Minua kiusattiin koulussa ja haukuttiin hikipingoksi ja hikariksi
En ole koulukiusaaminen antanut estää toimintaani, vaan olen elämässä saanut suoritettu kolme kovien tieteiden yliopistotutkintoa, mukaanlukien tohtorin tutkinnon.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuollainen itsekeskeinen kehuminen on oksettavaa. 🤢. Toista se on minun ihanan mieheni kohdalla joka on reilu, hellä ja lahjakas DI. 💕
Joo, mutta AP on diplomi-insinööri JA tekniikan tohtori. Pirun fiksu ihminen, ja se on tosiasia. Olkoonkin, että se kuulostaa ylimieliseltä itsekehulta.
Se on oksettavaa riippuen siitä, kuka kehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuollainen itsekeskeinen kehuminen on oksettavaa. 🤢. Toista se on minun ihanan mieheni kohdalla joka on reilu, hellä ja lahjakas DI. 💕
Joo, mutta AP on diplomi-insinööri JA tekniikan tohtori. Pirun fiksu ihminen, ja se on tosiasia. Olkoonkin, että se kuulostaa ylimieliseltä itsekehulta.
Se on oksettavaa riippuen siitä, kuka kehuu.
Suomalainen kulttuuri on omituinen: itseään saa kehua älykkääksi, jos toiset ihmiset ovat ensin kehuneet älykkääksi, mutta ei saa vain yksinkertaisesti todeta olevansa älykäs, koska se olisi vain itsekehua.
No olihan se palkitseva hetki kun koulukiusaajani tuli hakemaan duunia ja oli haastateltavana. Oli kolmanneksi paras hakija, mutta minun sanani painoi eniten joten ei olisi palkattu vaikka olisi ollut paras.
Minä kiusasin kaikkia koulussa ja valmistuin myöhemmin kundiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen voimaantumistarina :D
Pikemminkin voimafantasia.
Vierailija kirjoitti:
No olihan se palkitseva hetki kun koulukiusaajani tuli hakemaan duunia ja oli haastateltavana. Oli kolmanneksi paras hakija, mutta minun sanani painoi eniten joten ei olisi palkattu vaikka olisi ollut paras.
Terveisin työtön sohvatuhnu kontulasta.
Minäkin olen taloustekniikan kundi ja diplomi insinööritekniikan mestari. Olen myös mansen jäsen ja äö osamääräni on täys kybä!
T: Turo
Meidänkin luokalla oli noita poikia jotka haukkui hikipingoiksi niitä jotka sai hyviä numeroita. Siksi itse olin näkymätön kasin oppilas, vaikka olisin pystynyt parempaan. Myöhemmin erään porukan mukana menin Mensan testiin ja yllätyksekseni sain jäsenyysrajan ylittävät pisteet. Siltä istumalta hain yliopistoon
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsit kalsarit märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen voimaantumistarina :D
Pikemminkin voimafantasia.
Kyä näin o. Koulukiusatut syrjäytyvät kaikki, varsin älykkäät. Vitosen keskiarvon koulukiusaajat menestyvät, vaikka peruskoulun suorittaminen tekee tiukkaa.
Wau! Aika pska suoritus. Vähintään 5 maisterin tutkintoa niin voidaan puhua hyvästä suoriutumisesta ja kyvykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin luokalla oli noita poikia jotka haukkui hikipingoiksi niitä jotka sai hyviä numeroita. Siksi itse olin näkymätön kasin oppilas, vaikka olisin pystynyt parempaan. Myöhemmin erään porukan mukana menin Mensan testiin ja yllätyksekseni sain jäsenyysrajan ylittävät pisteet. Siltä istumalta hain yliopistoon
Siltikään susta ei tullut kuin epävarma somekehuskelija.
Linkitäpä tänne vähän töitäsi niin katsotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihanaa, miten henkisesti kehittynyt olet!
Tohtorina voit hoitaa potilaat kuntoon. Lääkäreit tarvitaan
Hos tämä ei ole provo, niin olen pahoillani, että tulit kiusatuksi, Ap. Usein syynä taitaa olla kateus, jos kiusaajat ovat lyhytjänteisempiä eivätkä yhtä ahkeria kuin kiusaamisensa kohteet, vaikka älyäkin olisi. Sitä älyänsä sitten käyttävät tuhoavasti ja toksisesti.
Jos kiusaaminen vaivaa vielä sinua, Ap, kun siitä täälläkin kirjoitat, niin suosittelen harkitsemaan keskustelutukea tai terapiaa, koska teknisen alan hyvän palkkatason ansiosta olet ilmeisesti hyvissä varoissa.
Hyvä Sinä! Selvisit kateellisista kiusaajista. Jokaisella on ne asiat jotka haluaa saavuttaa
Nuo tyhmät kiusaajat eivät osaa edes asettaa sellaisia, vaan keskittyneet tyhjännauramiseen.
Tämä on just se juttu, mikä tässä nykypäivässä on vikana. Jos joku koulukaveri sanoo toista hikipingoksi tai hikariksi, niin se ei ole mitään koulukiusaamista! Ihan normaalia kanssakäymistä, jonka jokaisella ihmisellä pitäisi olla huumorilla ottaa vastaan! Ja halutessaan vastata takaisin.
Jos se koulukaveri uhkaa lyödä sinua turpaan tai lyö turpaan, niin se on koulukiusaamista, ei hikariksi nimittely!
Valmistuin ensin Teknillisestä korkeakoulusta diplomi-insinööriksi, jonka jälkeen luin luonnontieteiden kandidaatin tutkinnon yliopistolla, ja sitten lopulta valmistuin tekniikan tohtoriksi Teknillisestä korkeakoulusta.