Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko äskeisen Isä meidän -sarjan avauksen?

Vierailija
24.02.2007 |

Mitä mietteitä herätti? Mielestäni oli oikein ajatuksiaherättävä kommentti lapsettomuushoito- ja sikiöseulontakeskusteluun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta pitää myydä omia sukusolujaan ja köyhät että saavat itse kaipaamiaan hoitoja.

Kaksi osaa on tulematta, mielenkiinnolla odotan mitä jatkossa.

Vierailija
2/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lyhyesti mitä tapahtui? Näin just siihen asti kun nainen sanoi että ok hyväksytään lapsettomuus, siellä romaniassa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei tyttö kelvannut? Odottivatko saavansa inkarnaation vai mitä?

Vierailija
4/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän he kuitenkaan samaa lasta takaisin voi saada. Olisi lapselle aika kova taakka syntyä olemaan menetetty lapsi jolta odotetaan kaikkea samaa mitä aiempi poikakin oli. Vaikea kuvitella että oikeasti ihmiset ajattelisivat kuten tämä pariskunta.

Itse olemme olleet koeputkihoidoissa aikanaan ja kun siihen liittyviä ohjelmia katsoo, niin elävästi muistaa kuinka kamalaa se monella tapaa oli. Lapsettomuus on oikeasti niin iso juttu ettei sitä tajua ellei se ole omalle kohdalle sattunut. Onneksi me saimme lopulta lapsemme pitkän odotuksen jälkeen vaikka hän ei biologisesti meidän olekaan. Yhtä rakas ja ihana kuitenkin:)

Vierailija
5/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuuslääkäri itse on avioerotunnelmissa, liian urakeskeinen eikä kiinnostunut omista lapsistaan, luettelee heille vain aikaansaannoksiaan. Panostaa sikiöseulontaan jo alkiovaiheessa, mikä saa aikaan vastustusta abortinvastustajissa.

Pariskunta, jossa vaimo yli 40-vuotias ja mies 8 vuotta nuorempi: ostavat laittomasti munasoluja opiskelijalta, mutta mies päätyykin petiin tämän opiskelijan kanssa.

Bussinkuljettaja ja postinkantaja: bussinkuljettajavaimolla on jo yksi lapsi, mutta mies haluaa biolapsen. Ei ole varaa hedelmöityshoitohin, mutta saavat ilmaiseksi, kun vaimo luovuttaa samalla munasoluja. Ei tullut tärppiä heille.

Pariskunta, jolle vaimon sisko oli lupautunut luovuttajaksi: vaimon sisko tuleekin itse raskaaksi, joten päätyvät ottamaan luovutettuja munasoluja (sattumalta tuon bussikuskin). Painostavat, että saavat kerralla kolme munasolua, jotka sitten kaikki tärppäävät.

Pariskunta, jonka poika on kuollut 4-vuotiaana, Haluavat uuden pojan, ja pyytävät lapsettomuuslääkäriltä sikiöseulontaa, jotta sukupuoli menisi oikein.

Anteeksi epäselvä sepustus, toivottavasti jotain ymmärsit. :)

Vierailija
6/6 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. 6, sarjan avauksesta kovasti tykännyt