Lapseni ovat ainoat ystäväni
Ja heistäkin nuorimmat, joilla ei ole omaa elämää ja perhettä vielä. Olenko mielestänne onnellinen vai säälittävä? Minusta näin on hyvä.
Kommentit (59)
Todella säälittävä. Lapsesi eivät ole ystäviäsi.
Sama homma. Itkettää. En voi puhua kellekään oikeasti.
Lapsen silmin katsottuna tuo ei ole hyvä. Olisi hirveää olla vanhempansa ainoa ystävä. Tai ainoita sisarusten kanssa.
On todella hyvä asia olla lastensa kanssa hyvissä väleissä.
Juoruakat väistelee niin on VOITTAJA. Pysyy salaisuudet, varat, rahat, maine ja onni.
Käy lähinnä sääliksi lapsiasi. Ei ole heidän tehtävänsä olla sulle ystävä. Varmaan kamalat paineet kun joutuu äitiä pitämään kaverinaan kun sillä reppanalla ei ole ketään muitakaan.
Avaus on trollaus. Ilmiannettu ja nettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi eivät olisi? Tein lapset luodakseni oman klaanini ja onnistuin siinä. Muista ihmisistä en pidä, he ovat vääränlaisia.
t. ap
Oikeasti sinulla ei ole yhtään ystävää. Lapset eivät ole ystäviä.
Älä ainakaan kerro tuota lapsillesi. Aiheutat vaan turhaa painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi eivät olisi? Tein lapset luodakseni oman klaanini ja onnistuin siinä. Muista ihmisistä en pidä, he ovat vääränlaisia.
t. ap
Onneksi sinulla ei oikeasti ole lapsia, vaan olet 14-vuotias Veeti, joka trollaa paskalla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
On todella hyvä asia olla lastensa kanssa hyvissä väleissä.
Se, että on hyvissä väleissä, ei tarkoita, että lapset ovat ystäviä. Vanhemmuus on eri asia kuin ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen silmin katsottuna tuo ei ole hyvä. Olisi hirveää olla vanhempansa ainoa ystävä. Tai ainoita sisarusten kanssa.
Mitä hirveää siinä on ? En varsinaisesti kerro että minulla ei ole muita ystäviä. Enkä minä tarvitse lapsiani mihinkään. Haluan vaan pitää yhteyttä, koska he ovat minun lihaani ja vertani. Näen heitä 2-4 kertaa kuussa suunnilleen. Vanhempia lapsia ehkä 2-4 kuukauden välein. Muiden ihmisten kanssa ei kiinnosta olla tekemisissä.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hirveää siinä on ? En varsinaisesti kerro että minulla ei ole muita ystäviä. Enkä minä tarvitse lapsiani mihinkään. Haluan vaan pitää yhteyttä, koska he ovat minun lihaani ja vertani. Näen heitä 2-4 kertaa kuussa suunnilleen. Vanhempia lapsia ehkä 2-4 kuukauden välein. Muiden ihmisten kanssa ei kiinnosta olla tekemisissä.
t. ap
Eli et ymmärrä, mitä sana ystävyys tarkoittaa. Tuo, mitä kuvailet, ei ole ystävyyttä, vaan perheen kanssa yhteydenpitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Et tarvitse lapsia mihinkään? Tuskinpa, koska olisit ihan ypöyksin, jos he eivät olisikaan sinuun yhteydessä.
Höpönpöpön. Lapset voivat aivan hyvin olla ystäviä silloin kun ovat tarpeeksi vanhoja. Ei aina tartte mielikuvitella siihen tarinaan mitään yhden yön tarinoiden jakamisia. Kaikki eivät ole niin kuormittavia ystävinä kuin te kauhistelijat luulette.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sinulla ei ole yhtään ystävää. Lapset eivät ole ystäviä.
Minun mielestäni lapset ovat parempia ystäviä kuin kukaan muu. Heidän kanssaan on paljonkin yhteistä, kun sen sijaan muut ihmiset ovat vain sitä varten, että heille esitetään "oikeita mielipiteitä ja oikeaa toimintaa". Lapsille voi sanoa lähes kaiken juuri niin kuin ajattelee ja heidän nähtensä voi elää juuri niin kuin itseä huvittaa. He tietävät kuka olen ja millainen olen, eivät hylkää ja arvostele, vaikka olisivat eri mieltäkin. Ja saavat olla. Puhun nyt teini-ikäisistä ja aikuisista lapsista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöpön. Lapset voivat aivan hyvin olla ystäviä silloin kun ovat tarpeeksi vanhoja. Ei aina tartte mielikuvitella siihen tarinaan mitään yhden yön tarinoiden jakamisia. Kaikki eivät ole niin kuormittavia ystävinä kuin te kauhistelijat luulette.
Normaalille ihmiselle ystävyys ei ole yhden yön tarinoiden jakamista. Eikä vanhemman ja lapsen suhde ole koskaan samanlainen kuin kahden tasavertaisen ystävän. Se tasavertainen ystävä kun ei ole sinua synnyttänyt/siittänyt ja kasvattanut.
Ihmiset ovat aina rikkaus.