Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISmasujen lepopäivä***

25.02.2007 |

En osaa linkittää tuota eilistä...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä nukkumassa ihan hyvää vauhtia jo, MUTTA... Heräsin, sattui mahaan -> ajattelin että pissittää niin kovaa ja kävin vessassa. Menin takas nukkumaan ja kipu sen kun vaan yltyi. Koski mahaan ja nivusiin aika kovaa. Mies on sikeä nukkuja ja jopa hän heräsi kysymään että onko ongelmia :)

Siinä sängyssä aikani paikallani paniikissa puuskuttaen ja odottaen että milloin se kipu loppuu päätin sitten nousta ylös. Ennen kun nousin niin minulla alkoi kaamea horkka, ei periaatteessa paleltanu, mutta tärisin ihan koko kropaltani!! No sitten kävin vessassa isommalla hädällä (tänään jo 4 kerta!!!!!!!!!!!!!) Kipu jatkui ja horkka jatkui ja nyt on pahaolo. Kipu on vähän hellittänyt, vaikka vähän väliä tuntuu että yltyy taas. Ei kuitenkaan taida yltyä. Kyllä tämäkin kipu on aaltomaista, mutta koske silti koko ajan. Välillä vaan kovemmin ja välillä hiljemmin.

Illasta oli semmonen vartin kestävä mahan, selän ja reisien kosku. Joka kerta kun se kipu tulee niin samalla tuntuu että peräsuoli on ihan täynnä ja oikeestaan joka kerta se on tyhjentynyki *miettii*

Voi itku, mitähän tää oikein on *miettii* En uskalla edes nukkumaan mennä kun se tuntuu paljon pahemmalle siellä makuullaan kuunnellessa. Maha ei kuitenkaan näitten kipujen aikana kovetu, ainakaan ihan täysin. Alamaha on ehkä kova ja keskeltä, mutta sit tuosta päältä ei oo täysin kova.

Päivällä oli sit ihan selviä supistuksia 4 kpl jotka tuli ihan todella lyhyellä välillä. Ne sattui oikeestaan ekaa kertaa. Sillon taas tuntui että lentää ripulit kohta housuun, ei lentäny ei! Se on vaan se tunne ja koskaan ei oo ripulilla ollu!

No nyt lopetan tämän jauhamisen itestäni ja keksin jotain muuta tekemistä. Voiko muuten sairaalaan mennä jos sattuu koko ajan, eikä supistele.... Siis ei voi laskee kellosta aikaa kun koskee koko ajan??

Jouhi 35+1

Vierailija
2/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman masua kommentoin sinulle kun satuin näinä yön tunteina tänne katsahtamaan. Jos sattuisit olemaan vielä koneella.

Minusta sinun kannattaisi soittaa sairaalaan. Kuulostaa siltä, että synnytyksesi voi hyvinkin olla käynnissä! Tuo vessassa juokseminen kakkoshädällä viittaa aika vahvasti siihen.

Onnea synnytykseen, olipa se nyt tai kuukauden kuluttua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouhi taitaa sitten olla synnyttämässä? Oireet ainakin kuulosti siltä, että synnytys on käynnissä! Ja vastaan vaikka tuskin Jouhi tätä enää lukee, että kyllä sairaalaan saa menää aina kun itsellä on epävarma olo, sitä varten se hoitohenkilökunta siellä on!

Nukuin tosi huonosti. Illalla oli vähän ongelmia nukahtaa, meinas paleltaa. Sain kuitenkin unen päästä kiinni ja nukuin kuin tukki 2h kunnes poika tepsutti viereen. Vein hänet omaan sänkyyn ja olin ihan pirteä ja hieman pahoinvoiva, söin sitten miehen kanssa iltapalaa ja katottiin telkkaria. Sittenpä en unta saanutkaan pyörin ja kävin välillä pissillä ja jatkoin pyörimistä nokka tukossa ja kurkkua juilien, kunnes lopulta sain unta klo 3 ja poika sitten päätti nousta klo 6, eikä väsytä yhtään! Flunssaakin pukkaa :b.

Tänään pitäisi iltapäivällä raahautua veljen pojan 4v synttäreille, nousee jo hiki pintaan, kun sitä ajattelee.

Huomenna olisi äitipoli, en jaksa odottaa. Saan tietää istukan tilan ja onko kohdunsuulla tapahtunut mitään.

möhkis ja tiitiäinen 36+2

Vierailija
4/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö takana,huh huh.Valvoin kahdesta viiteen.Se on kamalaa kun kerran herää,unen päästä on todella vaikea saada kiinni.

(.)Ei syntynyt vauva eilen,vaikka kovasti toivoin,kun miehellä oli tosiaan synttärit ja meillä hääpäivä.Onnistuin eilen kaatumaan omalle pihallekkin.Mennä humahdin vasemmalle kyljelle,kyllä se hiukan säikäytti.Onneksi sain käden alle,eikä maha-asukilla tunnu olevan hätää.En edes lähtenyt polille tarkistuttamaan tilannetta,kun ei ollut vuotoja eikä kipuja ja vauvakin melskasi jopa normaalia enemmän.Nyt on kyllä vasen käsi ja kankk joenkin puuduksissa,mutta muutama vaiva näihin raskausvaivoihin ei tunnu missään.

Oli tosiaan putkahdellut paljon pienokaisia maailmaan,joten ONNITTELUT KAIKILLE NYYTTINSÄ SAANEILLE!Saa nähdä kuinka moni saa vauvansa oikeasti maaliskuussa,kun helmikuutakin on vielä jäljellä ja sitten ollaan me ikuisuusraskailijat,jotka odotamme varmasti huhtikuun puolelle?!?*virn*

tityli 37+1

Vierailija
5/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh ja pah, edelleen täällä olen! Kipua kesti tunnin ja sitten se pikkuhiljaa laantui pois. Menin nukkumaan ja heräilin muutamaan kerran polttavaan tunteeseen ja nukahdin heti kun tunne loppui (ketivät siis vaan n. puoli minuuttia) Nyt kun heräsin niin TAAS minun maha toimi :O En ymmärrä enää ollenkaan miten vilkkaaks minun suoli on käynyt. Nyt juilii nivusia, ei muuta!

Tänään sinne siskon pojan synttäreille 170 km päähän lähdetään. Onhan se sielläkin sairaala jos alkaa siltä tuntumaan! :)

Nyt pitää rientää laittamaan autoa lämpiämään ja miestä herättelemään!

Jouhi 35+1

Vierailija
6/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi taas pyykinpesu päivä ja muutenkin pitäs varmaan vähän siivoilla ja laitella noita omia tavaroita sairaalaa varten. Vauvan vaatteet laitoin tässä yks päivä.

Yö meni kohtalaisen hyvin,tosin aloin nukkumaan vasta joskus klo 01.30 ja nousin jo ennen 8, vähän lyhyeks jäi unet mutta täytyy nukkua päivällä.

Taitaa tulla hyvä ulkoilu sää, pitäs lähteä lasten kanssa rantaan jos ei kovasti tuulisi. Esikoinen pääsisi testaamaan noita uusia suksia jotka mummi osti eilen. Nyt pitäs vielä kaksosille ostaa, jos saisivat synttäri lahjaksi vaikka rahaa voisi sijoittaa noihin suksiin.

Täällä kun ei kannata ostaa kirppikseltä, kun pyytävät ihan hirveitä hintoja pelkistä suksista ja sitten kun vielä ostat monot, tuule summa yhtä suureksi kuin se, että ostaisit uudet.

Nyt alan aamukahvin juontiin, ja käyn päivällä uudelleen lukemassa mitä olette kirjoitelleet.

Kaksosmamma1 rv 37+3

Vierailija
7/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnea kaikille vauvansa jo saaneille! Niitä alkaakin jo mukavasti " tupsahdella" .

Yöt on ollu hankalia täälläkin. Ei mulla mitään kipuja oo, mutta vessassa tulee juostua kahden tunnin välein. Muutenkin uni tuntuu olevan semmoista koiran unta, herään pienimpäänkin ääneen. Ainoa sikeän unen jakso on nukkumaanmenosta pari tuntia eteenpäin. Mutta mitäpä siitä, kun olo on kuitenkin päivällä virkeä.

Eilen leivoin parit erilaiset keksit ja piimäkakun pakkaseen. Onpahan sitten jotakin jemmassa vauvan katsojille tarjottavaksi. Ja leipominen olikin hyvää vaihtelua minulle. Mä en nääs juuri koskaan leivo. Esikoista odottaessa siivosin, järjestelin ja puunasin paikkoja viimeiset kuukaudet. Nyt sitten kokeilen uusia ruokareseptejä ja leivon! Kaipa se liittyy tähän loppuraskauden pesänrakentamisviettiin :)

Mummulassa pitäis lähteä tänään käymään. Tai siis asumaan taas päivä. Miestä kun ei saa lähtemään sieltä pois kuin vähintään 8 tunnin vierailun jälkeen ja kyseessä on sentään mun vanhemmat, eikä miehen. Miehen vanhempien luona ei yleensä tuntia kauempaa vanheta. Josko tuo on anoppiinsa ihanstunut ;) Jostakin syystä viihtyy siellä tosi hyvin. Mun vanhemmat onkin ottanu mun miehen heti alusta asti omaksi pojakseen.

Jospa sitä raahautuisi aamukahville kun isukki on sitä pojan kanssa keitellyt.

Hyvää sunnuntaita kaikille!

rimma 37+4

Vierailija
8/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisit sinne sairaalaan ihan vaan varmistaaksesi oman mielenterveytesi! ;)

En mä mikään ennustaja ole,mut kovasti on " sellaisia" oireita sulla.

Vierailija
10/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos soittaisin nyt kun ei edes koske oikeestaan mihinkään. Nivusia vähä viiltelee välillä ja maha toimii hyvin. Kai siihen synnytykseen muitakin oireita tarvitaan?

Tosin mulla oli se ennenaikaisen synnytyksen uhka ja sielläkin sairaalassa makasin sen takia ja se kanava on lyhyt jo valmiiks. Siinä mielessä kai se vois syntyy nopeestikin! Vauva on ollu jo jonki aikaa todella alhaalla lantiossa ja pää ei hievahdakaan liikuttaessa. Näin sanoi terkkari neuvolassa!

Ja taas tuntuis että pitäis vesssaan mennä, mutta menen kyllä suihkuun enkä jatkuvaan ramppaa *askalla!

Jouhi taasen

Vierailija
11/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paistaa aurinko aivan ihanasti! Pakkastakin on vain -10,joten ulos on ihan pakko päästä.

Mä olin ajatellut mennä hakeen yhtä TOSI isoo koiraa ulos,etten olis niiin toopen näkönen kun menisi yhelle tietylle reitille,siel mis mä ennen asuin.

Meil on ollu ennestään 2x collie,ja nyt viimesen kuolemasta on vuos aikaa,ja kovasti haluttais ottaa uus karvakuono,vaik tää vauvakin on nyt tulossa.Laitoinkin eilen tiedustelun yhteen kenneliin,jonne olis tulossa parin viikonpäästä vauva-koiria (pentuja,kyl mää tierän;) ).

Noh tää iso koira on mun yhden kaverin, ja sitä saapi aina talutella kun siltä tuntuu.

Mis me ennen asuttiin,oli sellasta peltoo ja kaikkee maalaismaisemaa(hesassa ihan siis), ja siel tuntu kaikilla olevan koira just niiden mahtavien ulkoilu mahdollisuuksien takia.

Mun äiti lähtee tolle kävelylle mukaan pitään sitä Aapoa ( herran nimi muuten),etten mä vaan sit olis rähmälläni tuolla,jos se nyt sais jonkun kohtauksen.Ei se ole vetävää sorttia ollenkaan,vaan ihan lauhkee kuin lammas,mut koskaan ei voi olla liian varovainen.

Varsinkin kun on tää kullan kallis lasti viel jemmassa.

Mä sain nukuttua taas yöni hyvin,mut sitten tuo aurinko herätti mut 8.30,pilkistelemällä suoraan silmille.

Eilen illalla oli kyllä selkä ihan peenä ( kyl te tiedätte).Mä en voinut istuu koneella,en sohvalla ja sängyssäkin oli tuskainen olo. Sitten mä heitin tulikuuman pyyhkeen ( mul ei oo mitään kauratyynyjä tai sellasii) selän alle,ja yes, se helpotti niin paljon et nukahdin kesken james bond' n.

No nyt kuitenkin vaatteet päälle,nyt on ihan järkyttävä hinku päästä ULOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hyvää aurinkoista ja happirikasta sunnuntai päivää kaikille.

Hanan, joka sekoo päivä päivältä pahemmin.

Vierailija
12/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kuitenkin soittaisit salille ja kertoisit mikä sun tilanne on ja millainen eilinen päivä oli ja yö ja kysäset että voisitko käydä näytillä kun pitäis sinne 170km:n päähän lähtee, että uskaltaako. Autossa voi olla ikävä synnyttää!! :)

Vierailija
13/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...On taaskin sunnuntai...

Mä oon nukkunu toooodella hvyin ja olen siksi hyvin hyvin iloinen :) Jostain kumman syystä menin nukkumaan jo ennen kymmentä (kun oli niin outo olo), ja käväsin vessassa vaan joskus puolen yön paikkeilla..siitä edespäin nukuin tajuamatta mitään mistään, mies oli kadonnu töihin ja koira änkeny polvitaipeeseen nukkumaan kun havahduin hereille joskus ennen yhdeksää :) WAU!

JOUHI;

Kyllä mä suna soittasin sinne synnärille ja kysysin mitä tuo on jos ei kerran synnytystä! Ainaki toivosin pääseväni pikasesti näytille ennen pitkään matkaan lähtöä..tosin taisit lähtee jo. Toivotaan että kaikki menee ok.

MÖHKIS;

Minnes polille sä oot sitte menossa huomenna? Tuutko sä mun kans EKKS:n vihdoinki? Mulla on aika het 8.30 joten siellä jumitan varmaan tunnin pari..jos vaikka satut samoille linjoille :)

Mä olen se, joka tutkimushuoneessa huutaa niin maan pirusti kun tohtori ei kuitenka suostu antamaa käynnistysaikaa :)

( . ) njaah, tänään ei (ainaka vielä) ole olotilassa mitään valittamista, heräsin kyllä selkäjumitukseen mutta tuolla nukkumisella se nyt on ihan normaalia. Eilinen ällö-olo ja kivistely on kadonnu kun tuhka tuuleen. Yritin olla siitäkin mainitsematta (siis koko alaselän jomotuksesta) miehelle, kun se raasu hätääntyy näköjään tosi herkästi (on kuulema kotonaan töissäollessa niin kovin huolissaan ja hermostunu jatkuvasti), mutta pakkohan se oli kertoa kun välillä pakotti niin että olin ihan valkee naamastani. No, nyt ei kuitenka tunnu miltään :( tavallaan surku. Täytynee huomenna muistaa kysyä lääkäriltä/kätilöltä olisko ne voinu olla supistuksia, vaikkei kohtu kovettunukaan. Toisaalta, en tiedä tunnistanko kovettumisen kuitenkaan ihan oikein, joskus masu on vaan super-pinkee - kun täytetty rantapallo..ja toisinaan vielä kovempi - kuin vesimeloni suuressa koossa. Tavallisena se on ' vaan' pingotettu kangas jota voi painella enemminkin..että repii siitä sitten..ääh.

Nyt meen kaffelle ja viskoo puita uuniin :)

Tappert ja Puksu 38+0 *RIKS RÄKS POKS*

Vierailija
14/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täällä kuopiossa, mutta samaan aikaan meillä näyttää ajat olevan :). Sullahan on jo hurjat viikot! En mä ole mitenkään kateellinen tai silleen... ;)

Vierailija
15/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keikutaan, kerrankin ajoissa.

Kävin hakemassa päivään vauhtia lääkäripäivystyksestä. Kurkku on tulessa edellee ja olo sen kun pahenee. Otti nielunviljelyn ja nyt odotellaan tuloksia. Amoxil-kuuri viikoksi, sanoi että helpottaa vähän oloa. Tiedä tuosta :( Yskittää ja tuntuu että keuhkot hajoaa kun lima ei irtoa ei sitten millään.

Uhmaan silti tautia ja suunnistan tänään kirppiskierrokselle, jos vaikka tekisi jotain löytöjä.

Jouhilla kuulostaa kyllä synnytyksen käynnistymiseltä, kyllä ottaisin yhteyttä äitipoliin tilanteen tarkistamiseksi. Sulla on aika pitkä ajomatka edessä, ihan senkin vuoksi.

Ja Tappertille saarnaan... luin eilisestä pinosta, että sinä olet kannellut vesiämpäreitä!!! Nyt rauhoitut hyvä nainen, et saa nostella tuollaisia painoja, siinähän voi istukka revetä. Rauhoitu rauhoitu :)

Mutta nyt sohvan nurkkaan köllimään, supisteleehan tuo niin.

Z 38+1

Vierailija
16/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kukaan ei koskaan satu mun kans samaa aikaa polille! Aina yritä kysyä mihin kukakin on menossa..jos vaikka tännepäin mutta ei. Aina vaan jonnee muualle. Otapa möhkis auto ja hurauta lappeesee, mennää sit yhes tonne mein polille :)

Aaaah, Puksu muksu on saanu hepulin ja tunkee ja änkee kaikkiin suuntiin - sattuu! Myllertää ja pyörii ja tunkee peppua ja jalkaa ja kädet rullailee jotain tuolla alhaalla ja päätään kai pyörittelee ja...hitto se varmaan limboaa! Auuuh.

Taatti.

Vierailija
17/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZELDA;

Ehdit tohon väliin..kun mulle sanottii että vaan alkuraskaudessa ei sais kantaa?! Ja puolenvälin jälkee saapi jos rauhallisesti nostelee, ettei repäse ylös niitä taakkoja..ounouuu..missä se raja sitte menee? Noi ämpärit paino sen 20kg, mut mähän oon nostellu 40kg:n säkkejäkin tässä välillä navetalla kun luulin että saa nostaa varovasti...taas mua on kusetettu :(

T

Vierailija
18/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei muista kerralla, sama pää kesät talvet...

Hanna oli ollut sairaalassa migreenin takia, se se on karmee vaiva, mulla migreeni alkoi jo 9 vuotiaana ja edellinen raskaus oli aivan kauhea sen osalta ja synnytyksen jälkeen sain ihan karmeen migreenikohtauksen. Suosittelen lämpimästi kylmäpussia päähän (pään syväjäädytys olisi ehkä paras), kylmä kun supistaa verisuonia, kun taas migreeni niitä laajentaa, auttaa vähän. Paljon jaksamista täältä lähettelen, ymmärrän miten kauhea kipu on, oikei invalidisoiva. Mulla sitten joskus puutuu kasvot kohtauksen aikana ja puheen tuottaminenkin saattaa olla vaikeaa, joten älä säikähdä jos näin käy..

Vierailija
19/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko tulla kertomaan teillekin, en tiedä oletteko käyneet paljon lukemassa noita synnytysasioita jo, no minä kävin lukemassa ja siellä oli tällainen pino kuin " Älyttömintä mitä mies sanonut/tehnyt synnytyksessä?" .

Luin sitä tossa äsken ja nauroin silmät vesillä, mies tuli kysymään, että mikä on niin hauskaa, että yksin pitää nauraa.Mutta niin myös hän nauroi kun luki niitä juttuja.

Pientä kevennystä tähän oottavien arkeen, me jotka piinaillaan koska se lähtö tulee. Meilläkin kun on sairaalaan yli tunnin ajomatka. Edelliset on menty niin suunnitellusti tekemään.

Mies jo sanoikin, että voisi nyt jo antaa jotain viitteitä syntymisestä.

Kaksosmamma1 rv 37+3

Vierailija
20/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä jomottele päätä, mutta minkäs teet... Anteeksi jo etukäteen et tästä saattaa tulla lievä valitusvirsi. Mutta en onneksi ole ainut; kenellä on yö mennyt pipariksi, kenellä jomottaa selkään jne... Me maalikset ollaan näköjään lievästi vaivaista sakkia!! :)

Lääkäri määräsi mulle migreeniin Litalgin- nimistä lääkettä (mainitsinkin siitä jo eilen). Se on sappilääke (?) ja apteekissa farmaseutti joutui soittamaan synnärille varmistaakseen ettei lääkäri ole aivan erehtynyt. Siellä ohjeissa nimittäin mainittiin ettei saa ottaa raskauden tai imetyksen aikana, JAIKS!! Noh, kyllä synnärin lääkäri oli mulle ihan oikean lääkkeen määrännyt. Se on lihaksia rentouttava lääke. Se ei kylläkään ole jatkuvaan käyttöön, vaan tarvittaessa. Pään koskeminen ei helpota, mutta ajattelin kuitenkin tämän päivän pärjätä ilman, sillä mieheni on mua kotona auttelemassa vapaapäivänään... :) Huomenna sitten joudun turvautumaan noihin roppeihin, kun mieheni palaa töihin.

Yö meni ihan kohtalaisen hyvin. Mitä nyt kahdelta ja viideltä heräsin pakollisille veskireissuille... Noh, poika heräsi jo kuudelta, eikä nukahtanut enää uudelleen. Onneksi minun rakas mieheni oli niin super kiltti, että touhuili poitsun kanssa kaikenlaista ja minä sain vedellä sikeitä yhdeksään saakka.

Mulla rupeaa aika käymään todella pitkäksi tämän odottamisen suhteen... Tuntuu, että mihinkään en pysty keskittymään kunnolla. Täällä mä vaan kotona haahuilen ja palloilen ympäriinsä saamatta mitään aikaiseksi. Mulla vaan kaikki vauvajutut pyörii päässä... :) Olen muistellut esikoisen syntymää ja haikealta tuntuu, kun muistelen miten hän oli niin pieni (vaikka olikin 4,5 kg). Voi surku! Silleen se aika menee...

*No niin nyt kirjoitteleminen jatkuu. Kävin vaan laittamassa ruuan uuniin. Meillä syödään tänään uunimakkaraa ja perunamuussia...*

JOUHI: Kyllä mä ottaisin nyt vaan sen luurin kauniiseen käteen ja suosittelisin sinne synnärille soittoa... Kuulostaa todellakin siltä, et synnytys on käynnissä. :)

MÖHKIS: Joo, tämä ei todellakaan ole mitään herkkua!! Toivon todellakin että nyt käy samalla tavalla kuin esikoista odottaessa. Tosin nyt mulla on kestomigreeni, joka on jatkunut ihan koko raskauden ajan. Viimeeksi migreeni alkoi kaksi päivää ennen synnytystä... Esikon syntymän jälkeen migreeni loppui kuin seinään jo synnytyspöydälle. :) Mulla on ollut myös sitä kasvojen puutumista, mutta puheen tuottamisessa ei ole ollut mitään häikkää. Onneksi, vielää...

Luin aamulla tämän päivän sanomalehteä ja seuraan tarkkaan myös kuolinilmoituksetkin... Mua rupesi niiden lukemisen jälkeen ahdistamaan aivan todella paljon!! Siis meidän kaupungissahan kaikki tuntevat kaikki, ainakin näöltä ja nimeltä... Tuppukylä, mikä tuppukylä!! Huomasin lehdessä olevan Mammuliinin enkelipojan ilmoituksen. Tajusin myös, että tunnen tämän perheen. En kauhean hyvin, mutta kuitenkin... Se ilmoitus oli niin kaunis!! Täällä minä taas itkeä tihrustan!! Toivotan heidän perheelleen pelkkää hyvää ja jaksamista niin suuren surun keskelle!!

Mutta nyt perunamuusin kimppuun...

Hanna rv 36+6