Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanoutuminen työpaikasta

Vierailija
13.12.2024 |

Oletko joskus irtisanoutunut työpaikasta, niin että sinulla ei ole ollut uutta työtä? Eli jättäydyit työttömäksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mein kyllä suoraan työvoimakouilutukseen ja sen jälkeen olin päivän työttömänä ennen kuin sain töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :) koska ei vaan ole ollut tarvetta ja hyvä niin.

Vierailija
4/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miksi ei?

Ei huonossa työpaikassa kannata itseään polttaa, menetät terveytesi

Vierailija
5/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pari kertaa olen uhkaillut sillä palkkaneuvotteluissa, ja molemmilla kerroilla neuvottelutaktiikka onnistui :) En muutamaan vuoteen ole uskaltanut enää bluffata.

Vierailija
6/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viime kesänä koska työilmapiiri oli sairas. Työntekijät haukkuivat ja mustamaalasivat toisiaan. Olin 2kk työttömänä ja sain uuden työn. Uudessa työssäni palkkani on 1000 euroa/kk enemmän kuin vanhassa työssä. 

Vierailija
7/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä viimeks.

Vierailija
8/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, joskus on vain ollut pakko. Esim. töitä on, mutta palkkaa ei ole maksettu kuukausiin. 

Vierailija
9/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Voi kun joku olisi tämän minulle sanonut silloin kun kaksikymppisenä olin työporukan kiusattavana. Jumahdin sinne kymmeneksi vuodeksi ja voitte vain arvata miten araksi tuollainen kohtelu nuoren ihmisen tekee.

Vierailija
10/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Voi kun joku olisi tämän minulle sanonut silloin kun kaksikymppisenä olin työporukan kiusattavana. Jumahdin sinne kymmeneksi vuodeksi ja voitte vain arvata miten araksi tuollainen kohtelu nuoren ihmisen tekee.

Arkuus on suhteellinen käsite

Vierailija
11/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aina. Ja se o ollu aina NS koeaika myös ennen irtisanomista !! Se sama oli alussakin. Ei kai se voi olla lopussakin ? Ja nää o ollu aina täysin aiheettomia mulle. Ne NS pomot eivät vaan tykännyt musta. Ei Mus oo mitään vikaa, se vika o niis NS pomoissa ! Eräs oli usein täysin pois työpaikaltaan usean päivän putkeen, ja ku se kehtas näyttää likaisen naamansa siel, ni se näytti ihan, ku se olis ryypänny runsaasti...............ja se ei antanut mulle IKINÄ töitä ! Ja sit, ku se anto ja jouduin tekeen jonku korun, ni eipä se hälle kelvannut !!!!!! Se piti tehä jonkun kehikon avulla. Mä en tee ikinä silleen. Se o ajan tuhlausta ! Mä vaan suunnittelen ja teen. Mä olin käsityö puolella. Kuten esim koneella ompelua. Ja teen sitä nykysessäki eniten koko hullusta sakista. Suurin osa siel o täyshulluja, jotka kuuluu paremminkin hullujen huoneelle, ku mihinkään muualle. 

Vierailija
12/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Tänään käytiin taas nohevat keskustelut. Ei käyty puhelimessa, jupsishupsis

Vierailija
13/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Tänään käytiin taas nohevat keskustelut. Ei käyty puhelimessa, jupsishupsis

Puhuttiin mies tainnoksiin, koska ne muutkin saa suun auki

Vierailija
14/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen

Vierailija
15/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aina. Ja se o ollu aina NS koeaika myös ennen irtisanomista !! Se sama oli alussakin. Ei kai se voi olla lopussakin ? Ja nää o ollu aina täysin aiheettomia mulle. Ne NS pomot eivät vaan tykännyt musta. Ei Mus oo mitään vikaa, se vika o niis NS pomoissa ! Eräs oli usein täysin pois työpaikaltaan usean päivän putkeen, ja ku se kehtas näyttää likaisen naamansa siel, ni se näytti ihan, ku se olis ryypänny runsaasti...............ja se ei antanut mulle IKINÄ töitä ! Ja sit, ku se anto ja jouduin tekeen jonku korun, ni eipä se hälle kelvannut !!!!!! Se piti tehä jonkun kehikon avulla. Mä en tee ikinä silleen. Se o ajan tuhlausta ! Mä vaan suunnittelen ja teen. Mä olin käsityö puolella. Kuten esim koneella ompelua. Ja teen sitä nykysessäki eniten koko hullusta sakista. Suurin osa siel o täyshulluja, jotka kuuluu paremminkin hullujen huoneelle, ku mihinkään muualle. 

kun ulosanti on tätä luokkaa niin olet löytänyt vertaisesi

Vierailija
16/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Satatonnia säästöjä ja laakereillani olen edelleen muutaman vuoden jälkeen. Vuoden päästä voi alkaa jo vähän ahdistaa kun asumistuki poistuu.

Vierailija
17/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesätypaikassa kauan sitten oli niin puuduttava työ että parin päivän jälkeen lähdin mieluummin mökille kännäilemään. Uusi työpaikka autonkuljettajana löytyi seuraavalla viikolla ilman ongelmaa.

Vierailija
18/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Jos työnantaja ei kykene muuttamaan tai muuttumaan niin....

Aftonbladet: Kiusaamista ruotsalaisvaikuttaja Matilda Djerfin yrityksessä

https://yle.fi/a/74-20131289

Nyt Djerf Avenuen työntekijät kertovat muun muassa julkisesta nöyryyttämisestä, kiusaamisesta, suosimisesta ja kontrolloimisesta. Yksi entisistä työntekijöistä kertoo päivittäisestä psykologisesta terrorista.

Eräs työntekijä oli erehdyksessä käyttänyt vessaa, kun ovessa ollut älä käytä -lappu oli pudonnut maahan. Lopputuloksena Djerf oli pakottanut yhden työntekijöistä pesemään vessan, koska sitä oli käyttänyt väärä henkilö.

Siis mitä viddua?

Vierailija
19/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopputuloksena Djerf oli pakottanut yhden työntekijöistä pesemään vessan, koska sitä oli käyttänyt väärä henkilö."

Miksi Djerf ei itse suorittanut jos katsoi olevan ongelma?

Vierailija
20/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miksi ei?

Näihin ei edes välttämättä liity burnout juttuja vaan, että ei saa työtään tehtyä, jos liikaa joutuu vastahankaan työskentelemään. Erilainen arvomaailma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän