Olin erään Tiinan luona yötä lokakuussa 2006, mitähän sille kuuluu?
Olis kiva vaikka tavata tässä näin joku päivä, ennen joulua, muistella vanhoja. Mistähän vois löytää tämän ihmisen?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tiinalla on isopäinen 17-vuotias ruma poika. Syntyi heinäkuussa 2007.
Onko se se vesipääpenska? Sen äidillä(Tiina nimeltään) kävin joku pikkumunainen kuulemma visiitillä just lokakuussa vuonna 2006.
Vitsi että naurettiin kippurassa Tiinan kaa sitä tyyppii. Juhlakalu oli jotain 6 cm. Tiina ei oo päässy siitä yli vieläkään. Ja sit viel toi vesipääpenikkakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se se vesipääpenska? Sen äidillä(Tiina nimeltään) kävin joku pikkumunainen kuulemma visiitillä just lokakuussa vuonna 2006.
Vitsi että naurettiin kippurassa Tiinan kaa sitä tyyppii. Juhlakalu oli jotain 6 cm. Tiina ei oo päässy siitä yli vieläkään. Ja sit viel toi vesipääpenikkakin...
Pitääkö paikkansa, että poika on aktiivinen Vapauden liiton jäsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Olinhan hänen luonaan yötä ja katselin oven raosta kun hän oli jonkun miehen kanssa.
Se mies oli varmaan ap joka siellä Tiinan kans ähräs vatkaamassa microa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin kerran yhden Kukkohovin kanssa.
M
Se, että sä olet katsellut Kukkohovin kuvaa ja vatkannut munaasi, ei ole sama asia, kuin sen kanssa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina, tuon tavallisen arkinen nimi. olisi edes Katariina tai Elisabet , vaan EI.
Tiina Katariina Elisabeth on koko nimeni. Iskä diggasi Kata Kärkkäisen musasta ja äiti oli Elisabeth Rehnin ihailija. Siskoni halusi minun olevan Tiina.
Digaaa rivarii Cittarii
uutta rotsii
joko 65!
67, mutta ikä on vain numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina, tuon tavallisen arkinen nimi. olisi edes Katariina tai Elisabet , vaan EI.
Tiina Katariina Elisabeth on koko nimeni. Iskä diggasi Kata Kärkkäisen musasta ja äiti oli Elisabeth Rehnin ihailija. Siskoni halusi minun olevan Tiina.
Digaaa rivarii Cittarii
uutta rotsii
joko 65!
67, mutta ikä on vain numeroita.
Ei pidä paikkaansa. Keho kuluu joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Se oli elämäni surkein yö vuonna 2006.
Tv. Tiina
Mutta minulle paras. (Ainoa)
Muistan kyllä sinut. Hopeanharmaat hiuksesi ja kokovalkean pukusi. Ja ne diskomuuvit mitkä teit sulautuessamme toisiimme. En ole enää parikymppinen mutta toivon ettei se haittaa. T:Tiina 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli elämäni surkein yö vuonna 2006.
Tv. Tiina
Sitä onkin kiva muistella.
Huh! Kauheat traumat jäi. Nyt palautu mieleen se mikro...
Tv. Tiina
Tiina täällä moi ! Seukkaan mustan miehen kanssa jolla 25 senttiä
Vuosi 2006 oli mahtava vuosi. Nykyaika on paskaa.
Digaaa rivarii Cittarii
uutta rotsii
joko 65!