Tesloja on nykyään tosi paljon.
Kommentit (52)
Olen itsekin omistanut Teslan, hyvä ja erittäin luotettava automerkki. Lapissa käyty Helsingistä monesti jne. Ei mikään ihme, että tesloja paljon. Kyllä siihen syynsä on. Nyt ajan Polestarilla, jossa myös omat etunsa.
Näitä edellä olevia huutelijoita on, mutta karavaani kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin omistanut Teslan, hyvä ja erittäin luotettava automerkki. Lapissa käyty Helsingistä monesti jne. Ei mikään ihme, että tesloja paljon. Kyllä siihen syynsä on. Nyt ajan Polestarilla, jossa myös omat etunsa.
Jostain syystä siltikin teslan laatuongelmat ovat maailmanlaajuisesti tunnettu asia. Polestar kiinnostaisi, muutenkin kuin osakesalkussa.
Mitä ne maailmanlaajuisesti tunnetut ongelmat ovat? Kateus tietysti päällimmäisenä. Älyttömän hyvä auto hyvällä rangella ja suorituskyvyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä siltikin teslan laatuongelmat ovat maailmanlaajuisesti tunnettu asia. Polestar kiinnostaisi, muutenkin kuin osakesalkussa.
Joo, totta. Aina kun merkki on yleinen, niin netti on täynnä juttuja sen vioista. Eri asia kuinka yleisiä ongelmat oikeasti ovat suhteessa autojen määrään, kun autoja maassa tuhansia.
Vrt Bmw:n jakoketjut, volkkarin DSG ja TSI, Audin öljyvuodot, fordin vetonivelet jne..
Teslaryhmässä oli joku aika sitten kysely, kuinka monella ollut vakavia ongelmia: Tulos oli että omistajista 85% todella tyytyväisiä.
t ei-teslamies
Ajan teslalla alle 10 sentin kilometrikuluilla siihen ei pääse millään muulla autolla. Kuuntelen mielelläni ulinaa Esson parissa ja elämän oppilaitoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Skoda sentään on laadukkaampi kuin tesla, vaikka onkin entinen kommunistinen itäauto. Kumpaakaan en kyllä ostaisi. Täällä lapissa tesloja näkyy tienposkessa miljoonittain kun kovat pakkaset tai kunnon puolimetriset sohjokelit iskee.
Miksi kukaan tulisi Lappiin pakkasiin tai sohjoon millään autolla? Eikö se muuttoliike ole ollut sieltä pois päin jo 70 vuotta? Puolen metri sohjossa ei kulje kuin porot.
Trump-autojen kasvava määrä viittaisi siihen, että Suomessa on vankka Trumpin kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on premium!
Koripaneelit irvistää, maali kuoriutuu, sisustus helisee jne jne. Korjaukset maksaa triljoonan ja takuuasioista saa aina vääntää.
Olen itse asiassa tosi tyytyväinen että muut ajelevat noilla tesloilla ja muilla sähköautoilla, joiden arvonalenema on järjetön ja akkuteknologia mitä on. Pioneerit maksavat oppirahat ja tuotekehityksen, ja hyvä, että halukkaita osallistumaan tähän näyttää riittävän.
Kiitos!
Ne, joilla ei ole Teslaa eivät myöskään koe niiden vikoja henkilökohtaisesti. Elämöivät kuitenkin. Kummallista.
T: Polttiskuski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on premium!
Koripaneelit irvistää, maali kuoriutuu, sisustus helisee jne jne. Korjaukset maksaa triljoonan ja takuuasioista saa aina vääntää.
Hyvä. Älä osta Teslaa!
Vierailija kirjoitti:
Trump-autojen kasvava määrä viittaisi siihen, että Suomessa on vankka Trumpin kannatus.
Aika vähän täällä kyllä on ylisuuria pickupeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on premium!
Oon kuullut, että on palanutkin kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajan teslalla alle 10 sentin kilometrikuluilla siihen ei pääse millään muulla autolla. Kuuntelen mielelläni ulinaa Esson parissa ja elämän oppilaitoksesta.
Minulla on bensa-auto jolla ajan ilmaiseksi. Tänäänkään ei maksanut pennin jeniä kun kävin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Putinin. Musk on aito rysssänkätyri.
Teslan omistajana olen pannut merkille, että julkisuuden henkilöitä näkee latureilla aika paljon verrattuna vanhoihin tankkausaikoihin. Yleensä vielä sieltä paremmin tienaavien puolelta. Mutta köyhän mielestä mikään ei ole niin tyhmä ja arvoton, kuin vauras ja hyvin tienaava. Osaavatko rikkaat edes marjoja poimia?
Teslassa kulminoituu se, että tuotteita myydään imagolla ja mielikuvuilla. Volkkari ja Toyota ei vaan ole seksikkäitä Elon Muskin rinnalla.
Skoda sentään on laadukkaampi kuin tesla, vaikka onkin entinen kommunistinen itäauto. Kumpaakaan en kyllä ostaisi. Täällä lapissa tesloja näkyy tienposkessa miljoonittain kun kovat pakkaset tai kunnon puolimetriset sohjokelit iskee.