Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2025

Vierailija
15.12.2024 |

Kuluvaa vuotta on enää pari viikkoa jäljellä, ketkä muut aikovat pitää tipattoman tammikuun?

Kommentit (248)

Vierailija
221/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä maailman ankein vuodenaika pitää tipatonta. erityisesti tämä talvi loskapaskakeleineen kun ei edes ulos pääse

pidän ehkä keväämmällä

Vierailija
222/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.pv  Dilemma: illalla työkaverin läksijäiset ja 🥂 vai työkaverin läksijäiset ja🍶?

Ankaraa pohdintaa 🤔 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just viinin kylmenemään huomista varten ;) Helppoahan tämä on ollut, mutta sosiaalisesti lähes kuollut kuukausi.

Vierailija
224/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31.pv  Dilemma: illalla työkaverin läksijäiset ja 🥂 vai työkaverin läksijäiset ja🍶?

Ankaraa pohdintaa 🤔 

Jos olet ollu koko tammikuun tipattomana ja tänää päivälki, nii mun mielest se ei ole moka tai epäonnistumine jos tänä iltana kuoharii tai viinii otat. Puolilt öin vaihtuu helmikuu joten kyse vain muutamast tunnist. Se on nillittämist jos enne puoltayötä ei saa ottaa, mut minutin yli saa. Mut joo, tää on vain mun mielipide eikä edes oikee tänne kuulukaa kun ite en ole tipatont viettäny vaan tätä ketjuu seurannu iäkkäämpi kohtuukäyttäjä. Kivoi juhlii sul joka tapaukses, ja kaikil onnee täst tammikuust. Hyvin veditte vaik joku ois välil lipsahtanukki. 

Vierailija
225/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 31! Tipattoman tammikuun haaste kunnialla suoritettu, on kyllä taas voittajafiilis! Ja helposti meni.

Kiitos vanhoille ja uusille tutuille seurasta ja vertaistuesta, ja tsemppiä tulevaan meille kaikille, tästä se todellinen haaste meillä monilla alkaa. -Tomsku

Vierailija
226/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko korkki on raollaan?

Kyllähän tässä suu napsais. Ehkä otan jo tänään tai sitten en.

Vierailija
227/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo päivä 32 mulla, koska aloitin jo uudenvuoden aattona. Hyvä me kaikki. Muutamia kateellisia kommentteja lukuunottamatta tämä on ollut kiva ketju. En tiedä avaanko huomenna. Pullo kuohuvaa ja yksi barolo on ollut joulukuusta saakka odottamassa. Hyvää jatkoa kaikille, t. Essi

Vierailija
228/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin taas meni, hyvä me!!

Mä laitoin äsken holittoman viinin kylmenemään jääkaappiin ja ajattelin juhlistaa sillä tammikuun vikaa päivää. Varmaan jää huomisellekin. Vielä pari viikkoa täysin nollalinjalla olis tarkoitus jatkaa ja sitten hiihtolomalla vähän nautiskella after-skiistä Lapissa. 

Mutta ehdottomasti tuun mukaan 'vähentäjä-ketjuun', jos sellainen pistetään pystyyn. Tiedän, että mulla se haaste alkaa oikeasti aina vasta siinä vaiheessa, kun tää n. 7 viikon tipaton päättyy... sitä oon kyllä nyt useampana vuonna miettinyt, ja ihmetellyt, kuinka muulloin vuodessa ei onnistu edes paria viikkoa olla kokonaan ilman, mutta voisiko tämä olla se vuosi, kun siihen oikeesti pystyisikin?! Jää nähtäväksi!

Mutta hauskoja juhlia ja muita iltamia huomiselle (tai jo tänään), joilla homma tulee nyt päätökseen!

Ope

Vierailija
229/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Dilemma" oli minullakin! Tänään vietin aikaa iäkkään sukulaisen seurassa. Hyvät jutut, yhteinen huumori ja olemme niin samikset vaikka ikäeroa on kymmeniä vuosia. Konjakkipullo kopsahti pöytään kun "tyttö" tuli käymään.

Kiitos, mutta en ota. Mikset? Tipaton tammikuu. Hyvä, mutta se on jo mennyt. Ei, vielä on tämä päivä. Älä hupsi, yksi päivä, nyt otat konjakkia ja sanot sen olevan lääkkeeksi.

Aivot aloitti tutun häröilemisen. Jos otan, saan jäätävät tunnontuskat ja olen epäonnistunut pska. Jos en ota, olen tiukka ja "sääntöjä" noudattava onnistuja. Häröilin aikani ja nenäni eteen tuotiin konjakkilasi "tämä on yskänläkettä".

Kluk. Kurkkuun meni. Aika tuhti annos, mutta kuulemma muuten ei tapa tautia. Olen kylläkin terve. Enpähän sairastu! Nyt illalla ei ole omatunnontuskia joita pelkäsin, mutta ei ole mitään "viinanhimoa", eikä puolison %juomat houkuttele yhtään. Hitaasti alan oppia kohtuullisuutta. Pakko!

Menenkö huomenna Alkoon? En tiedä. Hiton hyvä etten tiedä!

Tipattomat&vähentäjät -ketju olisi tarpeen. Teidän "seura" olisi todella mukavaa. 

Lämmöllä t. Koivu

Vierailija
230/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun ap? 

Vierailija
231/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ketju 💖

Vierailija
232/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nyt tipattomana. Tämäkin otsikko tuntui ihan muinais muistolta. 

Vierailija
233/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän olisi hyvä nimi tappojen vähentäjäketjulle? T.essi

Vierailija
234/248 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton tuli päätökseen! Tästä on hyvä jatkaa. Teki mieli ostaa parikin kertaa olutta, mutta en ostanut. Mietin, onko minulla alkoholiongelma, kun en kuukautta pysty olemaan ilman olutpurkkia. Olen ennen pitkiäkin aikoja elänyt ilman alkoholia. Jatkossa jos tekee mieli kaljaa, ostan alkoholitonta olutta. Edellisistä puheista poiketen tipaton kohdallani jatkuu. Teen kokeen, parantuuko mieliala. Tsemppiä samojen asioiden kanssa kilvoitteleville! ~M~

Vierailija
235/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Helmikuun ensimmäinen päivä, jatketaan täällä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5927311/tipattoman-jatkajat-vahentajat-…

Vierailija
236/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko napsahti kuinka monella?

Vierailija
237/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tipaton ja hipaton meni harvinaisen helposti - - kiitos vertaistuen! 

Raikkaalla ololla kohti kevättä siis. Ehkä otan ehkä en.

-Leevi - 

Vierailija
238/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan uudessa ketjussa. 

Nykytilanne on, että nukahtamisvaikeus on vallalla edelleen eli pyörin, hyörin ja tuskastun aamuyölle. Apuva! Paino on pudonnut kilo 800gr. En ole ollut kitudieetillä, mutta järkevöittänyt syömisiä ja juomisiakin. On toki ohis, mutta olisi kiva "kuulla" teidän useamman kg kuulumisia eli mitä muuta teitte kuin lopetitte alkon käytön ainakin kuukaudeksi? Eilen join konjakkia, tänään käyn Alkosta punkkupullon. Toivottavasti höperehtivät aivoni muistavat että vähempi % on parempi. Kiitos kaikille tästä ketjusta! Olitte ja olette tärkeitä. t. Koivu

Vierailija
239/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join tuossa klo 00.00 alkaen 2 pulloa koskenkorvaa ja sammuin jossain vaiheessa, nyt jaktetaab

Vierailija
240/248 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join tuossa klo 00.00 alkaen 2 pulloa koskenkorvaa ja sammuin jossain vaiheessa, nyt jaktetaab

Kohti vatsahuuhtelua siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän