Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun lahjoituksesi tänä jouluna?

Vierailija
15.12.2024 |

Ite lahjoitin ruoka apua rescue kissoille🐈 Tuli hyvä mieli itselle.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan rahaa, yleensä Hopelle ja Ukrainaan. Olisi kiva antaa jotakin kohdennettua apua jollekin yksillölle tai perheelle, mutta se vain ahdistaa, koska ei voi auttaa kaikkia. 

Vierailija
42/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin tänään 2e pikkupojalle kaupassa. Hän pyysi sitä, koska haluaa kerätä rahaa 399e maksavaan mönkijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapselle Burkina Fasoon menee rahasumma joka kuukausi ja jouluna tuplana. Lisäksi Punaiselle ristille ja Syöpäyhdistykselle  samoin joka kuukausi. 

Vierailija
44/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntekeväisyyden motiivi ei koskaan saa olla auttajan hyvä mieli.

Vaan mikä?

Vierailija
45/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lahjoittaa rahaa tai tavaraa, mutta olisi myös kiva tietää, missä järjestöissä/yhdistyksissä se raha päätyisi pääsääntöisesti sinne, mihin pitikin, eikä pomojen palkkoihin tai hallintokuluihin niin että avunkohteelle jää vain rippeet. Jos joku tietää, mistä tällaiset asiat voi tarkistaa, niin vinkit otetaan ilolla vastaan!

Vierailija
46/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen aattelin paikalliselle eläinhoitolalle laittaa ennen joulua. 

Vierailija
47/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin Joulupuu-keräyksessä 40 euron lahjakortin Cittariin 16-vuotiaalle pojalle, toiveensa mukaisesti. Lisäksi annoin kirkon ulkomaanapuun 5 euroa.

Vierailija
48/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva lahjoittaa rahaa tai tavaraa, mutta olisi myös kiva tietää, missä järjestöissä/yhdistyksissä se raha päätyisi pääsääntöisesti sinne, mihin pitikin, eikä pomojen palkkoihin tai hallintokuluihin niin että avunkohteelle jää vain rippeet. Jos joku tietää, mistä tällaiset asiat voi tarkistaa, niin vinkit otetaan ilolla vastaan!

Samaa olen yrittänyt etsiskellä. Mieluiten vielä antaisin suoraan saajalle jonkun ruokakassin tai lahjoja, jotta näkisi mihin se lahjoitus menee.

Vierailija
49/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hyvissä ajoin ennen joulua lahjoittanut valtavat määrät rahaa Alkolle ja tupakka yhtiölle, myös uhkapeli sivustot ovat saaneet kelpo lahjoituksen. Meinaan kyllä lahjoittaa noille kohteille vielä lisää ennen joulua.

Vierailija
50/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita yhtään mihinkään, ikinä. Olen kyllä työskennellyt kerääjänä lahjoitusfirmalle joka pimitti yli puolet joulukeräyksen tuotosta ja sen takia jätin senkin vapaaehtoishomman. 

Vierailija
51/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoitan rahaa, yleensä Hopelle ja Ukrainaan. Olisi kiva antaa jotakin kohdennettua apua jollekin yksillölle tai perheelle, mutta se vain ahdistaa, koska ei voi auttaa kaikkia. 

Et voi pelastaa koko maailmaa yksin eikä ole tarkoituskaan, riittää että teet voitavasi.

Vierailija
52/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autamme kummilasta Burundissa. Lisäksi olen SPR:n ja Syöpäsäätiön kuukausilahjoittaja.

Vierailija
53/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen köyhä työtön eli lahjotukset on nykyään todella kortilla. Pystyn lahjoittamaan vain sotaveteraaneille ja lotille enkä heillekään paljoa. Mutta näin makselen kunniavelkaa pois.

Vierailija
54/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseman lapset ry:lle rahaa

Vierailija
55/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autamme kummilasta Burundissa. Lisäksi olen SPR:n ja Syöpäsäätiön kuukausilahjoittaja.

Oho, ylhäällä olikin melkein samanlainen viesti! Samalla asialla ollaan siis :)

Vierailija
56/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero% liki 50. Oisko siinä tarpeeksi?

Vierailija
57/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion viettää joulun yksin, enkä siis tuhlaa lahjoihin (krääsään) enkä lihaan (syön puuroa ja leipää). Lahja luonnolle.

Vierailija
58/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen eläinsuojeluyhdistykselle ja vastaavalle Animalialle. Itsekin kun on pienituloinen ja hallituksen leikkurissa niin turhauttavan pienestihän sitä pystyy lahjoittamaan, vain 15€ ja 15€, mutta kiva lukea tätä, ja huomata että onhan meitä onneksi useita samalla asialla, ja useisiin tärkeisiin kohteisiin sitä apua menee! Kumpa kaikki korruption ja muun välistävedon riskit tosiaan saisi näistä kitkettyä kokonaan pois! Mutta olette kaikki kaikki lahjoittajat hienoja ihmisiä, taistellaan hyvän jakamisen puolesta vaikka tiukilla on nyt monet itsekin, mutta se sama valuu sinne vielä heikompiosaisille niin hyvä on edes jotain kun laittaa.

Vierailija
59/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut eteenpäin ruokatarvikkeita hävikkiruokaryhmissä.

Vierailija
60/78 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lions Clubilla oli paikallisessa tavaratalossa keräys Ensi- ja turvakotien liitolle. Leluja oli lahjoitettu paljon, joten ostin itse keräykseen hygieniatarvikkeita lapsille ja aikuisille.

Yhdelle eläinsuojeluyhdistykselle lahjoitin rahaa, toisen yhdistyksen ruokakeräykseen ostan vielä jouluksi kissanruokaa.