Rakastuminen ihmeelliseen naiseen
Hän on ihana. Mikään sana ei riitä kertomaan hänen erityisyydestään. Ensiksi tottakai kiinnitin huomioni hänen ulkonäköön, jossa viehättää kauniit ja eloisat sinisilmät, söpö hymy ja suudeltavat huulet, laineikkaat luonnolliset hiukset ja hoikka vartalo kuumalla takamuksella. Hänen empaattinen, levollinen, kuitenkin yhtäaikaa hyväntuulinen ja reipas luonteensa saa minut tuntemaan oloni paremmaksi kuin koskaan kenenkään muun seurassa. En usko löytäväni toista hänenlaista tästä maailmasta. Valitettavasti minä en voi häntä pyytää treffeille ja olen surrut asiaa paljon, kiitollisena kuitenkin siitä, että olen tämän lumoavan puoleensavetävän sulottaren kohdannut. Suurin toiveeni olisi antaa hänelle kaikki se, mitä hän tarvitsee ja vielä enemmän, kohdella kuin arvokkainta jalokiveä ja huolehtia, osoittaa arvostusta, rakastaa, helliä ja lempiä häntä elämäni loppuun saakka.
Kommentit (27)
Miten ihanasti kirjoitettu!
Minulla hyvin samanlainen tilanne. Ihana mies, jolle en oikein voi ilmaista ihastusta, tapaamisasetelma oli sellainen. En pysty lopettamaan hänen ajatteluaan. Kohta kolme vuotta hän on mielessä aamuin ja illoin. Joskus mietin, että rohkeasti vain kerron hänelle tunteista, mutta jos en saisikaan vastakaikua, niin olisi tuskaista palata unelmista maan pinnalle. En haluaisi luopua tästä unelmasta, vaikka onkin usein raastavaa...
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa voi ilman fyysistä lempimistäkin. Mikään ei estä.
Onko lempiminen
samaa kuin nussi.inen, rankka masturb.inti, nettiseksikumpparit, kysi ja p.ska, saunominen tillsammans ryhmässä miesten ja naisten kanssa vuorotellen?
Mitä lempiminen on.
Vierailija kirjoitti:
On helppo ajatella noin tuntematta ihmistä. Jos olisit hänet tuolloin joulukuussa saanut, olisit ehkä nyt toukokuussa tehnyt jo uuden aloituksen haukkuen pirttihirmuksi muuttunutta pihtarityttöystävää.
Niin tämä. Miehet ei koskaan ole tyytyväisiä, niin parempi kun ihailet etäältä tuota sulotarta.
Jotain tuollaista tunsin, tunnen edelleenkin. Jopa seurusteltiin. Vaihtoi minut toiseen, helppoa ihanalla. Yritettiin jotain vielä myöhemmin. Luovutettiin. Kivoja muistoja, jos ei pettymystä jää murehtimaan.
Ei puhuta tunteista. Uhh.