Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkasi jättää, jos vauva on tyttö:(

Vierailija
15.12.2024 |

Olen raskaana viikolla 37. Olin taannoin loppuraskauden ultrassa ja siellä kätilö sanoi, ettei vauva olisikaan poika. Olimme siis aiemmin saaneet poikalupauksen. 

Mies jotenkin sekosi tästä. Uhkasi, että jos synnytän tytön niin hän lähtee, ei kuulemma ala tyttöä kasvattaa. Ja on kuulemma koko suvulle ja jokaiselle tutulle kehunut, miten minä teen pojan hänelle.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Itkettää:(

Kommentit (318)

Vierailija
281/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme on suhtauduttu rakkaudella niin poikiin kuin tyttäriin. Samoin lapsuudenkodissa ei ollut mitään erottelua vaan kaikki lapset olivat yhtä kalliita ja rakkaita. Äiti jakoi kaikki tasan tarkkaan per nuppi. 

Vierailija
282/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nimi Henri?  Ja sukunimi Kahdeksan?

Pidä tiukasti kiinni päästäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies taitaa olla ma mu. En muuten osta tätä aloitusta. 

Et USKO tätä aloitusta. Älkää käyttäkö anglismeja, kiitos! Äidinkieli kunniaan.

Vierailija
284/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä pitäisi tehdä? No, varmaan olla hyvissä väleissä pyövelin kanssa, niin saat siistin ja nopean mestauksen, kun miehesi Henrik tuomitsee sinut kuolemaan naispuolisen perillisen synnyttämisen vuoksi.

Vierailija
285/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi Ernest  Lawson varmaan postannut päiväunien kolmannen tyttärensä kanssa, että tässä kolmannelle tyttölapselleni opetan päiväunien tärkeyttä. Ei, ei, ei tyttölapset saa ottaa päikkäreitä, ne on vaan isille ja pojille. Tytöt ovat pikkuäitejä jo alusta alkaen, ei heillä ole aikaa päiväunille.

Meni minulla maku koko ukkoon tuon postauksen jälkeen.

Olkaa nyt tytöt hiljaa, että pikkuveli ja isänsä saa nukkua rauhassa.

Vierailija
286/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lawson näytti oikein sovinistisen puolensa. Nukkukoot puolestani poikansa kanssa, kunhan pojan siskot siivoaa ja vaimonsa hoitaa kodin. Antaa poikien nukkua.

Vierailija
287/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuollaisen miehen mennä. Ei kannata vastustaa millään tavalla. Lähtöä voi myös vauhdittaa😉 Elämäsi vain rauhoittuu ja paranee. Tuollainen kumppani ja vanhempi ei tee hyvää tyttölapsen kasvulle ja hyvinvoinnille eikä omalle hyvinvoinnillesi. Maailmassa on myös lapsirakkaita miehiä, joille lapsen sukupuolella ei ole vielä, ja joiden kanssa on ilo elää ja kasvattaa perhettä. Maaseudun miesten ja varsinkin maatilojen isäntien suhteen kannattaa olla varovainen. Sieltä voi hyvin vieläkin tulla vastaan noinkin karmeaa ajattelutapaa, jossa poikalapset ovat arvokkaampia, koska jatkajaksi halutaan nimenomaan poika ja puolison odotetaan synnyttävän poika, vaikka miehestähän se sukupuolen määräytyminen on tosiasiassa kiinni. Toki nykyään näkee myös reippaita ja taitavia isännättäriäkin mutta toiset suvut ovat hyvin vanhoillisia ja niitä kannattaa välttää.

Vierailija
288/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut jättää kysymättä lapsen sukupuoli. On aina iloinen yllätys sitten syntymähetkellä kuulla  kumman sai eikä tule ikäviä yllätyksiä edes idiootti-isälle.

Vierailija
289/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa, etteivät normaalit heteromiehet saa tyttöjä. Itse tiedän eräännin suurperheen isän, jolla on 13 lasta. Kaikki tyttöjä. Homompaa äijää en ole koskaan tavannut. Oikeasti, se on niin homo äijä, ettei mitään rajaa. 

Ai on 13 tyttären isä joku selkeä umpihomo? 🤣

Siltä tosiaan kuulostaa. Heti tuli ainakin minulle se kuva, ettei ole varmaan koskaan naista edes koskenut. 

Vierailija
290/318 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko täällä ollaan tätä mieltä?? 

Vierailija
291/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että o ylpeä itsestään. Hellät rakastajat saavat tyttöjä. Tyttösiittiötelävät pitempään  joten pitkän esileikin tuloksena on tyttö.

Ihan olen omat lapset tehnyt tämän perusteella. Ensin halusin tytön ja sitten pojan. Poika tehtiin ihan vaan melkein vauhdissa luikauttamalla.🤗

Vierailija
292/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sitä saa, mitä kylvää, sillä miehen siittiö määrää, syntyykö tyttö vai poika. Katso vaikka biologian kirjasta.

Vierailija
293/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Hirveä tilanne.. Olen pahoillani:(

Jos asia on näin, suosittelen ilmoittamaan viranomaisille ja harkitsemaan eroa. Tiedän että tämä kuulostaa pahalta, mutta se on sinulle ja tytölle parasta. 

Voin samaistua:(

Rauhaa ja tsemppiä sinne päin. 

Vierailija
294/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
295/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä tahansa että voisin saada oman tyttären!

Vierailija
296/318 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että o ylpeä itsestään. Hellät rakastajat saavat tyttöjä. Tyttösiittiötelävät pitempään  joten pitkän esileikin tuloksena on tyttö.

Ihan olen omat lapset tehnyt tämän perusteella. Ensin halusin tytön ja sitten pojan. Poika tehtiin ihan vaan melkein vauhdissa luikauttamalla.🤗

Perusbiologiaa.

Vierailija
297/318 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tää oli jo niin huono että melkein hyvä

Vierailija
298/318 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D tää oli jo niin huono että melkein hyvä

En sanoisi noinkaan. Valitettavasti kun tiedän, että noita asenteita on edelleen olemassa:(

Vierailija
299/318 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä idiootista ja lopeta se lasten tekeminen, et ole järin fiksu itsekään. 

Vierailija
300/318 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sukulaisineen on ihan syystäkin vihainen. Mitä he tyttö lapsella tekevät? Ei tytöstä voi tulla tilan jatkajaa, eikä mitään muutakaan. On pelkkä armoton kuluerä, eikä mikään lapsi. Miehelle tytön saaminen on aina häpeä. Onhan se täälläkin nähty, miten tyttöjen siittäjiä huudellaan homoiksi jne. Ei siis ihme, että miehet häpeävät tyttöjä. 

1800 luku soitti ja haluaa asenteensa takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan