnalla!
Enkä ole ikinä ottanut henkkareistani mitään valokuvia edes itselleni. Ne on ihan fyysiset kortit ollu aina
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä ikinä alkoholia enkä ota ikinä selfieitä. En ole edes somessa.
ap
ok mut ota sinne revolutiin yhteyttä ja lakkaa jahkaamasta täällä
Ok, otetaan, otetaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitkään henkkarit koko elämäni aikana ikinä kadonneet. Aikoja sitten saatu ajokortti tälläkin hetkellä on lompakossani kotona ja henkilökorttikin kotona.
Olet körtti vai lestadiolainen?
Vierailija kirjoitti:
Klarnaa olen kyllä käyttänyt aikoinaan, mutten viimeiseen puoleen vuoteen.
Klarnallakin olen ihan etunimelläni, en millään toisella etunimelläni väärin kirjoitettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole mahdollisesti yritys tilannut sinulle firman korttia?
Mikä yritys muka? Ja vielä toisella etunimelläni, jossa on vieläpä kirjoitusvirhe. Mikä edes on Revolut? Ensi kertaa kuulin siitä nyt, kun tuo kirje äsken tipahti postiluukusta.
Todennäköisesti mennyt väärään osoitteeseen ja sen on tilannut joku, jolla on samanlainen nimi kuin sinulla. Revolut tilin avaus onnistuu lataamalla revolut-app puhelimeen, jonka jälkeen todennus tapahtuu henkkareilla ja selfiellä, joka otetaan livenä apilla.
Nimeni on ensinnäkin todella harvinainen, saatikka toinen nimeni, joka on sitä paitsi väärin tuohon kirjoitettu sillä tavalla, että sen nimisiä ei taatusti ole. Osoitetiedot rappua ja asuinhuoneistoa myöten on kirjoitettu täysin oi
Nyt alkaa jo olla niin paljon selittelyä, että ap keksinyt koko jutun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitkään henkkarit koko elämäni aikana ikinä kadonneet. Aikoja sitten saatu ajokortti tälläkin hetkellä on lompakossani kotona ja henkilökorttikin kotona.
Olet körtti vai lestadiolainen?
Mistä tämä johtopäätös? En kumpikaan.
Niiden sivuilta:
Revolut on pankki- ja luottokortti joka sopii kaikille. Myös luottotietonsa menettäneille.
Onneksi olkoon, ap!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klarnaa olen kyllä käyttänyt aikoinaan, mutten viimeiseen puoleen vuoteen.
Klarnallakin olen ihan etunimelläni, en millään toisella etunimelläni väärin kirjoitettuna
No niin siellä se syy on. Miksi te akat aina sorruttu siihen KLARNAAN??? Käyttäkää luottokorttia älkää ikinä Klarnaa.
Ja nimet ovat ihan julkista tietoa Väestörekisterikeskuksen järjestelmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ilmeisesti Revolutilla jokin mainoskampanja käynnissä ja kohdehenkilöiden nimet poimittu jostain Porton lentokentän asiakaskunnasta. Oletko matkustellut viime aikoina?
Onhan siinä nyt saate mukana, hyvänen aika. Lue
Olen viimeksi ollut kesällä Ruotsin laivalla. Sitä ennen myös vuosi takaperin siitä kesällä laivalla. En oo ollu muualla.
Todella ankea elämä sulla.
mulla on vielä ankeampi. Olen matkustellut viimeksi 2004.
No niin ap, lopetahan jo ja selvittele asiaa muualla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole mahdollisesti yritys tilannut sinulle firman korttia?
Mikä yritys muka? Ja vielä toisella etunimelläni, jossa on vieläpä kirjoitusvirhe. Mikä edes on Revolut? Ensi kertaa kuulin siitä nyt, kun tuo kirje äsken tipahti postiluukusta.
-----------Venäläinen mies avasi tämän oisko vuosi pari sitten-Tuttava luottaa vaan tähän koska Ruotsissa asuvana on parasta olla varuillaan , tutkivat tasan tarkkaan kaikki ostokset ym
Oli siitä myös taloudellista hyötyä rahanvaihdon suhteen. En vaan muista mitä ,oliko korkeampi kurssi vai ei vaihtomaksuja.
En ole menettänyt luottotietojani. Mulla on kaksi luottokorttia ollu iäisyyden jo.
"Nyt alkaa jo olla niin paljon selittelyä, että ap keksinyt koko jutun..."
En todellakaan ole keksinyt. Miksi ihmeessä edes keksisin tällaisen jutun?
Vierailija kirjoitti:
Henkilötiedot voidaan varastaa myös netin kautta - tai kuten vaikka Psykoterapiakeskus Vastaamon tapauksessa kävi.
Tulethan ap sitten vielä kertomaan, mitä Revolutilta vastattiin!
Vierailija kirjoitti:
Tulethan ap sitten vielä kertomaan, mitä Revolutilta vastattiin!
Tullaan, tullaan, vaikka osa syyttikin tätä keksityksi. En kyllä voi käsittää, miten joku edes osaisi keksiä tällaista tarinaa.
Kumma juttu. Erilainen asia, mutta mulle yksi finanssilan yhtiö lähetti aikanaan asiakaskortin, jossa oli sukunimeni väärin kirjoitettuna. Etunimeni on tavallinen, mutta sukunimi harvinainen, ja se oli usein väärin, joten en pitänyt outona.
Joskus sitten piti kysyä jotain muuta asiaa ko. yrityksen asiakaspalvelusta ja mainitsin samalla tuosta kirjoitusvirheestä. Kävi sitten ilmi, että olin saanut väärän ihmisen kortin alun perin. Se toinenkin sukunimi oli varmasti niin harvinainen, etten tiennyt sellaista olevan olemassa ja pidin kirjoitusvirheenä. Nappasivat äkkiä tuon kortin minulta ja sain uuden myöhemmin postissa.
suomalainen "pankki" joskus vuosia sitten lähetti postissa kortteja ihmisille, jotka ei niitä olleet tilanneet. Oli joku markkinointikampanja mutta pitiköhän olla silti asiakas että sen sai, siitä en tiedä
ok mut ota sinne revolutiin yhteyttä ja lakkaa jahkaamasta täällä