Kerrotteko treffikumppaneille rehellisesti miksette halua tavata uudestaan?
Esim. Jos hän teki/sanoi jotain mikä oli totaalisen turn off etkä siksi halua enää nähdä niin jätätkö vain kertomatta syyn ellei hän sitä kysy?
Kommentit (28)
Joitain syitä voi kertoa, toisia ei. Esimerkiksi jos on täysin eri tulevaisuuden suunnitelmat, niin kyllä sen voi sanoa.
Kerran yksi pitkän linjan sinkku haisi todella kaamealle vanhalle hielle kauttaaltaan, vaatteet ja kaikki. Harkitsin sanoa jotain, koska kyseessä oli kumminkin hyvin mukava ihminen, joka toivoi löytävänsä parisuhteen. Mutta en keksinyt sopivaa tapaa sanoa. Jotain vihjailin, mutta en usko että meni perille. Koska hän treffaili aktiivisesti, niin varmaan joku muu sitten sanoi. (Tuo ei kyllä ollut läheskään ainoa syy miksi ei tavattu toiste, ja varmaan hänelläkin olisi ollut yhtä ja toista sanottavaa.)
Yhden kerran tapaamilleni ihmisille en ole alkanut kertomaan syitä ollenkaan. Jos on tavattu useamman kerran, kerron syystä riippuen joko rehellisesti tai hieman kaunistellun version.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. En halua loukata kenenkään itsetuntoa.
Eikä myöskään uskalla. Voit saada hullun, vihaisen atalkkerin perääsi. Miehille pitää antaa pakit mahdollisimman hellävaraisesti, siitäkin huolimatta saattavat suuttua.
en koskaan kerro. Kirjoitan vain, että en koe syytä tavata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. En halua loukata kenenkään itsetuntoa.
Eikä myöskään uskalla. Voit saada hullun, vihaisen atalkkerin perääsi. Miehille pitää antaa pakit mahdollisimman hellävaraisesti, siitäkin huolimatta saattavat suuttua.
Niitä stalkkereita voi saada siitä että kulkee samalla bussilla, käy samalla massaluennolla tai käy samassa ruokakaupassa. Kokemusta on noista kaikista, en alkaisi niidenkään perusteella elämääni rajoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Treffikumppani kertoi harkinneensa perhe*urmaa edellisessä suhteessaan. Lisäksi harrasti kamppailulajia. Jotenkin ei napannut, vaikka mies oli pitkä ja hyvännäköinen.
Mä olen ollut naisen kanssa deiteillä, joka haukkui ex-miestään lähes koko deittien ajan. Sanoin sille, että pitäskö sun soittaa sille ja keskustella hänen kanssa näistä asioista tai ottaa yhteyttä terapeuttiin, koska mä tulin deiteille enkä kuuntelemaan jonninjoutavaa paskaa. Alan kohta velottaa sua tästä turhasta paskasta. Sit se ihmetteli siinä. Olin vaan, että hei, lopetetaan tähän vaan ihan suosiolla. Lähdin pois.
On kyllä niin tyhjänpäiväinen ja ympäripyöreä syy, että mieluummin olisin vain antamatta syytä. Onneksi ei ole tällaista tullut vastaan