Nainen ei saa läheskään yhtä helposti uskottomuutta anteeksi kuin mies.
Niin sanottu huonon naisen leima on ja pysyy pitkään, mahdollisesti jopa loppuelämän ajan. Peräänkuulutan sukupuolten välistä tasa-arvoa tässä asiassa. Elämme sentään jo 2020-luvun puoliväliä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt mysteeriksi, että miten uhriutuminen edistäisi sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Suomi pyörii miesten tahdon mukaan?
Minulle on jäänyt mysteeriksi, keitä ovat nämä jotka eivät pidä pettävää miestä hu o rana? Miehet taputtelee toisiaan olalle, miten hieno mies olet kuin petit perheesi?
Vaadit naisillekin oikeuttaa pettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt mysteeriksi, että miten uhriutuminen edistäisi sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Suomi pyörii miesten tahdon mukaan?Minulle on jäänyt mysteeriksi, keitä ovat nämä jotka eivät pidä pettävää miestä hu o rana? Miehet taputtelee toisiaan olalle, miten hieno mies olet kuin petit perheesi?
Eihän taputtele. Törkeää paskaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella on etuoikeutettu asema seksimarkkinoilla, ja sen mukana tulee vastuu.
Ei ole mitään etuoikeutettua asemaa
Älä viitsi, todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään ulkopuolisen tehtävä jakaa anteeksiantoja. Naispuoliso saattaa "antaa" anteeksi helpommin, mutta antaako oikeasti vai jatkaako liittoa käytännön sanelemien asioiden vuoksi ja teeskentelee?
Minä en edes teeskentele vaan olen sanonut miehelle, ettei saa ikinä pettämistä anteeksi. Jos tämän asian kanssa haluaa yhdessä jatkaa niin jatketaan ja näin on tehty. Pettämisestä on yhdeksän vuotta aikaa enkä ole antanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi pyörii miesten tahdon mukaan?Minulle on jäänyt mysteeriksi, keitä ovat nämä jotka eivät pidä pettävää miestä hu o rana? Miehet taputtelee toisiaan olalle, miten hieno mies olet kuin petit perheesi?
Miehen kuuluukin panna myös muita naisia.
Neuvoisin petetyksi tulleille prosessoimaan itsensä kanssa. Jos tapahtuu uudestaan niin onko suhde ohi vai antaako taas anteeksi. Ja myös oman itsekunnioituksensa takia pitämään kiinni päätöksestään.
Annoin exälleni mahdollisuudeen mutta jäi uudestaan kiinni, niin se oli siinä.
Useastihan pettäjä pettää uudestaan. Ja toista pitää ihan kynnysmattona.
Olen nainen, exäni on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän taputtele. Törkeää paskaa taas.
Sitä mä sanoin alusta saakka, aloitus on naurettava!
Se, että joku nainen on niin typerä, että antaa miehelleen anteeksi pettämisen, ei ole yhteiskunnan rakenteiden, eikä miesten vika.
Riippuu molemmista osapuolista. Monesti se nainen on kynnysmatto, joka jossain läheisriippuvuuksissaan antaa kaiken anteeksi sikailevalle miehelleen.
Minä en antanut pettämistä anteeksi ex-miehelleni. Se oli kerrasta poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vaadit naisillekin oikeuttaa pettää?
Let's face it, ap, sinusta ei tule seksuaalisen vapautumisen esikuvaa meille muille naisille vaan objekti, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa tyydytystä ja lopulta siemensyöksy . . .
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tässäkin ajatellaan, että tyttöjen ja naisten pitää olla se kypsempi ja aikuisempi osapuoli. Pojat on poikia ja miehet on miehiä, ei niiltä voi harkintaa ja toisten tunteiden huomioonottamista odottaa, pikkuraukat.
Kuka ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Suuren voiman mukana tulee myös suuri vastuu.
Tuohon se liittyy. Sitten kun miesten on yhtä helppo pettää kuin naisten niin palataan sitten asiaan. Loppupeleissä nainen aina päättää onko seksiä vai ei.
Hetkinen, eikös tämän pitäisi sitten vaikuttaa juuri toisinpäin. Kun kerran naisille tarjotaan seksiä ovista ja ikkunoista, niin silloinhan nainen on se avuton raukkaparka seksimeressä. Jos taas mies pettää, niin hän on joutunut erikseen näkemään vaivaa ja suunnittelemaan, että pääsee pettämään. Mies olisi näin siis se pahis.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen pettää se on ra i s kaus. Eli jollakin ihme logiikalla se käännetään miehen syyksi kun nainen kirjautui neljältä yöllä vieraan miehen kanssa hotelliin. Nainen on uhri, nainen on uhri, nainen on uhri!
Yritin Tähkä ketjussa kysyä naisilta, kuinka luotettavana sinä pitäisit kumppaniasi, joka kirjautuu toisen naisen kanssa hotelliin neljältä yöllä?
Miehelle jopa se pettäminen on meriitti. Samoin kuin kumppaneiden määrä ylipäätään. Miehet ovat pääsääntöisesti aika lut-kamaisia vai mitä? Tasa-arvoa peräänkuultan minäkin. Tehdään aidosti näkyväksi miesten huo-ramaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan, ettei kumpikaan sukupuoli saa uskottomuutta anteeksi. Jää ikuiseksi kiveksi kenkään.
MIES! Kiitos että pilasit elämME ennen kuin se edes oli alkanut. Sehän kävi selväksi että MITÄÄN PALUUTA EI OLLUT. Siihen sitten vielä pahoinpitely päälle ja kosinta mutta mikään ei auttanut. LOPPU JA ERO OLI SIINÄ! ADJÖS! Jos lähtee pettämään niin voi sitten joutua sen ympyöröihin jonka kanssa pettää. Myös oikeastaan todella törkeä teko petturipartneriakin kohtaan. Sitten voi miettiä että tiesikö tämä että mies oli jossain suhteessa jo raskaana olevaan naiseen vai mistä kyse - joku suuri rakkaus ja se jota petetään pelkkä roska ja ties mikä roska naiseksi.
Miesten pitäisi arvostaa enemmän itseään, asettaa kunnon standardit itselleen, eikä jakaa itseään kaikille vastaantulijoille.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle jopa se pettäminen on meriitti. Samoin kuin kumppaneiden määrä ylipäätään. Miehet ovat pääsääntöisesti aika lut-kamaisia vai mitä? Tasa-arvoa peräänkuultan minäkin. Tehdään aidosti näkyväksi miesten huo-ramaisuus.
Minulle on edelleen mysteeri ketkä pitävät tätä miehisenä meriittinä? Ketkä ihailee miestä, joilla on ollut useampi kumppani? Me naiset? Toiset miehet?
Siksi naisen kannattaakin olla sinkku.
Ex kysyi aikoinaan enkö aio pyytää anteeksi kun petin sitä. En tietenkään, ei hänkään ollut pyytänyt anteeksi ainuttakaan naista mitä hänellä oli meidän parisuhteen aikana. Olisin saanut pettää kymmenen kertaa enemmän, jotta edes tilastollisesti olisin tullut lähellekään hänen huorailujaan.
Pettäminen ei ole vahinko, en todellakaan kompastunut vieraan miehen penikseen. Ei, minä suunnittelin kaiken, valmistelin kaiken ja olin hyvin tietoinen mitä tein koko ajan enkä katunut sitä tippaakaan, enkä kadu sitä tänä päivänäkään. Kukaan ei ole ikinä pyytänyt minulta anteeksi sitä kun on pettänyt minua, itseasiassa kukaan ei ole edes pahoitellut ikinä miten paskasta minua on kohdeltu joista pettäminen sieltä ehkä lievimmästä päästä, joten en ala pyytämään anteeksi minäkään. Kaikki on saaneet sen mitä on ansainneet kun minä olen maksanut takaisin kohteluni.
Tuohon se liittyy. Sitten kun miesten on yhtä helppo pettää kuin naisten niin palataan sitten asiaan. Loppupeleissä nainen aina päättää onko seksiä vai ei.