Nainen ei saa läheskään yhtä helposti uskottomuutta anteeksi kuin mies.
Niin sanottu huonon naisen leima on ja pysyy pitkään, mahdollisesti jopa loppuelämän ajan. Peräänkuulutan sukupuolten välistä tasa-arvoa tässä asiassa. Elämme sentään jo 2020-luvun puoliväliä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ex kysyi aikoinaan enkö aio pyytää anteeksi kun petin sitä. En tietenkään, ei hänkään ollut pyytänyt anteeksi ainuttakaan naista mitä hänellä oli meidän parisuhteen aikana. Olisin saanut pettää kymmenen kertaa enemmän, jotta edes tilastollisesti olisin tullut lähellekään hänen huorailujaan.
Pettäminen ei ole vahinko, en todellakaan kompastunut vieraan miehen penikseen. Ei, minä suunnittelin kaiken, valmistelin kaiken ja olin hyvin tietoinen mitä tein koko ajan enkä katunut sitä tippaakaan, enkä kadu sitä tänä päivänäkään. Kukaan ei ole ikinä pyytänyt minulta anteeksi sitä kun on pettänyt minua, itseasiassa kukaan ei ole edes pahoitellut ikinä miten paskasta minua on kohdeltu joista pettäminen sieltä ehkä lievimmästä päästä, joten en ala pyytämään anteeksi minäkään. Kaikki on saaneet sen mitä on ansainneet kun minä olen maksanut takaisin kohteluni.
Girl power💪 Joku sanoi jo ekalla sivulla, se että nainen pettää on miehen vika. Se on kosto, jostakin mitä mies teki, jätti tekemättä, sanoi tai jätti sanomatta. #voimaantuminen
Vierailija kirjoitti:
Ex kysyi aikoinaan enkö aio pyytää anteeksi kun petin sitä. En tietenkään, ei hänkään ollut pyytänyt anteeksi ainuttakaan naista mitä hänellä oli meidän parisuhteen aikana. Olisin saanut pettää kymmenen kertaa enemmän, jotta edes tilastollisesti olisin tullut lähellekään hänen huorailujaan.
Pettäminen ei ole vahinko, en todellakaan kompastunut vieraan miehen penikseen. Ei, minä suunnittelin kaiken, valmistelin kaiken ja olin hyvin tietoinen mitä tein koko ajan enkä katunut sitä tippaakaan, enkä kadu sitä tänä päivänäkään. Kukaan ei ole ikinä pyytänyt minulta anteeksi sitä kun on pettänyt minua, itseasiassa kukaan ei ole edes pahoitellut ikinä miten paskasta minua on kohdeltu joista pettäminen sieltä ehkä lievimmästä päästä, joten en ala pyytämään anteeksi minäkään. Kaikki on saaneet sen mitä on ansainneet kun minä olen maksanut takaisin kohteluni.
Naisen kosto, viha ja syyllisyys. Olen lapsen tasolle typistetty ja alistettu uhri.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäämmältä vaaditaan enemmän
Niinpä. Esimerkiksi jonkinlaista osoitusta siitä älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen pettää se on ra i s kaus. Eli jollakin ihme logiikalla se käännetään miehen syyksi kun nainen kirjautui neljältä yöllä vieraan miehen kanssa hotelliin. Nainen on uhri, nainen on uhri, nainen on uhri!
Jotakin se mies on jättänyt suhteessa sanomatta tai tekemättä, kun naisen on tarvinnut hakea lohtua toisen miehen sylistä.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle jopa se pettäminen on meriitti. Samoin kuin kumppaneiden määrä ylipäätään. Miehet ovat pääsääntöisesti aika lut-kamaisia vai mitä? Tasa-arvoa peräänkuultan minäkin. Tehdään aidosti näkyväksi miesten huo-ramaisuus.
Minulle on edelleen mysteeri ketkä pitävät tätä miehisenä meriittinä? Ketkä ihailee miestä, joilla on ollut useampi kumppani? Me naiset? Toiset miehet?
Mies joilla on ollut paljon naisia on parasta A-ryhmää. Naiset ovat paljon miehiä tarkempia ja valikoivempia kenen kanssa yhtyvät. Palstan mammat tietysti ihailee neitsyt miehiä mutta oikeassa maailmassa naiset haluavat kokeneen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Girl power💪 Joku sanoi jo ekalla sivulla, se että nainen pettää on miehen vika. Se on kosto, jostakin mitä mies teki, jätti tekemättä, sanoi tai jätti sanomatta. #voimaantuminen
Katkeran mielen rangaistus. Piilonarsisti esittää uhria ja nauttii siitä. Piilonarsisti on useammin nainen kuin mies. Koska piilonarsisti ei uskalla ilmaista vihaa, hän antaa rikkoa rajojaan. Hän alistuu, joutuu kiusatuksi ja hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan, ettei kumpikaan sukupuoli saa uskottomuutta anteeksi. Jää ikuiseksi kiveksi kenkään.
MIES! Kiitos että pilasit elämME ennen kuin se edes oli alkanut. Sehän kävi selväksi että MITÄÄN PALUUTA EI OLLUT. Siihen sitten vielä pahoinpitely päälle ja kosinta mutta mikään ei auttanut. LOPPU JA ERO OLI SIINÄ! ADJÖS! Jos lähtee pettämään niin voi sitten joutua sen ympyöröihin jonka kanssa pettää. Myös oikeastaan todella törkeä teko petturipartneriakin kohtaan. Sitten voi miettiä että tiesikö tämä että mies oli jossain suhteessa jo raskaana olevaan naiseen vai mistä kyse - joku suuri rakkaus ja se jota petetään pelkkä roska ja ties mikä roska naiseksi.
Tässä on sekin juttu että tilanteesta vaan tulee mahdoton ilman että sanaakaan sanotaan. Petetty saattaa roikkua koko hommassa vielä jopa jokusen vuoden - ehkä enemmänkin - mutta paluu on vain mahdoton. Aika vähäistä sanoa että klimppi kurkussa. Ehkäpä voi oikeasti yrittää sitten vanhainkodissa ja vaikka pitää toista kädestä kiinni. Sekin voisi riittää - siinä sitten se sovinto. Parempi se kuin ei yhtään mitään.
Miksi pitäisi antaa anteeksi oli sitten nainen tai mies?
Kerrasta poikki vaan koska teko on aina suunnitelmallinen.
Ei pidä käyttää hetkeäkään elämästään asian paljastuttua pettäjiin vaan erota.
Jonain päivänä moderni nainen päästää vielä irti taantumuksellisesta, 1800-lukulaisesta peniskateudestaan ja maailma nytkähtää aimo harppauksen eteenpäin. En tosin pidätä hengitystäni.
T. Lutcamainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadit naisillekin oikeuttaa pettää?
Let's face it, ap, sinusta ei tule seksuaalisen vapautumisen esikuvaa meille muille naisille vaan objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa tyydytystä ja lopulta siemensyöksy . . .
Vieläkään et osaa uskottavasti teeskennellä olevasi nainen. Ja nyt kysyt kohta miksi. En kerro, et ikinä tule oppimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Suuren voiman mukana tulee myös suuri vastuu.
Tuohon se liittyy. Sitten kun miesten on yhtä helppo pettää kuin naisten niin palataan sitten asiaan. Loppupeleissä nainen aina päättää onko seksiä vai ei.
Jos nainen päättää harrastaa seksiä miehen kanssa vastoin miehen tahtoa, kyseessä on raiskaus.
Pettämisessä ei ole kyse helppoudesta vaan petoksesta. Jos uskollisuutta on vannottu, lupaus on molempien pidettävä. Aikuinen mies vastaa itse omista teoistaan siinä missä nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle jopa se pettäminen on meriitti. Samoin kuin kumppaneiden määrä ylipäätään. Miehet ovat pääsääntöisesti aika lut-kamaisia vai mitä? Tasa-arvoa peräänkuultan minäkin. Tehdään aidosti näkyväksi miesten huo-ramaisuus.
Minulle on edelleen mysteeri ketkä pitävät tätä miehisenä meriittinä? Ketkä ihailee miestä, joilla on ollut useampi kumppani? Me naiset? Toiset miehet?
Mies joilla on ollut paljon naisia on parasta A-ryhmää. Naiset ovat paljon miehiä tarkempia ja valikoivempia kenen kanssa yhtyvät. Palstan mammat tietysti ihailee neitsyt miehiä mutta oikeassa maailmassa naiset haluavat kokeneen miehen.
Yksinkö tämä paras A-ryhmä nussiin?😂
Vierailija kirjoitti:
🤣
Tämäkin ihan biologian määrittelemää ja loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkö tämä paras A-ryhmä nussiin?😂
Naiset ottavat tälläisen miehen lemmikkimarsukseen. Hän hoivaa, rakastaa, odottaa ja odottaa, että mies viimeinkin muuttuisi ja hän saa suhteelta sen minkä haluaa. Ja näin he elävät onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Jonain päivänä moderni nainen päästää vielä irti taantumuksellisesta, 1800-lukulaisesta peniskateudestaan ja maailma nytkähtää aimo harppauksen eteenpäin. En tosin pidätä hengitystäni.
T. Lutcamainen mies
Nainen ei tule koskaan myöntämään olevansa osa ongelmaa. Jos se tapahtuisi, uskonnolta katoaisi pohja.
Vierailija kirjoitti:
T. Lutcamainen mies
Olen nuorehko nainen, joka on tässä jo tovin miettinyt mihin sitä penistä oikein tarvitaan, kun naiset itselleen sellaisen haluaa? Esim opinnoissa, enkä työssäni ole vielä sellaista kertaakaan tarvinnut. Enkä cv:ssäni. Enkä myöskään harrastuksessani, kotini ylläpidossa, jne. Ystäviäkin minulla on.
Ku noist boomereist aika jättää nii sit o kaik hyvi.
Se mitä mies ei tiedä ei ole miehelle ongelma ja vielä vähemmän naiselle.
Minulle on ihan sana mikä on yleinen asenne miehiä tai naisia kohtaan. Mielestäni on järkevintä, että ITSE pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen.
Jos valitset sen koko kylän polkupyörän, sellaisen myös saat.