Miten ihmiset muistavat bodycountinsa?
Itse menin laskuissa sekaisin jo 20 kohdalla. Kirjoittavatko jotkut muistiin kaikki kumppaninsa?
Kommentit (76)
Helposti, koska luku on nolla. Toivottavasti täydentyy yhdellä jossakin sopivassa kohtaa. N
Vierailija kirjoitti:
Koska sen laskeminen oli tärkeää viimeksi joskus 16 vuotiaana.
M42
No tämä! Oikeastiko ihan aikuiset ihmiset miettii tällaisia?
N43
Onko täällä aina ollut näitä muiden ihmisten seksikumppaneiden kyttääjiä, vai onko tämä puhtaasti ylilaudan ylijäämäneitsyiden fiksaatio, jota pitää jankata joka päivä?
Ap:lle tiedoksi, että älä huoli. Olen pannut elämässäni sinunkin edestäsi. Ehkä sä voisit nyt keskittyä siihen puhtoisen ulkomaalaisnaisen etsimiseen, jonka kanssa voitte viimeinkin viedä toistenne neitsyyden. Mutta Vauva-palstalta et häntä löydä.
Kyllä mulla se lista jossain kovalevyn kulmalla on. Keräily tuli tehtyä ikävuosina 23-28 viime vuosituhannen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei jaa tavaraansa tuolla. Tuliko yllärinä?
Joillain on tavara, mitä jaetaan. Toisilla ei.
Kannattaa miettiä, voisiko ottaa aktiivisempaa hallintaa tähän ruumiinosaan. Se on sinua. Se olet sinä. Älä jaa sitä pois, se ei ole mikään esine.
Kun alkaa aikajärjestyksessä laskemaan, niin itse ainakin muistan. Ihan suorilta en osaa mitään lukua heittää jos äkkiä kysytään.
Jos useampi lukko pystyy avaamaan naisen, se ei viehätä. Toisaalta, en itsekään kerro omasta useasta pettämishistoriastani, jos nainen ei suostu kertomaan kumppaniensa määrää. Minä olen avoin asiasta, mutta omia asioitahan nämä ovat. Ei pettämiset ja kumppanit kuulu uusille kumppaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei jaa tavaraansa tuolla. Tuliko yllärinä?
Joillain on tavara, mitä jaetaan. Toisilla ei.
Kannattaa miettiä, voisiko ottaa aktiivisempaa hallintaa tähän ruumiinosaan. Se on sinua. Se olet sinä. Älä jaa sitä pois, se ei ole mikään esine.
Mieti kaikkia niitä hierojia, jotka jakavat maksusta käsiään. Käytetyimmillä on enää kyynärpäähän ulottuvat tyngät. Älkää ihmiset antako kehoanne muille, koska se kuluu käytössä!
Ekan poikaystävän kanssa laskin kerrat. Menin laskuissani sekaisin jossain sadan kieppeillä.
Näin jälkikäteen en muista, mikä idea niitä oli laskea.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI KÄYTÄT ANGLISMIA, puhu suomea, kirjoita suomea!
Okei, anteeksi. Bodycount on siis suomeksi ruumiskreivi.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI KÄYTÄT ANGLISMIA, puhu suomea, kirjoita suomea!
ÄLÄ PUHU MULLE TOHON ÄÄNENSÄVYYN!!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan kummaliinen ja outo mies mutta minä en ole ollut halukas ja valmis harrastamaan seksiä aina silloin kun siihen olisi ollut tilaisuus. - Joskus asiasta kerroin täälläkin sain niin vastenmielistä ja häämentävä palautetta kun erehdyin kertomaan kuinka en ollut valmis harrastamaan seksiä vielä neljänsienkään treffein yhteydessä naisen selkeästä ja ymmärrettävästä vihjeestä ja ilm halusta huolimatta.
En vaikka pidin kyllä naista monin tavoin viehättävänsä ja puoleensa vetävänä Ja kaivaakseni maata lisää jalkojeni alta kerroin vielä, että tästä huolimatta olin vakuuttunut, että melllä saattaiis olla yhteistä tulevaisuutta. Lievempiä kommenteista olivat epäilyt siitä olenko homo tai viiraako päässä vai muuten vain sairas korveinväliltäni.
Kukkan ei huomauttanut, että hei tällainen toimintani on ihna normaalia, että älä välitä heistä jotka pitävät sinua estyneenä tai pienimunaisena impote
Varmaan tiesitkin jo, mutta meitä demiseksuaaleja eli seksiin tunneyhteyden tarvitsevia on noin 15% väestöstä. Ei ehditä ihan joka ketjuun. Meillä on täällä kotona kaksi, onnellisesti naimisissa kohta 15 v. Aivan loistava kumppani, ei katsele vieraisiin. Toivottavasti löydät vielä omasi, älä tyydy.
En oo tappanu ketään. Paitsi hyttysiä. Kc varmaan 100
En minä ainakaan voi muistaa kaikkia miehiä joiden kanssa olen kännissä pannut. Eivät hekään muista minua.
Vierailija kirjoitti:
Jos useampi lukko pystyy avaamaan naisen, se ei viehätä. Toisaalta, en itsekään kerro omasta useasta pettämishistoriastani, jos nainen ei suostu kertomaan kumppaniensa määrää. Minä olen avoin asiasta, mutta omia asioitahan nämä ovat. Ei pettämiset ja kumppanit kuulu uusille kumppaneille.
Sulla on kyllä hölmöin sanontasekoilu mitä olen vähään aikaan nähnyt, ja täällä niitä näkee paljon :D
Nolla on helppo muistaa. T. Kilttimies.
Ei ole totta! Kuten joku tuossa aikaisemmin mainitsi, tällä asialla oli merkitystä joskus 20 vuotiaana.
Olen nainen, 55v ja olen ollut sinkkuna vuosia. Jos lasketaan että ei olisi ikinä seurustellut, mutta harrastaisi KERRAN vuodessa yhdenyönseksiä esim.20-50ikävuosien välillä, partnereita kertyisi kymmeniä.
Jos aikuinen seurustelukumppani kysyisi lukumääriä, niin omituista olisi. Kysymyksen voisi ymmärtää 15-20vuotiaana, ei esim.35 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä aina ollut näitä muiden ihmisten seksikumppaneiden kyttääjiä, vai onko tämä puhtaasti ylilaudan ylijäämäneitsyiden fiksaatio, jota pitää jankata joka päivä?
Ap:lle tiedoksi, että älä huoli. Olen pannut elämässäni sinunkin edestäsi. Ehkä sä voisit nyt keskittyä siihen puhtoisen ulkomaalaisnaisen etsimiseen, jonka kanssa voitte viimeinkin viedä toistenne neitsyyden. Mutta Vauva-palstalta et häntä löydä.
En tiedä onko aina mutta hyvin usein on. - On myös vaivaannuttavan usein heitä, jotka haluavat ylläpitää mielikuvaa miehistä, jotka halveksittavia luusereita tai vähintään inceleina, jollei heillä ole vähintään kaksi numeroista määrää seksikumppaneita ja valmiita seksiin aina tilaisuuden tullen. Ja vastaavasti halveksivat naisia, joilla seksikumppaneiden yhteismäärän laskemiseen tarvitaan toisenkin käden sormet ja nais inceleiden olemassa olon osa haluaa (lähes) kiistää mahdottomana.
- Minusta (miehestä) tästä kaksoistandartista voitaisiin ta olisi pitänyt jo jo luopua mutta näin todetessani saan kuulla olevani kateellinen kun oma bodycuntini (onko typerämpää ilmaisua olemassa?) on alle 10 vaikka ikäni on jo yli 30.
Jos on tunnoton nussii vain, koska ei osaa muutakaan.
Iso osa ihmisistä osaa silti edelleen muutakin, eli ei paneksi vai paneksiakseen.
Just nämä lukumäärien laskemiset kertoo tuosta kaiken olennaisen.
Eikä yhtään estä olemasta väkivaltainen sitä toista holtitonta paneksijaa kohtaan. Kun se on ihan eri juttu!