Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma työpaikalla varatun naisen kanssa, luulen että olemme toisillemme kaksoisliekki

Vierailija
15.12.2024 |

Molemmat ovat tehneet töitä sen eteen että pysyisimme erillämme, mutta se ei onnistu. Kummaltakaan.

Emme ole edes puhuneet tästä mitään, koska tiedämme jo mitä toinen sanoisi ja tilanne menisi vaikeaksi.

Nyt nainen on päättänyt vaihtaa työpaikkaa, hän kertoi tästä minulle ensimmäisenä. Molemmat murruimme hieman, mutta emme puhuneet tästäkään mitään. Ennustan vaikeampia aikoja molemmille.

Miten olette selvinneet kohtaamastanne kaksoisliekistä?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hevonvitun kaksoisliekki? Puhukaa kuin normaalit ihmiset saatana. 

Sivistymätön moukka!

Vierailija
42/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppaneita joiden kanssa voi tulla toimeen ja olla onnellinen on useita, mutta kaksoisliekkejä joiden kanssa olet täydellinen on vain yksi.

Sielu on jaettu kahteen osaan ja kummallakin on oma osansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minulla oikein on diagnoosina. Olen hyvin empaattinen ja eläydyn erilaisten ihmisten tilanteisiin hyvin. (Olen onneksi alalla, jolla tätä taitoa tarvitaan.) Näitä kaksoisliekkimiehiä on tullut ainakin kolme kappaletta eteen, kaikki tutustumiset muuttuivat ajallaan parisuhteeksi. Kaikki myös parisuhteesta takaisin 'vain' platoniseksi ystävyydeksi. Nämä miehet ovat minulle sanoneet, että ihan kuin oltaisiin aina tunnettu. Ehkä minulle on muuallakin vielä liekkejä olemassa? Joidenkin kanssa vain on helppo kommunikoida.

Ainakin olet ymmärtänyt kaksoisliekin aivan väärin, jos tarkoitat, että nuo kolme olisivat olleet sellaisia. Liekkejä ei ole kuin yksi. Tietenkään, jos sellaista edes olisi olemassa. 

Kaksoisliekkisuhde on tarun mukaan harvinainen, yleensä pari tapaa elämässään muulla tavalla. Liekkisuhde ei myöskään ole helppo, vaikka moni täällä niin tu

En nyt tiedä, kuinka väärin ymmärsin asian, koska minullekin ne suhteet olivat ainutlaatuisia ja heittäydyin niihin. Mistä tiedät, että kaksoisliekin voi löytää vain kerran, tai että niitä on vain yksi? -Yritin selittää sitä tunteen voimakkuutta, joka kesti myös hyvin pitkään jokaisen kumppanini  kanssa. Ymmärrätkö voimakkaasti tuntevaa ihmistä, joka pystyy samaistumaan toisen  asemaan? Hetken aikaa näitä riittää vain yksi, koska hän pystyy ja pyrkii (kiinnostuessaan) mukautumaan niin, että molemmilla on hyvä olla. Kun yhdessäoloa ja molemminpuolista kiinnostusta jatkuu pidempään, molemmat kasvavat yhteen ja on helppo olla yhdessä. En ole kyyninen. Tälläkin hetkellä yksi liekkisuhde meneillään, jonka toivon jatkuvan. Elämäntilanteet voivat asettaa liekkisuhteen koetukselle, ja se on päätettävä (esim etäsuhde, johon ei ole ratkaisua). Tapaaminen voi olla sattumalta muuallakin eikä vain tinderissä.

Vierailija
44/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksessä on kiima. Voi sitä kaksoisliekiksi sanoa.

Ihastuneena jånnittäminen myös pierettää. Peraereiän taakse voi sytkärilllä muodostua kaksoisliekki.

Vierailija
45/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoista, että jos kerran koko maailmassa on vain se yksi ainoa oikea kumppani, niin miten se niinkin monella sattuu samalle työpaikalle ja vielä poikkeuksetta varattuna?

Ja jos se rakkaus on niin maailmoja mullistavaa, niin miksi sen vuoksi ei voida edes erota niistä tavallisista kuolevaisista puolisoista ja lyödä hynttyitä yhteen? Ei, aina pitää säätää ja säheltää ja lopulta jättää yhteiselo seuraavaan elämään. Kuulostaa krapulapäivän itsesäälipuuskalta koko kaksoisliekki.

Vierailija
46/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhautusta nuo kaksoisliekkijutut, demonit kuiskii..

Itsekin uskoin kymmenia vuosia noihin. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki nayttaa tien totuuteen. On vain yksi tie

Vierailija
47/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on erikoista, että jos kerran koko maailmassa on vain se yksi ainoa oikea kumppani, niin miten se niinkin monella sattuu samalle työpaikalle ja vielä poikkeuksetta varattuna?

Ja jos se rakkaus on niin maailmoja mullistavaa, niin miksi sen vuoksi ei voida edes erota niistä tavallisista kuolevaisista puolisoista ja lyödä hynttyitä yhteen? Ei, aina pitää säätää ja säheltää ja lopulta jättää yhteiselo seuraavaan elämään. Kuulostaa krapulapäivän itsesäälipuuskalta koko kaksoisliekki.

Ei kaksoisliekki tarkoita tuota. Kaksoisliekki on itse asiassa huono kumppani, koska hän on samanlainen kuin sinä itse. Hyvine ja huonoine puolineen.

Vierailija
48/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin uskoin kymmenia vuosia noihin. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki nayttaa tien totuuteen. On vain yksi tie

Tie matojen iloksi.

Vierailija
49/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekkiys on demoninen yhteys. Sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa vaan himosta,toksisuudessa roikkumisesta ja turhasta yhden ihmisen palvomisesta.

Vierailija
50/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaksoisliekki tarkoita tuota. Kaksoisliekki on itse asiassa huono kumppani, koska hän on samanlainen kuin sinä itse. Hyvine ja huonoine puolineen.

No sitten eroottinen vetovoima on ainakin pyöreä nolla.

Vierailija
51/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tirsk*

Kiitos ap, tämä oli hauska provo ja hihittelen sille itsekseni. Tätä samanlaistahan naiset kirjottavat joskus aivan vakavissaan miehistä ja nyt kukaan ei tunnu edes ymmärtäneen vitsiä. 

Vierailija
52/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten eroottinen vetovoima on ainakin pyöreä nolla.

Niin, harvalla on eroottista vetovoimaa itsensä kanssa.

Vierailija
53/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on oikeasti kaksoisliekkisi, elämänne ja tienne kohtaavat niin kauan kuin opit on opittu. Mieti mitä oppimista tämä eronhetki sinulle osoittaa omista peloistasi ym. mitä pitää työstää. 

Vierailija
54/66 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jeesus voi vapauttaa teidät kaksoisliekkidemonin vallasta.

Vierailija
55/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekin teoria on, että yksi sielu on jakaantunut kahteen kehoon. Näin ollen, kun olette erossa, tunnet olevasi vajavainen. Yhdessä olette kokonaisia: hänessä on ne puolet, jotka sinusta puuttuu ja toisinpäin. Eli ei niin että olette samanlaisia vain juuri päinvastoin. Tunne kuitenkin että olet kotona hänen kanssaan. Sielunkumppani on taas eri asia, tulet helposti juttuun ja olette hengenheimolaisia. 

Vierailija
56/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tulisi minulle selittämään jostain kaksoisliekeistä, luokittelisin sen automaattisesti hörhökategoriaan, joka on mulle todellinen turn-off. Sama kuin jotain jeesusjuttuja pitäisi totena. Mutta jos te nyt molemmat kuvittelette, että se maapallon ainoa oikea ihminen miljardien joukosta sattuu juuri olemaan samassa työpaikassa, niin go for it.

Monta aikaisempaa elämää on etsinyt kaksoisliekkiään ja päässyt nyt lähelle, mitä siinä ihmetyttää?

Tästä pääsemmekin Platonin ideaan palloista. Mies ja nainen kuuluivat yhteen, tuo kokonaisuus oli kuin pallo. Kateelliset jumalat halkaisivat sen ja siitä lähtien puolikaat ovat etsineet sitä toista puolikasta.

Niin kuin Vihreä kuula jonka Jumalat ovat puolittaneet.

Platonin idea lienee sinulle niin kuin monelle muullekin tuiki tuntematon.

Vierailija
57/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti kaksoisliekkejä ei tietenkään voi olla kuin yksi. Jos toinen on sinusta toinen puolikas, niin olisi mahdottomuus, että näitä olisi useampi. Yllä oleva kirjoittaa enemmän sielunkumppanuudesta, niitä voi olla useampi. Jos tällaisiin siis haluaa uskoa. 

Te jotka puhutte uskonnonsta ja siitä, ettei sen perusteella tällaista voi olla. Oletteko lukeneet raamatun alkuperäistä luomistarinaa, niin sitä lukiessa ajatus kaksoisliekistä ei edes olisi mahdoton ajatus. 

Vierailija
58/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisesti kaksoisliekkejä ei tietenkään voi olla kuin yksi. Jos toinen on sinusta toinen puolikas, niin olisi mahdottomuus, että näitä olisi useampi. Yllä oleva kirjoittaa enemmän sielunkumppanuudesta, niitä voi olla useampi. Jos tällaisiin siis haluaa uskoa. 

Te jotka puhutte uskonnonsta ja siitä, ettei sen perusteella tällaista voi olla. Oletteko lukeneet raamatun alkuperäistä luomistarinaa, niin sitä lukiessa ajatus kaksoisliekistä ei edes olisi mahdoton ajatus. 

Ja tosiaan tavanomaisesti liekkisuhteet eivät ole "alusta asti sielujen sympatiaa", vaan päin vastoin voi herättää voimakastakin vastustusta ennen kuin yhteys mahdollisesti löytyy. Tarun mukaan, ihminen käy useita elämiä läpi niin, ettei hän ole kaksoisliekkinsä kanssa romanttisessa suhteessa, eikä välttämättä edes kohtaa toisiaan. 

Vierailija
59/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa ihastunut/rakastunut? Tuoltahan se aina aluksi tuntuu, että nyt on käsillä jokin erityinen tapaus jota tuskin kukaan muu on saanut kokea elämässään, sielunkumppani tai kaksoisliekki, mikä lieneekään.

Vierailija
60/66 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hevonvitun kaksoisliekki? Puhukaa kuin normaalit ihmiset saatana. 

Ne haluaa panna. 

Tämähän se olisi. Lihan himo aateloidaan joksikin kaksoisliekiksi, ja kahden vuoden päästä on kasvettu erilleen. Perhe toki tuhoutui molemmilta.