Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki on parisuhteessa?

Vierailija
13.12.2024 |

Ja minä edelleen sinkku.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian kovat vaatimukset. 

Vierailija
2/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian kovat vaatimukset. 

Ei edes ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole

Vierailija
4/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. 

Ehkä sinkkuutesi johtuu typeryydestäsi, että kuvittelet kaikenlaista mikä ei ole totta.

Vierailija
5/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut oikeaa.

Vierailija
6/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on normaali asia. Jo aikojen alussa, tai no kun Jumala loi miehen. Miehelle luotiin kumppani, nainen. Eli mies ja nainen yhdessä on normaali juttu. Joten ei muuta kuin parisuhdetta "ettimään".. 

Sukupuolia on samalla kaksi, kaippa niitä olisi luotu kerralla enemmän jos niitä kerran olisi enemmän. Muuten kun mies ja nainen keskenään lisääntyy, niin mihin me tarvitaan enemmän sukupuolia, no ei varmaan mihinkään ja siksihän niitä ei ole enempää, kuin ehkäp jonkun mielikuvituksessa. Mutta siitäkin voi kai parantua.

Vierailija
7/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miespuoliset kaverini ovat sinkkuja. Veljeni, lapsuudenkaverini, ala-asteen luokkatoverini. Huomattava osa ikisinkkuja. Juuri oli Hesarissa juttua, miten 18-29 vuotiaista yli 60 prosenttia on sinkkuja. Kumma kyllä vastaavan ikäisistä naisista vain reilu kolmannes. Tiedä sitten miksi minulle (miehelle) on käynyt niin paljon paremmin.

Mutta sinkkumiehiä naisille kyllä riittää pilvin pimein, valinnanvaraa on ja paljon. Jos olet mies niin...en oikein tiedä miten neuvoisin sinua.

Vierailija
8/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmat nykyään enää parisuhteessa. Lapsiakaan ei enää synny.

Vierailija
9/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miespuoliset kaverini ovat sinkkuja. Veljeni, lapsuudenkaverini, ala-asteen luokkatoverini. Huomattava osa ikisinkkuja. Juuri oli Hesarissa juttua, miten 18-29 vuotiaista yli 60 prosenttia on sinkkuja. Kumma kyllä vastaavan ikäisistä naisista vain reilu kolmannes. Tiedä sitten miksi minulle (miehelle) on käynyt niin paljon paremmin.

Mutta sinkkumiehiä naisille kyllä riittää pilvin pimein, valinnanvaraa on ja paljon. Jos olet mies niin...en oikein tiedä miten neuvoisin sinua.

Ovatko nuo naiset suhteissa keskenään?

Vierailija
10/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska eivät osaa elää yksin. Hokevat "Parempi yksin kuin huonossa suhteessa" samaan aikaan kun ovat siinä huonossa suhteessa peläten lähtemistä koska mikään ei ole niin kamalaa kuin yksinolo.

-valittavat että ei ole muuta yhteistä kuin asuntolaina

-kertovat että pahinta on parisuhteessa koettu yksinäisyys (silti jäävät)

-puhuvat kumppanistaan todella törkeästi

-ovat uskottomia, vaikka sensijaan voisivat erota ja tämän jälkeen panna kaikkea mikä liikkuu

-pahimmassa tapauksessa tekevät lapsia väkivaltaiseen suhteeseen ja pilataan niiden lastenkin elämää.

Usko mua, parisuhde ei ole sen hehkutuksen arvoinen. Onni tulee ihan muista asioista kuin siitä että joku epäsopiva sun kotona tuhlaa sun ainutlaatuista elämää ja mahdollisesti mielenterveyttä.

Vierailija
11/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen että miksi nekin hakeutuu parisuhteisiin jotka horisevat ettei ketään kaipaa ja yksin on mukava olla. Ei mitään järkeä. Olenko ainut joka on oikeasti tyytyväinen eikä koeta huijata itseään ja muita.

Vierailija
12/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaaks?

Vierailija
13/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on normaali asia. Jo aikojen alussa, tai no kun Jumala loi miehen. Miehelle luotiin kumppani, nainen. Eli mies ja nainen yhdessä on normaali juttu. Joten ei muuta kuin parisuhdetta "ettimään".. 

Sukupuolia on samalla kaksi, kaippa niitä olisi luotu kerralla enemmän jos niitä kerran olisi enemmän. Muuten kun mies ja nainen keskenään lisääntyy, niin mihin me tarvitaan enemmän sukupuolia, no ei varmaan mihinkään ja siksihän niitä ei ole enempää, kuin ehkäp jonkun mielikuvituksessa. Mutta siitäkin voi kai parantua.

Voi miten söpöä, puhut mielikuvituksesta ja parantumisesta samaan aikaan kun julistat tuhansia vuosia vanhan rikkinäisen puhelimen aikaansaamaa tarinatuokiota taikaukkeleineen todeksi. No, kai mun pitäisi olla suopeampi heikkolahjaista kohtaan, ei ole sinun syysi että holhoojasi valehtelee sinulle. Mutta hanki parempi edunvalvoja.

Vierailija
14/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys mistä moinen epäsuhta. En osaa itse ainakaan sanoa miten sellainen voi olla mahdollista.

Vierailija
15/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 

Vierailija
16/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys mistä moinen epäsuhta. En osaa itse ainakaan sanoa miten sellainen voi olla mahdollista.

Viitsisitkö etsiä linkin? Aihe kyllä kiinnostaa.

Vierailija
17/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa miettinyt. Ja kun eroavat, menee max. vuosi että ovat löytäneet jonkun uuden. Ja minä en ole koko elämäni aika onnistunut löytämään ketään.

Vierailija
18/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon se johtaa kumminkin ja elatusmaksuihin ja vainoamiseen ja vaikka mihin.

Vierailija
19/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä. Yksin eläviä on Suomessa 1,28 miljoonaa. 564000 miestä ja saman verran naisia. Näistä 40% on yli 60-vuotiaita ja 60% alle sen. Lopuista kahdestaan tai perheenä elävistä on alaikäisiä yli miljoona. Eli pareittain tai perheenä elää reilut 3 miljoonaa.

Tilastokeskus

Vierailija
20/55 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa. Erosin 1.11. 2024 ja tiettävästi myös entinen mieheni on sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi