Harmittaa kun ihmiset eivät tee virheitä
Ovat olevinaan niin kunnollisia, tekis nyt joku saamari edes yhden virheen että pääsis haukkumaan kunnolla. Minun pitää joka päivä saada sadomasokistinen nautintoni haukkumalla muita, alkakaa nyt siis pliis tekemään niitä virheitä.
Kommentit (9)
Miltä tuntuu tietää että täällä taas nauretaan teidän kommenteillenne joissa haukutte aiheetta toisia ja vedätte herneitä nenään turhan takia? Se nimittäin näkyy ja pahasti.
Entä jos itse kokeilisit hieman sitä elämistä ja mokailemista ja nauraisitkin itsellesi? Saat varmasti naurajia ihan itsekin itsellesi lisäksi.
Ihmiset tekee virheitä koko ajan ja ihmiskunta vielä useammin, valitettavasti.
Huumoriksihan aloitus oli tarkoitettu varmaankin, ihmiset ottavat nokkiinsa nykyisin joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tekee virheitä koko ajan ja ihmiskunta vielä useammin, valitettavasti.
Et auta korjaamaan niitä kuitenkaan sinäkään, olettaisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Huumoriksihan aloitus oli tarkoitettu varmaankin, ihmiset ottavat nokkiinsa nykyisin joka asiasta.
En jaksa uskoa, en itse tuollaisia kirjoittele.
Tällä palstalla kuka tahansa voi suoltaa mitä paskaa tahansa ja tyhmät ihmiset uskovat kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kuka tahansa voi suoltaa mitä paskaa tahansa ja tyhmät ihmiset uskovat kaiken.
Sekin on totta.
No siis minun näkökulmastani niitä tehdään koko ajan. Sinäkin vielä perässä. Ei jaksa kiinnostaa.
Mutta tulipa mieleeni että miltä tuntuu nauraa kippurassa toisille ja haukkua toisia räkänaurunsa kera ja sitten havahtuakin totuuteen siitä että nauroikin turhan takia?