Vieras
Olen 56v nainen ja mieheni 54v. Viime aikoina mieheni on toistuvasti puhunut vieraasta miehestä meille mukaan. Itse en niin kovin halukas tuohon ole, mutta miestäni asia tuntuu kiihottavan. Olen asiaa kyllä miettinyt. Olisinhan se kokemus ja jos sen saisi kokea mieheni läsnä ollessa. Mietityttää tuleeko myöhemmin mustasukkaisuutta ja riitoja jos suostun vieraan hyväiltäväksi.
Kommentit (9)
Puhukaa mustasukkasuudesta ja valitkaa huolella bonusmies, niin onnistuessa huippukokemus, niin vielä kannattaa ottaa erektiolääkettä, penikset kukkivat kunnolla. Jos tuntuu ettei ole oma juttu, lähetä miehesi jonkun parin avuksi. M54
Tuostahan ei tule kuin sotkuinen riita ja sitten syytellään toinen toistansa! Kannattaa kysyä mieheltä mikä sinussa on vikana, jos et oikeasti riitä! Tuskin löytyy mitään järkevää selitystä.
Jos toisella miehellä on valtava penis ja saat hänen kanssa voimakkaan orgasmin, sinun miehen psyyke ei kestä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos toisella miehellä on valtava penis ja saat hänen kanssa voimakkaan orgasmin, sinun miehen psyyke ei kestä sitä.
Miten valtava penis liittyy orgasmiin ? Nainen saa orgasmin kyllä ihan ilman yhdyntääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten valtava penis liittyy orgasmiin ? Nainen saa orgasmin kyllä ihan ilman yhdyntääkin.
Opettele lukemaan ja ajattelemaan, liittyy valtavaan penikseen ja siitä nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan ja ajattelemaan, liittyy valtavaan penikseen ja siitä nauttimiseen.
Opettele pitämään suuti suusi kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele pitämään suuti suusi kiinni
Opettele kirjoittamaan, SUUTI!
Mä ihmettelen syvästi näitä miesten fantasioita, jossa vieras mies tulee naimaan tyttöystävää ja itse jää sitten ilman. Mieluummin itse kokisin niinpäin että tulisi joku nuori blondi vaimon seuraksi ja naisin niitä molempia.
Tähän ei ole oikeaa vastausta täällä palstalla.
Vain itse tiedät asian, ellet tiedä ei kannata.
Me haluaisimme toisen naisen sänkyymme leikkeihimme, mutta tätä tosi vaikeaa kysyä siltä naiselta.
M46