Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit nyt tehtäväksi kirjoittaa novellin, mitkä olisivat ensimmäiset lauseet?

Vierailija
13.12.2024 |

Millaiset lauseet tuntuvat hyvältä alulta? Riippumatta siitä mistä novelli kertoo.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katoppa perkele, minultako ne novellin tilasivat! Tätä saavat vielä katua!

Vierailija
82/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina asui kodikkaassa ympäristössä lähellä maaseutua ja lähti kävelemään aina tuttua polkua, jossa mieli virkistyi.

Matka kohti viinakätköä oli aina yhtä mieltä virkistävä. Nina lähes juoksi loppumatkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vikisi hetken, epäilemättä nautinnosta, ja vaikeni sitten. Ikuisiksi ajoiksi. 

Vierailija
84/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on Jari nimisten miesten kokoontumispäivä, koko messuhalli on täynnä Jareja, muutama muistuttaa oudosti toisiaan. Jussien kokoontuminen on huomenna. Erilaisia nimiä käydään läpi.

Vierailija
85/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koittanut suurten katastrofien jälkeinen aika. Linnut laulavat, ihmiset hymilevät taas ja ihmisillä on jälleen toivoa, Persut on tuhottu ja tuhoon tuomittu maa kiittää...

Vierailija
86/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi kiirastuleen oli hailakansininen, kuin haalistuneissa värivalokuvissa HKL:n sodanjälkeisistä johdinautoista.

Vierailija
87/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mutsis on juoppo. Sä oot huonompi kuin me, huusivat luokkatoverit kaupan pihassa. Kävelin kotiin reppu selässä ja maitopurkki kädessä. Keittiössä join kylmää maitokaakaota ja katselin kynnysmatolta poimimaani korttia. Siinä oli kultareunainen numero kymmenen ja sateenkaarenvärinen yksisarvinen.

Vierailija
88/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merita Metson poistuminen tästä maailmasta tapahtui lähes samalla tavalla kuin siihen tuleminenkin puoli vuosisataa aiemmin; kivuliaasti ja verensekaisesti. Nämä tapahtumat erotti toisistaan vain motiivi. Ensimmäinen ei ollut toivottu.

Vierailija
89/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin lorinaa kun edelläni vessaan astellut naisoletettu tyhjensi rakkoaan pisuaariin. 

Vierailija
90/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran tähti joka yötaivaalla tuikki pieniä säteitään.

Vierailija
91/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa luovat kirjoittavat novelliensa alkuja ja kateelliset pilkkaavat ja yrittävät repiä ketjun positiivista yhteishenkeä alas.

Vierailija
92/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen demari ja haluan kaiken muiden omistaman

Vierailija
93/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon vaisuuden jälkeen rakkaani ilmestyi varoittamatta ovelleni, oli lähdössä kavereiden kanssa baariin, vaikka oli sovittu muuta. Hän tarttui kiinni, tahtoi rutistaa, suudella ja vannoi rakkauttaan. Puoleenyöhön asti sain rakkausviestejä, joista osaan vastasin hieman ärtyneesti, kunnes menin nukkumaan. Kahtena seuraavana päivänä en saanut puhelinyhteyttä ja olin huolissani. Kunnes ilmoitin tulevani käymään ja katsomaan, että hän on kunnossa.

Vierailija
94/126 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon vaisuuden jälkeen rakkaani ilmestyi varoittamatta ovelleni, oli lähdössä kavereiden kanssa baariin, vaikka oli sovittu muuta. Hän tarttui kiinni, tahtoi rutistaa, suudella ja vannoi rakkauttaan. Puoleenyöhön asti sain rakkausviestejä, joista osaan vastasin hieman ärtyneesti, kunnes menin nukkumaan. Kahtena seuraavana päivänä en saanut puhelinyhteyttä ja olin huolissani. Kunnes ilmoitin tulevani käymään ja katsomaan, että hän on kunnossa.

Matkalla kuitenkin latasin deittisovelluksen, ja ilmoitin rakkaalleni "jätän sinut, moro".

Swaippasin ja sovin treffit.

Loppu

Vierailija
95/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei mummo!" huudahdin iloisena astuessani porstuaan. Isoäitini seisoi sisäoven suussa ja katsoi minuun kuin tuntemattomaan. Minulle tuli outo olo. "Menkää pois, ei täällä ole mitään teille", hän sanoi kääntäen katseensa pois ja veti sisäoven perässään kiinni. Jäin porstuaan seisomaan.

Vierailija
96/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke mietti aamulla sängyn laidalla istuen, onko mies  vai nainen. (Siihen muuten tää novelli samalla päättyykin.)

Vierailija
97/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassari sanoi: Se mikä on minun, on minun. Se mikä on sinun, on myös minun.

Vierailija
98/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuvittelin pelastavani hänen koko maailman, huomasin että en edes pelastanut itseäni. 

Vierailija
99/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on Herra! Näistä syistä:

Vierailija
100/126 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei mummo!" huudahdin iloisena astuessani porstuaan. Isoäitini seisoi sisäoven suussa ja katsoi minuun kuin tuntemattomaan. Minulle tuli outo olo. "Menkää pois, ei täällä ole mitään teille", hän sanoi kääntäen katseensa pois ja veti sisäoven perässään kiinni. Jäin porstuaan seisomaan.

Ja suden käpälä hiipi pikkuhousujeni sisään. Huusin nautinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi