Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiurun pahoinpitelijä on saatu kiinni!

Vierailija
14.12.2024 |

34-vuotias mies pidätetty Vantaalta. 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010902601.html

Kommentit (743)

Vierailija
721/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla mene. Minun mielestäni väkivalta ei ole minkäänlainen ongelmanratkaisukeino. Mutta Halla-ahon mielestä on, joten hänellä menee."

Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ei se mitään, ota keksi.

Halla-ahohan tässä on se joka oli hamuamassa pyssyä koska seksuaalivähemmistöön kuuluva sattui vilkaisemaan häneen päin (mitähän Halla-aho kuvitteli tyypin hänessä edes nähneen?!). Ei minulla ole vihanhallintaongelmia joten ei myöskään mene sekaisin tunne ja toiminta. Ymmärrätkö nyt?

Nopeasti teillä unohtuu metoo ja uhrin uskominen ehdoitta.

Vierailija
722/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei minulla mene. Minun mielestäni väkivalta ei ole minkäänlainen ongelmanratkaisukeino. Mutta Halla-ahon mielestä on, joten hänellä menee."

Et siis ymmärtänyt lukemaasi. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Ei se mitään, ota keksi.

Halla-ahohan tässä on se joka oli hamuamassa pyssyä koska seksuaalivähemmistöön kuuluva sattui vilkaisemaan häneen päin (mitähän Halla-aho kuvitteli tyypin hänessä edes nähneen?!). Ei minulla ole vihanhallintaongelmia joten ei myöskään mene sekaisin tunne ja toiminta. Ymmärrätkö nyt?

Muuttelet asioita oman mielesi mukaiseksi vaikka kuka tahansa voi tuon Halla-ahon kirjoituksen kyllä lukea ja huomata ettei se ollut niin kuin sinä väität. Mitä koitat saavuttaa? Ja sinulla ei ole vihanhallintaongelmaa mutta olet minutkin uhannut tappaa usea

En ole uhannut tappaa ketään. Mikä ei ollut niin kuin väitin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa oliko meininki niin kuin Lauri Tähkän hotellihuoneessa? Ei tainnut ihan olla 

Vierailija
724/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä palstalla on uhannut tappaa persuja? Olen mielestäni lukenut koko ketjun enkä ole nähnyt ainoatakaan sellaista kommenttia. Persujen tyhmyydelle on kyllä naureskeltu paljonkin, mutta ei kai raavas persu siihen kuole?

Vierailija
725/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttelet asioita oman mielesi mukaiseksi vaikka kuka tahansa voi tuon Halla-ahon kirjoituksen kyllä lukea ja huomata ettei se ollut niin kuin sinä väität. Mitä koitat saavuttaa? Ja sinulla ei ole vihanhall

En ole uhannut tappaa ketään. Mikä ei ollut niin kuin väitin?

Et tietenkään. Ainahan sinä noin kirjoitat. Ja nyt olet oikein ammattikirjoittajakin :D

Vierailija
726/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. eduskunta lainsäädännöllään haluaa ymmärtää tämänkaltaisia raggareita. Häiriköitä pitää ennen kaikkea ymmärtää ja eheyttää yhteiskunnan toimesta. Siksi noita on niin paljon vapaalla jalalla Helsingeissä. Tavallaan Kiuru sai siis vain maistaa, miltä se tuntuu, kun tuollainen hyypiö osuu omalle kohdalle...

Vierailija
727/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. eduskunta lainsäädännöllään haluaa ymmärtää tämänkaltaisia raggareita. Häiriköitä pitää ennen kaikkea ymmärtää ja eheyttää yhteiskunnan toimesta. Siksi noita on niin paljon vapaalla jalalla Helsingeissä. Tavallaan Kiuru sai siis vain maistaa, miltä se tuntuu, kun tuollainen hyypiö osuu omalle kohdalle...

Onko sinulla käsitystä kuinka paljon maksaisi laittaa tällaiset raggarit linnaan? Vai mikä se sinun vaihtoehtosi olisi?

Vierailija
728/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komukkanasun öyhötys paljastui pelkäksi öyhötykseksi ja silti se spämmää täällä persuista. Tyypillä on vielä otsaa kieltää itse syyllistyneensä täällä vaikk mihin uhkailuihin vaikka kaikki tällä palstalla kyllä tunnistaa tuon öyhöttäjän yhdeksi ja samaksi uunilla ja kaasuttamisella uhkailleeksi hulluksi.

Minulle on ihan se ja sama mitä sinä luulet, tiedän kyllä itse mitä olen kirjoittanut ja mitä en.

Vierailija
729/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa oliko meininki niin kuin Lauri Tähkän hotellihuoneessa? Ei tainnut ihan olla 

Hieno maalitolpan siirto. Tapahtuuko seksuaalista ahdistelua vain hotellihuoneessa, vai mikä oikeuttaa sut kyseenalaistamaan uhrin kertoman?

Vierailija
730/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin mukaan tuollainen pikkuhuitaisu. Pojat on poikia, kännissä sattuu ja tapahtuu. Villaisella voinee painaa koko jutun ? 🤣

Vierailija
731/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä palstalla on uhannut tappaa persuja? Olen mielestäni lukenut koko ketjun enkä ole nähnyt ainoatakaan sellaista kommenttia. Persujen tyhmyydelle on kyllä naureskeltu paljonkin, mutta ei kai raavas persu siihen kuole?

Sinun ei kannata muiden tyhmyydestä puhua mitään jos mielestäsi tämä ketju on koko palsta. Useamman kerran päivittäin täällä lukee sinun kirjoittamanasi kuinka haluat laittaa kaikki persut uuniin tai tappaa muuten kaikki persut.

No en ole tuommoista huomannut muissakaan ketjuissa. Jos olisin itse sellaista kirjoittanut niin kaipa olisin sen huomannutkin...? Mutta edelleen, ihan se ja sama mitä sinä uskot.

Vierailija
732/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komukkanasun öyhötys paljastui pelkäksi öyhötykseksi ja silti se spämmää täällä persuista. Tyypillä on vielä otsaa kieltää itse syyllistyneensä täällä vaikk mihin uhkailuihin vaikka kaikki tällä palstalla kyllä tunnistaa tuon öyhöttäjän yhdeksi ja samaksi uunilla ja kaasuttamisella uhkailleeksi hulluksi.

Minulle on ihan se ja sama mitä sinä luulet, tiedän kyllä itse mitä olen kirjoittanut ja mitä en.

Niin. Koetko. Onnistuneesi. Ihmisenä. 

Yleisesti. Ottaen. Kyllä.

Vierailija
733/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koetko. Onnistuneesi. Ihmisenä. 

Yleisesti. Ottaen. Kyllä.

Vaika. Uskoa. Että. Olet. Ammattikirjoittaja.

:D

Vierailija
734/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarien pettymys on käsinkosketeltava kun poliittisia motiiveja ei löytynyt 🤣🤣

Miten niin ei löytynyt?

Vierailija
735/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Seuraavasta uhkauksesta teen rikosilmoituksen. Ja sitä tuskin tarvitsee odottaa huomista pidempään.

Tee hyvä ihminen, uhkauksista pitääkin tehdä. Mutta ei se poliisi minun ovelleni tule. Sori siitä.

Vierailija
736/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin mukaan tuollainen pikkuhuitaisu. Pojat on poikia, kännissä sattuu ja tapahtuu. Villaisella voinee painaa koko jutun ? 🤣

No katsotaan mitä teho rouva Tuppurainen saa aikaan kun pitää tuomita ja taas tuomita.

Vierailija
737/743 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ihan tosissaan? Välillä olet niin kaasuissa että varmasti muisti saattaa vähän pätkiäkin.

Olen absolutisti. 

Vierailija
738/743 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL: Näin 34-vuotias mies selittää Krista Kiurun pahoinpitelyä

"Mies on kertonut poliisille kuulusteluissa, että oli itse käyttäytynyt häiritsevästi Kaisaniemenpuiston lähistöllä. Ohi kulkenut Kiuru puhui puhelimessa ja mies oletti, että Kiuru soittaa hänestä poliisille."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/db3d7463-51db-4319-a21a-2f693b99e…

Vierailija
739/743 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL: Näin 34-vuotias mies selittää Krista Kiurun pahoinpitelyä

"Mies on kertonut poliisille kuulusteluissa, että oli itse käyttäytynyt häiritsevästi Kaisaniemenpuiston lähistöllä. Ohi kulkenut Kiuru puhui puhelimessa ja mies oletti, että Kiuru soittaa hänestä poliisille."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/db3d7463-51db-4319-a21a-2f693b99e…

Eli Halla-aho oli aivan oikeassa tälläkin kertaa kehoittaessaan maltillisuuteen. Mutta kun tästä kohusta monet muistavat vain sen mitä SDP väitti tapahtuneen niin kohu tekee tehtävänsä seuraavia vaaleja ajatellen.

Vierailija
740/743 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tämä asia on käsitelty pitää palata Kiurun rooliin valiokuntansa johdossa. SDP:llä oli kova kiire yrittää saada sitä asiaa pois näkyvistä.

Pääkirjoitus:

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000010894259.html

"Näinkö kansalaisten asioita hoidetaan yhteiskunnan paraatipaikalla? Tätä joutuu kysymään, kun seuraa Krista Kiurun (sd) johtaman sote-valiokunnan toilailuja."

Kiurun tehtäväksi on ilmeisesti annettu hidastaa valiokunnan työtä kaikin mahdollisin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi