Minua kiusattiin koulussa ja haukuttiin hikipingoksi ja hikariksi
En ole koulukiusaaminen antanut estää toimintaani, vaan olen elämässä saanut suoritettu kolme kovien tieteiden yliopistotutkintoa, mukaanlukien tohtorin tutkinnon.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuollainen itsekeskeinen kehuminen on oksettavaa. 🤢. Toista se on minun ihanan mieheni kohdalla joka on reilu, hellä ja lahjakas DI. 💕
Joo, mutta AP on diplomi-insinööri JA tekniikan tohtori. Pirun fiksu ihminen, ja se on tosiasia. Olkoonkin, että se kuulostaa ylimieliseltä itsekehulta.
Tutkintoja jotka eivät sivistä.
Itse kiusasin ala-asteella luokan pienintä tyttöä joka oli saatanan ärsyttävä open lellikki ja kielikello. Suoritin akateemisen tutkinnon ja nykyään olen Frankfurtissa töissä alan suurimmassa yrityksessä huippupalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olihan se palkitseva hetki kun koulukiusaajani tuli hakemaan duunia ja oli haastateltavana. Oli kolmanneksi paras hakija, mutta minun sanani painoi eniten joten ei olisi palkattu vaikka olisi ollut paras.
Sitten heräsit kalsarit märkänä.
Ihan vain tiedoksi, että edellinen kommentti ei ole mitenkään harvinainen. Vaikken itse olekaan kuin keskitasoinen amk:n käynyt, olen voinut vaikuttaa siihen, ettei peruskoulun kiusaajani saanut töitä työpaikastani. Tilanteessa valittiin toinen henkilö, kun koulutus ja muut näytöt olivat verrattain toisiaan vastaavat. Olin mukana haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiusasin ala-asteella luokan pienintä tyttöä joka oli saatanan ärsyttävä open lellikki ja kielikello. Suoritin akateemisen tutkinnon ja nykyään olen Frankfurtissa töissä alan suurimmassa yrityksessä huippupalkalla.
Hieno homma tuo Frankfurt jne. mutta ei tuo kiusaaminen sinulle kunniaksi ole, vaikka olitkin lapsi. Lapset eivät ole kovin empaattisia, toivottavasti empatiakykysi on kehittynyt. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin!
Minusta ap:n tarina on täysin mahdollinen. Minuakin haukuttiin koulussa hikipingoksi ja lisäksi kiusattiin muilla tavoin. Opiskelin DI:ksi TKK:n tefyllä ja väittelin myöhemmin tekniikan tohtoriksi. Nyt olen ollut jo yli 30 vuotta hyväpalkkaisissa töissä.
Sen jäljen kiusaaminen kuitenkin jätti, että minulla meni yli 40-vuotiaaksi ennen kuin opin luottamaan siihen, että pääsääntöisesti muut ihmiset eivät inhoa minua ja halua vältellä seuraani. Onneksi löysin kuitenkin opintojen loppuvaiheessa ihanan miehen, jolla oli aika samantapaisia kokemuksia jonka rakkauteen olen aina voinut luottaa täysillä.
Ja-sana jäi vahingossa pois: "ja jonka rakkauteen ..."
46
Vierailija kirjoitti:
No nii. Itsetunto on tainnut jäädä kuitenkin pohjamutiin, samoin kuin sosiaaliset taidot, kun tänne pitää tulla rehvastelemaan.
Mitä vikaa rehvastelussa on? Köyhien ja tyhmien on opittava tuntemaan paikkansa
Mites noin oma elämä?
Jos ap kokee saaneensa elämässään rauhan ja tunteen saavuttaneensa jotain itselleen tärkeää tilanteessa, jossa ilman sisuuntimista olisi syrjäytynyt, annan sen tunteen hänelle. On eri asia kirjoittaa aloitus asiasta ja silti olla yhtä aikaa mainitsemasi reilu, hellä ja lahjakas. Ne eivät sulje toisiaan mitenkään pois.