Ongelma työpaikalla varatun naisen kanssa, luulen että olemme toisillemme kaksoisliekki
Molemmat ovat tehneet töitä sen eteen että pysyisimme erillämme, mutta se ei onnistu. Kummaltakaan.
Emme ole edes puhuneet tästä mitään, koska tiedämme jo mitä toinen sanoisi ja tilanne menisi vaikeaksi.
Nyt nainen on päättänyt vaihtaa työpaikkaa, hän kertoi tästä minulle ensimmäisenä. Molemmat murruimme hieman, mutta emme puhuneet tästäkään mitään. Ennustan vaikeampia aikoja molemmille.
Miten olette selvinneet kohtaamastanne kaksoisliekistä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti kaksoisliekkejä ei tietenkään voi olla kuin yksi. Jos toinen on sinusta toinen puolikas, niin olisi mahdottomuus, että näitä olisi useampi. Yllä oleva kirjoittaa enemmän sielunkumppanuudesta, niitä voi olla useampi. Jos tällaisiin siis haluaa uskoa.
Te jotka puhutte uskonnonsta ja siitä, ettei sen perusteella tällaista voi olla. Oletteko lukeneet raamatun alkuperäistä luomistarinaa, niin sitä lukiessa ajatus kaksoisliekistä ei edes olisi mahdoton ajatus.
Yhdentekevää. Nämä kaksoisliekkihaaveilut tuntuvat putkahtelevan esiin aina siinä kontekstissa, että toinen tai molemmat ovat tahoillaan varattuja. Pettäminen ja himon perässä juokseminen ja perheen rikkominen minkään muka-raamatullisen kaksoisliekkituntemuksen seurauksena on Raamatun mukaan joka tapauksessa väärin.
Viestittelimme jouluna, aiheena ei ollut mitään tärkeää vaan ainoastaan se että tiesimme että olimme edelleen olemassa toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulisi minulle selittämään jostain kaksoisliekeistä, luokittelisin sen automaattisesti hörhökategoriaan, joka on mulle todellinen turn-off. Sama kuin jotain jeesusjuttuja pitäisi totena. Mutta jos te nyt molemmat kuvittelette, että se maapallon ainoa oikea ihminen miljardien joukosta sattuu juuri olemaan samassa työpaikassa, niin go for it.
Monta aikaisempaa elämää on etsinyt kaksoisliekkiään ja päässyt nyt lähelle, mitä siinä ihmetyttää?
Tästä pääsemmekin Platonin ideaan palloista. Mies ja nainen kuuluivat yhteen, tuo kokonaisuus oli kuin pallo. Kateelliset jumalat halkaisivat sen ja siitä lähtien puolikaat ovat etsineet sitä toista puolikasta.
Ajatus jumalolennoista kadehtimassa ihmisiä on kerrassaan typerã.
Jaa, minun raamatussani ei ole mainintaa sielun jakautumisesta minkäänlaisiin osiin. Avioliitossa sanotaan tultavan yhdeksi lihaksi puolison kanssa, mutta sielut ovat siinäkin erillisiä.
Kuka jaksaa tuollaista New Age-pạskạạ, jota keksii ukko kuin ukko ja mitään pyhien kirjoitusten takaamaa provenanssia ei ole?