Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että jotain aikuista päälle 30v naista tytötellään mutta toisia kutsutaan aina naisiksi?

Vierailija
14.12.2024 |

Mistä tuollainen johtuu ?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihaksikas 35- vuotias mies ja minua on pojiteltu.

Vierailija
42/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 42 ja lasken monesti itsenikin tytöksi. Saatan epähuomiossa viitata muihinkin naisiin sanalla tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tytöttely on kivaa. En oo koskaan häiriintynyt siitä.

t. Pekka

Miksi tuon "t. Pekka" laitoit tuohon? Olen kyllä nainen ja nimeni ei ole Pekka, mut ehkä sun on?

Jospa hän on itse vähintään 55, menopaussin ohittanut, jo harmaantunut, kypsä nainen, eikä häntä tod.näk. ole tytötelty 30 vuoteen. Hän on mustasukkainen! Siksi..

Tyttömäiseksi luonnehdittuhan on yleensä olemukseltaan söötti, suurisilmäinen, varreltaan kapeauumainen ja hoikka, hyvähiuksinen ja kiinteäkasvoinen, kenties hieman nukkemainen piirteiltään. On suuri kohteliaisuus tulla tytötellyksi ulkonäkönsä johdosta näin keski-iässä. Ehdottomasti! Täti, tantta, mummo.. Mieluummin ikityttö. 

Kuunnelkaa tytöt kun setä selittää naisen äänellä:D

Vierailija
44/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihaksikas 35- vuotias mies ja minua on pojiteltu.

Itse olen hetero ja en asu kankaanpäässä.

Vierailija
45/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua häiritse tytöttely, huvittaa kyllä hieman. 

N54

Sama. Mutta ehkä se on meidän sukupolvella vielä ok? En pysy enää perässä näiden nykynuorten vaatimuksissa. Meillä on esimerkiksi töissä tehtaassa "poikien osasto" ja vastaavasti "tyttöjen osasto", jossa itse olen töissä, eli hieman kevyemmissä hommissa. 

Ja kun yritys on jo yli 40 vuotta vanha ja me työntekijätkin pääasiassa yli nelikymppisiä, ei näitä asioita siellä pidetä mitenkään ihmeellisinä tai loukkaavina. 

Jännä nähdä, minkälaista porukkaa on tulossa näihin ilman mitään koulutusta vaativiin töihin lähivuosikymmeninä, kun he ovat sitten tätä sukupuoletonta  nykynuorisoa. Varmaankin pääsen ennen eläkkeelle jäämistäni opettamaan työni hyvin monenkirjavalle porukalle. Eikä se mua yhtään haittaa, mietin vaan miten he pärjää.

Vierailija
46/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla naiset 45-60, vahtimestarin aamutervehdys "Huomenta tytöt", en pahoittanut mieltäni. 

Vierailija
47/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tytöttely on tapa vähätellä naisia.

Tarkennetaan sen verran, että se on toisten naisten tapa vähätellä naisia. Miehet harvemmin tarkoittavat pahaa tytötellessään, naiset tytöttelevät vain, kun haluavat loukata ja alentaa toista.

Vierailija
48/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tytöttely on kivaa. En oo koskaan häiriintynyt siitä.

t. Pekka

Miksi tuon "t. Pekka" laitoit tuohon? Olen kyllä nainen ja nimeni ei ole Pekka, mut ehkä sun on?

Jospa hän on itse vähintään 55, menopaussin ohittanut, jo harmaantunut, kypsä nainen, eikä häntä tod.näk. ole tytötelty 30 vuoteen. Hän on mustasukkainen! Siksi..

Tyttömäiseksi luonnehdittuhan on yleensä olemukseltaan söötti, suurisilmäinen, varreltaan kapeauumainen ja hoikka, hyvähiuksinen ja kiinteäkasvoinen, kenties hieman nukkemainen piirteiltään. On suuri kohteliaisuus tulla tytötellyksi ulkonäkönsä johdosta näin keski-iässä. Ehdottomasti! Täti, tantta, mummo.. Mieluummin ikityttö.

Trollumama, tsot. Äläs nyt, äläs nyt suutu ja ala Cis-naista taas transutteleen!😅

Sä ilkeilet ja halveeraat täällä työkses: 24/7, 7-23. Right?

Kerran sitten joku s.u.a

>sivaltaa naulankantaan, niin sä jo kimpoot seinille. 

Sunkin täytyy kehittyy ja kasvaa

ihmisyydessäsi, vaikka miten lymyät siellä trollimaskin takana.

Muistapa se, ihminen.

Vielä kiität mua.

Vierailija
49/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43/47 oli trollun transuhalveeraus siis. 

Vierailija
50/50 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta feissari kysyi just eilen, että olenko opiskelija. Olen viisikymppinen vanhempi asiantuntija, mutta näytän nuorelta (en väkisin, vaan luonnostani).

Kyllähän se nykypäivänä vähän särähtää korvaan, jos tässä iässä kutsutaan tytöksi, mutta varsinaista dissaavaa tytöttelyä en ole kohdannut koskaan. Miesvaltaisella alalla olen.