Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen työpaikasta

Vierailija
13.12.2024 |

Oletko joskus irtisanoutunut työpaikasta, niin että sinulla ei ole ollut uutta työtä? Eli jättäydyit työttömäksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikkien kanssa onkin vaikeaa tehdä työtä. Ne onkin enimmistöä. Big problem!

Vierailija
22/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikkien kanssa onkin vaikeaa tehdä työtä. Ne onkin enimmistöä. Big problem!

https://www.ess.fi/paikalliset/5824882

Big problem

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä. Kyllä pitää voida malttaa ja kestää odottaa siihen asti, että on nimi paperissa uudessa paikassa, eikä mennä tunteiden mukana.

Vierailija
24/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä. Kyllä pitää voida malttaa ja kestää odottaa siihen asti, että on nimi paperissa uudessa paikassa, eikä mennä tunteiden mukana.

Big problem?

Vierailija
25/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big problem?

Epäasiallista kohtelua ei tule hyväksyä missään muodossa.

https://ttk.fi/tyoturvallisuus/tyoympariston-turvallisuus/hairinta-ja-epaasiallinen-kohtelu/

Vierailija
26/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha kelpaa, mutta laatua ei tehdä

Vierailija
27/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Noin 1.5 vuotta sitten. Pidin vähän lomaa, valtion kustannuksella tietenkin.

M47

Vierailija
28/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha kelpaa, mutta laatua ei tehdä

Laadun takeena olemattomat remonttikorjaukset. Korjaa jo valmiiksi korjattua vuoden päästä uudestaan

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93474dee-383c-4c26-91a7-5aa58d676457

Vierailija
29/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hermokipujen vuoksi, koska en halunnut jäädä riippakiveksi roikkumaan saikulla. Hain myös lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, mutta Kelan lääkärille tämä ei kelvannut ja 3 kk karenssi napsahti.

Ei kannata siis itse irtisanoutua, vaan jää aina roikkumaan saikulle, kunnes työnantaja sinut irtisanoo

Vierailija
30/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hermokipujen vuoksi, koska en halunnut jäädä riippakiveksi roikkumaan saikulla. Hain myös lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestä, mutta Kelan lääkärille tämä ei kelvannut ja 3 kk karenssi napsahti.

Ei kannata siis itse irtisanoutua, vaan jää aina roikkumaan saikulle, kunnes työnantaja sinut irtisanoo

Big problem?

Ei auttanut

Vierailija
31/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina. Ja se o ollu aina NS koeaika myös ennen irtisanomista !! Se sama oli alussakin. Ei kai se voi olla lopussakin ? Ja nää o ollu aina täysin aiheettomia mulle. Ne NS pomot eivät vaan tykännyt musta. Ei Mus oo mitään vikaa, se vika o niis NS pomoissa ! Eräs oli usein täysin pois työpaikaltaan usean päivän putkeen, ja ku se kehtas näyttää likaisen naamansa siel, ni se näytti ihan, ku se olis ryypänny runsaasti...............ja se ei antanut mulle IKINÄ töitä ! Ja sit, ku se anto ja jouduin tekeen jonku korun, ni eipä se hälle kelvannut !!!!!! Se piti tehä jonkun kehikon avulla. Mä en tee ikinä silleen. Se o ajan tuhlausta ! Mä vaan suunnittelen ja teen. Mä olin käsityö puolella. Kuten esim koneella ompelua. Ja teen sitä nykysessäki eniten koko hullusta sakista. Suurin osa siel o täyshulluja, jotka kuuluu paremminkin hullujen huoneelle, ku mihinkään muualle. 

kun

vitsi, vitsi... ei saa kiusata ketään

Vierailija
32/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina. Ja se o ollu aina NS koeaika myös ennen irtisanomista !! Se sama oli alussakin. Ei kai se voi olla lopussakin ? Ja nää o ollu aina täysin aiheettomia mulle. Ne NS pomot eivät vaan tykännyt musta. Ei Mus oo mitään vikaa, se vika o niis NS pomoissa ! Eräs oli usein täysin pois työpaikaltaan usean päivän putkeen, ja ku se kehtas näyttää likaisen naamansa siel, ni se näytti ihan, ku se olis ryypänny runsaasti...............ja se ei antanut mulle IKINÄ töitä ! Ja sit, ku se anto ja jouduin tekeen jonku korun, ni eipä se hälle kelvannut !!!!!! Se piti tehä jonkun kehikon avulla. Mä en tee ikinä silleen. Se o ajan tuhlausta ! Mä vaan suunnittelen ja teen. Mä olin käsityö puolella. Kuten esim koneella ompelua. Ja teen sitä nykysessäki eniten koko hullusta sakista. Suurin osa siel o täyshulluja, jotka kuuluu paremminkin hullujen huoneelle, ku mih

kenties tiedossa tuo kirjoittaja, jospa onkin symppis, jos oikein tutustuu. sitähän ei tiedä, mitä toinen on joutunut pinnanalla kokemaan

Vierailija
33/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina. Ja se o ollu aina NS koeaika myös ennen irtisanomista !! Se sama oli alussakin. Ei kai se voi olla lopussakin ? Ja nää o ollu aina täysin aiheettomia mulle. Ne NS pomot eivät vaan tykännyt musta. Ei Mus oo mitään vikaa, se vika o niis NS pomoissa ! Eräs oli usein täysin pois työpaikaltaan usean päivän putkeen, ja ku se kehtas näyttää likaisen naamansa siel, ni se näytti ihan, ku se olis ryypänny runsaasti...............ja se ei antanut mulle IKINÄ töitä ! Ja sit, ku se anto ja jouduin tekeen jonku korun, ni eipä se hälle kelvannut !!!!!! Se piti tehä jonkun kehikon avulla. Mä en tee ikinä silleen. Se o ajan tuhlausta ! Mä vaan suunnittelen ja teen. Mä olin käsityö puolella. Kuten esim koneella ompelua. Ja teen sitä nykysessäki eniten koko hullusta sakista. Suurin osa siel o täyshulluja, jotka kuuluu paremminkin hullujen huoneelle, ku mih

ketään ei kiusata koskaan, paitsi kiusaajia

Vierailija
34/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus 90-luvulla. Tein siivoushommia ja joka aamu oli todella vastenmielistä lähteä töihin. Irtisanouduin ilman tietoa uudesta työstä. Mutta sain onneksi uuden, koulutustani vastaavan työpaikan muutaman kuukauden jälkeen. Nuorena oli tottunut pieneen toimeentuloon muutenkin, joten työttömyys ei silloin vaikuttanut niin paljon peruselämiseen. Näin viisikymppisenä tilanne olisi aivan toinen. 

Vierailija
35/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työpaikka oli niin homeessa, että vietin enemmän aikaa lääkärissä kun töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi