Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko te yhdenyön heilojen käydä suihkussa vai samantien ulos?

Vierailija
14.12.2024 |

Minä en voi nukkua vieraan miehen kanssa ja en jaksa valvoa, joten pitää poistua, mutta miten suihku?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin niillä on vaihtovaatteita mukana, joten kotiin ovat  menneet suihkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin niillä on vaihtovaatteita mukana, joten kotiin ovat  menneet suihkuun.

voihan suihkun jälkeen pukea samat vaatteet kuin ennen suihkua.

Vierailija
4/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käydä suihkussa jos haluaa. Ihan pelkät panot ei yleensä kyllä käy. Tosin niitä ei hetkeen ole ollut, kun on vakipano. Sen kanssa käydään usein ensin saunassa, sitten seksi ja sen jälkeen vielä pikapesut ja hän lähtee kotiinsa. Tai joskus toki pano jo ennen saunaa. 

Vierailija
5/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden yön juttuja. En vain saa mitään siitä, että joku käy tyhjentämässä kassinsa minuun.

Ennemmin vakkari, jonka kanssa voi muutenkin viettää aikaa, ja tulee pidettyä yhteyttä, vaikkei parisuhteessa ollakaan ja kummallakin on oma vapaus. 

Vierailija
7/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T pertti pera savonlinnasa haaveillen ilmaisseksistä

Vierailija
8/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää antaa käyttää pyyhettä. Nukun lopun yön samoissa lakanoissa, mutta aamulla lähtevät pyykkiin.

Vierailija
9/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olen ikinä heittänyt tai tullut heitetyksi ulos ennen aamua. Ilmeisesti petikumppaneiden valinta mennyt nappiin.

Vierailija
10/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä olen ikinä heittänyt tai tullut heitetyksi ulos ennen aamua. Ilmeisesti petikumppaneiden valinta mennyt nappiin.

Miten sä pystyt nukkumaan rauhallisesti ja turvallisuudentuntuisesti vieraan miehen vierellä?

Vierailija
11/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä pystyt nukkumaan rauhallisesti ja turvallisuudentuntuisesti vieraan miehen vierellä?

Toosan antaminen ventovieraalle oli kuitenkin turvallista?

Vierailija
12/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maailmassa ventovieraan päästäminen suihkuun tuntuu vähemmän niljakkaalta kuin ventovieraan päästäminen siihen pyhimpään paikkaan.

Vierailija
13/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttää antaa käyttää pyyhettä. Nukun lopun yön samoissa lakanoissa, mutta aamulla lähtevät pyykkiin.

Mulla oli tuo sama, että kuvotti ne lakanat joissa joku vieras mies oli just hikoillut ähisemässä. Sitten vasta tajusin, että se sama ihminen oli koskenut minuun ja ollut mun sisällä ja hyisaatana sitä itseinhoa.. Yhdenyönpanot loppui sitten siihen ja mun piti hankkia uusi sänkykin petivaatteineen.

Vierailija
14/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on lainamies toiselta naiselta niin ihan kohteliasta antaa käydä suihkussa ennen vaimon viereen passitusta.

Ja käytä suihkussa myös tullessa.

Jotku irtoreiskat voit passittaa kotiinsa tai mihin kömpivätkään ilman suihkua. Ei ne sitä harrasta muutenkaan.

Vierailija
15/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuo on siitäkin kiinni, että haluatko miehen käryävän vieraissa käynnistä. Jos et, niin anna huuhtoa pois sinun aromisi ja parfyymisi. Jos haluat, niin ei ku pihalle vaan suoraan pedistä.

Vierailija
16/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme yleensä yhdessä suihkussa ennen ja jälkeen panosessioiden.

Vierailija
17/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toosan antaminen ventovieraalle oli kuitenkin turvallista?

Kyllä. Silloin ollaan hereillä. 

Vierailija
18/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän päivän nainen oikeasti arvosta kehoaan lainkaan? Eihän tuollaista kukaan ota puolisokseen.

Vierailija
19/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämän päivän nainen oikeasti arvosta kehoaan lainkaan? Eihän tuollaista kukaan ota puolisokseen.

Miksi minä haluaisin puolisoa riesakseni? 

Vierailija
20/23 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaa niin paljon ettei halua miestä pysyvämmäksi riesakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme