51v ja taas alkoi kuukautiset
Kommentit (34)
Minulla loppui kokonaan 5-vuotiaana. 2 viimeistä vuotta olivat vähän epäsäännölliset
Vierailija kirjoitti:
Minulla loppui kokonaan 5-vuotiaana. 2 viimeistä vuotta olivat vähän epäsäännölliset
Siis 54-vuotiaana piti kirjoittaa
Autocorrect korjasi päin honkia
On siinä ainakin se hyvä, että ilmeisesti elimistösi vanhenee keskivertoa hitaammin. Hyvä merkki elinajanodotteen suhteen :)
Kyllä ne sinullakin loppuvat, luultavasti muutaman vuoden päästä viimeistään.
Jos kuukautiset pysyvät vielä puoli vuotta poissa, täytän menopaussin kriteerit.
t. 60-vuotias
Ei varmasti pitkään aikaan, sä olet niin nuorekas ja pirteä tyttönen.
Hyvä kärsikää niistä hikisistä hillopäivistä! 🤣 On ihana olla mies! 💪
Niin. Ihan tavallista. Itse olin 53v kun menkat loppui. Olin 52v. kun alkoi kierto vaihdella. Mutta monella ystävällä yhä menkat vaikka ikää 54v tai 55v.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti pitkään aikaan, sä olet niin nuorekas ja pirteä tyttönen.
Ihme kiusaaja.
Ai sitä onnea kun loppuivat 53,5-vuotiaana. Meinasin jo hermostua siihen jatkuvaan ryöppyämällä vuotamiseen. Nyt kelpaa. Vv-oireita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmekymppiset ovat mahoja.
Mä sain lapsen kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies? 🙄
50-vuotiaana loppuivat kokonaan. Vuoden päivät olivat epäsäännölliset tuota ennen.
En malta odottaa, että Ammattivalittajalla alkaa vaihdevuodet. Ne ovatkin sellainen runsauden lähde, josta ammentaa ainakin kymmenen vuotta eteenpäin. :D
Normaali menopaussi ikä on 45-55 v ( viimeiset kuukautiset). Keskimäärin tulevat viimeisen kerran 51 v ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mitään oireita muuta kuin menkat loppuivat.
Mulla loppui tuossa iässä. Ei tiedä etukäteen.