Miten ihmiset muistavat bodycountinsa?
Itse menin laskuissa sekaisin jo 20 kohdalla. Kirjoittavatko jotkut muistiin kaikki kumppaninsa?
Kommentit (76)
Niin, niin incelli. Virtuaalisia ei lasketa.
Helposti.
Nolla yhden illan juttua.
Seksiä vain vakiintuneessa parisuhteessa ja niitä parisuhteita neljä eli neljän miehen kanssa sängyssä koko elämäni aikana.
Helppo muistaa.
N 40 +
Simo Häyhän bodycount oli yli 500.
Itse sanon sen olevan noin 20, totuus on noin 2 000.
Kyllähän kaikki kirjoittavat panonsa ylös, koska haluavat olla "vastuullisia", ja ilmoittaa jos jotain ilmenee. Todellisuudessahan nämä ovat juurikin sitä varten, että voi osoittaa, että on vientiä. Kyllä näitä myös esitellään.
Helppoa. Pyöreä nolla. Tai eihän nolla ole pyöreä, mutta kuitenkin.
No muistan minä aviomieheni. Ollaan kuitenkin monta vuosikymmentä oltu yhdessä.
Kaikki ei jaa tavaraansa tuolla. Tuliko yllärinä?
bodycount viittaa AINOASTAAN tappoihin. -> helppo muistaa 0.....
Jos toinen ei muista, niin ota jalat alle.
Jos on enemmän kuin yksi on lort-to.
MIKSI KÄYTÄT ANGLISMIA, puhu suomea, kirjoita suomea!
En mä ainakaan muista. Tiedän että se on yli 30 mutta alle 50. Ja juu ei hävetä, tunnen keski-ikäisiä miehiä jotka sanoo että eivät nyt enää muista kun 70 meni rikki. N40
Parikymppisillä naisilla on lähes aina yli 10 seksikumppania ollut ja kolmekymppisillä lähes aina yli 20.
Yritäppä mennä naimisiin ja tehdä lapsia tuollaisten naisten kanssa. Ulkomailta saa parempaa.
Kyllä ne kaadot kylillä muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan muista. Tiedän että se on yli 30 mutta alle 50. Ja juu ei hävetä, tunnen keski-ikäisiä miehiä jotka sanoo että eivät nyt enää muista kun 70 meni rikki. N40
Tärkeintä on olla vastuullinen. Itse ajattelen, että olen riittävän hyvä sängyssä, jos kokenut nainen juuri minun kanssani haluaa pitkään suhteeseen ja harrastaa seksiä kanssani.
M53
Vierailija kirjoitti:
MIKSI KÄYTÄT ANGLISMIA, puhu suomea, kirjoita suomea!
Samasta trollista kyse jonka viestissä naisella oli silmänsä alle tatuoituna kolme mustaa kyyneltä bodycountin merkiksi. Nyt etsii uutta tapaa päästä samaan aiheeseen.
Koska se on alle 10.