Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkiselle paikalle aina ekat treffitkö?

Vierailija
14.12.2024 |

Julkiselle paikalle aina eka treffi, se on neuvo useimmiten tapaamisissa varsinkin vieraiden miesten suhteen. Mutta, mitä se auttaa, paljastuuko sekt ekalla tapaamisella, mitäs mieltä olette? Onko jollain omakohtaista kokemusta, kerro miten kävi etten tekisi tyhmyyksiä?

Mites käy jos tapaa esim. luontopolulla? Onko se julkinen paikka?

Mites kahvila?. Paljastuuko siellä kahvilassa heti, että täähän on sekop.. tai rais.ja?? Mistä ominaisuuksista voi niin nopeasti tunnistaa tuollaiset ihmiset, kertokaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hotellihuoneeseen? Ja siellä riisiudut heti alasti. 

Vierailija
2/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syrjäiselle laavulle voi mennä makkaraa paistamaan illalla 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt jollain joku vähän järkevämpi vastaus?

Vierailija
4/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mä olen 50 v nykyisin naimisissa, ollut jo parikymmentä vuotta. Nuorempana kävin treffeillä lukuisten naisten kanssa, eikä koskaan mitään virkavaltaa vaatinutta tapahtunut. 

Vierailija
5/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se venäläistä rulettia?

Vierailija
6/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt naisena lähtisi jonkun ma-mun asunnolle ekoille treffeille.

Vierailija
7/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti mennyt. Useimmiten tavattu vaikka vaikka kävelyn merkeissä jossain suht julkisesti, tai kahvilla. Viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä naiset yleensä kutsuvat kotiinsa. Ehkä kolmasosa kutsuu jo ensimmäisille. Kertaakaan en ole itse ottanut sellaista puheeksi, koska en halua olla tökerö tai ahdistava. Odotan aina että nainen tekee aloitteen treffeistä jomman kumman kotona. Siksipä varmaan niin moni kutsuukin pian kotiinsa, koska huomaavat etten ole sellaista asiaa puskemassa ja että olen fiksu ja turvallinen.

Vierailija
8/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... mä oon tosi arkajalka. Silti joidenkin tyyppien kanss intuitio sanoo että ne on hyviä tyyppejä. Toistaiseksi en kyllä ole livenä nähnyt ketään nettideittiä. Nyt sellainen saattaa ehkä olla ekaa kertaa edessä. Siis ehkä. Ehdottomasti julkisella paikalla tapaaminen silti, vaikka vain periaatteen vuoksi. Ei sillä että pitäisin henkilöä epäluotettavana. Mut mahdollisen tulevaisuuden miehen pitää ymmärtää tämän asian tärkeys naiselle.

Vierailija
9/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hyvä ajatus yleisesti ottaen. Toki oma kokemukseni miehenä on, että usein naiset ovat tulleet myös suoraan kämpälleni ensitapaamiseen. Yleensä tätä on sitten seurannut "netflix and chill". 

Vierailija
10/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*korjaus: mahdollisen tulevaisuuden kumppanin. Kyllä hän ihan koko ajan käsittääkseni mies on ollut :D

Vierailija
11/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kellarissa on mukava ääni eristetty huone. Ta-va-taan-ko siellä?

Tuon sulle ensin kupin kaakaota joka voi hieman väsyttää.

Sitten otan sulta vaatteet pois.

Hih hih.

Vierailija
12/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan hyvä ajatus yleisesti ottaen. Toki oma kokemukseni miehenä on, että usein naiset ovat tulleet myös suoraan kämpälleni ensitapaamiseen. Yleensä tätä on sitten seurannut "netflix and chill". 

Kaikki ei hae pelkkää seksiseuraa, vaan jotain syvempää. Oot varmaan aika alfauros kun suoraan kämpille tullaan ensitapaamisella :D N

Vierailija
13/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pelkurit ja arat ihmiset tapaavat julkisilla paikoilla.

Vierailija
14/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pelkurit ja arat ihmiset tapaavat julkisilla paikoilla.

Haha, vain raiskarit haluavat tavata piilossa ihmisten silmistä.

Vierailija
15/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans, pitäiskö naisena alkaa tuollaiseksi hämytyypiksi, tarjoilisin pojille kaakaota luontopolulla ja raahaisin auton peräkontiin, sieltä isoon kellariin. Ha-ha-haa, maailma muuttuu veliseni!

Vierailija
16/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin treffejä oli vain oman kylän väen kesken jossa kaikki tunsivat kaikki. Tai mukana oli esiliina. Nykyään ihmiset voivat tavata ketä vain mistä vain eikä esiliinoja ole. Siksi nykyään on tullut tavaksi järjestää ensimmäiset treffit julkiselle paikalle. Mikäli ei tunne toista.

Vierailija
17/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt naisena lähtisi jonkun ma-mun asunnolle ekoille treffeille.

Ja persumiehenä sinä nimenomaan haluaisit, että nainen tulee sun kämpille väkisinpantavaksi.

En ole persu enkä koskaan ole pannut ketään väkisin. Sen sijaan olen lukenut useista tapauksista, missä ma-mu on pannut väkisin asunnolleen esimerkiksi baari-illan jälkeen tullutta naista. Etkö sinä ole kiinnittänyt asiaan lainkaan huomiota?

Vierailija
18/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurit on eri maissa erilaiset.

Vierailija
19/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti välttämättä paljastu ensimmäisillä treffeillä, onko toinen sekopää. Itselle ei onneksi ole käynyt mitään, mutta muutamalle kaverille on käynyt niin, että mies on alkanut käyttäytymään agressiivisesti, kun on tullut naisen kotiin. Ja tämäkin oli 3-5 treffeillä. Itse olen tosi varovainen ja haluan treffailla vain julkisilla paikoilla ensimmäiset 1-2kk. 

Vierailija
20/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko vaarallinen tyyppi, raiskaaja tai muuten vaan outo pitkän automatkan päähän treffeille, näkisikö vaivaa niin paljon?