Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotteko treffikumppaneille rehellisesti miksette halua tavata uudestaan?

Vierailija
13.12.2024 |

Esim. Jos hän teki/sanoi jotain mikä oli totaalisen turn off etkä siksi halua enää nähdä niin jätätkö vain kertomatta syyn ellei hän sitä kysy? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. En halua loukata kenenkään itsetuntoa.

Vierailija
2/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään arvoa sillä, että kertoisin. Jos joku asia on mulle turn off, niin ei valitettavasti ole sitä muille. Jos ihan suoraan kysyy niin riippuu riippuu siitä mikä oli se turn off, jos toinen haluaa tulevaisuudessa lapsia ja itse ei, niin on ihan hyvä kertoa, mutta jos vaikkapa miehen elimen koko oli syynä niin ei taaskaan mitään ainakaan hyödyllistä arvoa kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään arvoa sillä, että kertoisin. Jos joku asia on mulle turn off, niin ei valitettavasti ole sitä muille. Jos ihan suoraan kysyy niin riippuu riippuu siitä mikä oli se turn off, jos toinen haluaa tulevaisuudessa lapsia ja itse ei, niin on ihan hyvä kertoa, mutta jos vaikkapa miehen elimen koko oli syynä niin ei taaskaan mitään ainakaan hyödyllistä arvoa kertoa.

Piti lukea välttämättä eikä valitettavasti 😂

Pirun tekstinsyttö.

Vierailija
4/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on suoraan syytä sanoa. Katsoin ohjelman viimeinen rantaleijona ja siinä kyllä pari naista antoi miehelle suoraa palautetta päin pläsiä. Ehkä se olisi parempi tapa.

Vierailija
5/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Yhdelle sanoin että kertomasi xxx vuoksi et sovi mulle vakavampaan suhteeseen. 

Useimmiten muutenkin koen että toisella on oikeus olla mitä on ja minä sovin kuvioon tai en. Joskus olen kyllä ghostannutkin, vastannut enää lyhyesti enkä ota yhteyttä, ei sovi ehdotukset nähdä mun aikatauluihin. Osa ymmärtää jo tosi pienistä vinkeistä. 

Vierailija
6/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran sokkotreffeillä ja osasin jo ennakkoon odottaa, että nainen on pullukka, joten oli matalat odotukset.

Muistan kun pullukkanainen treffeillä itsekin pohti ääneen, että saakohan hän pakkeja niin usein, koska hän tykkää urheilullisista miehistä.

Ajattelin mielessäni, että kyllä, mutta kohteliaana ja empaattisena miehenä pysyin hiljaa.

Nainen vielä tekstaili, että voitaisko nähdä uudestaan ja ihan suoraan kysyi, että pääseekö käymään asunnollani, mutta lopulta vastasin, että ei kiinnosta tutustua enempää.

Vierailija
7/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja syystä. Jos on sellainen syy että hän ei pysty siihen vaikuttamaan niin en, jos on sellainen syy että pystyy vaikuttamaan niin kerron varovasti.

Vierailija
8/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Treffikumppani kertoi harkinneensa perhe*urmaa edellisessä suhteessaan. Lisäksi harrasti kamppailulajia. Jotenkin ei napannut, vaikka mies oli pitkä ja hyvännäköinen.

Vierailija
9/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. Yhdelle en kehdannut sanoa että hänen äänensä on rasittava, mutta toiselle taas sanoin suoraan että hänen liika tuttavallisuus ahdisti.

Vierailija
10/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon vain jotta ei kemiat kohtaa, niin kiitos ei kiitos.

M57

Vierailija
11/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut suoraa syytä, koska useinkaan henkilö ei voi asialle itse mitään. Esim homomainen olemus, junttius, elvistelevä luonne, tuppisuisuus, liian pieni, tms

Vierailija
12/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sanon vain jotta ei kemiat kohtaa, niin kiitos ei kiitos.

M57

Minusta tämä on hyvä tapa ja riittävä vaikka syynä olisi mikä tahansa. N40

Vierailija
13/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan irtoripset yleensä vasta 2. treffeillä ja en todellakaan kerro, että en seurustele sellaisen kanssa, jolla on tekoripset. Kerron mieluummin kärsiväni deittailuväsymyksestä 😊.

M53

Vierailija
14/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska syyt ovat usein ihan toisarvoisia ja lopulta kyse on vain sen mystisen kemian puutteesta. Olen lempannut erittäin potentiaalisia miehiä esim. ihan vain siksi, että mies oli liian lyhyt ja pienikokoinen tai mies oli liian aran oloinen. Miksi turhaan pahoittaa toisen mieltä, kun kyse on asioista, joille ei oikein itse mitään mahda, jollekin toiselle niillä ei ole mitään merkitystä ja kyse on vain minun omasta pinnallisuudesta.

Vierailija
15/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kertoisi,minulle kävi toisin kymmeniä vuosia sitten ja halusin nähdä uudestaan,uudestaan uudestaan,yhdessä ollaan edelleen,hyvää viikonloppua.

Vierailija
16/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran sokkotreffeillä ja osasin jo ennakkoon odottaa, että nainen on pullukka, joten oli matalat odotukset.

Muistan kun pullukkanainen treffeillä itsekin pohti ääneen, että saakohan hän pakkeja niin usein, koska hän tykkää urheilullisista miehistä.

Ajattelin mielessäni, että kyllä, mutta kohteliaana ja empaattisena miehenä pysyin hiljaa.

Nainen vielä tekstaili, että voitaisko nähdä uudestaan ja ihan suoraan kysyi, että pääseekö käymään asunnollani, mutta lopulta vastasin, että ei kiinnosta tutustua enempää.

Kuule, monetkin miehet pitävät pullukoista. Ja osalle ei ole väliä.

Vierailija
17/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, ellei kysy. Minusta olisi jotenkin omahyväistä alkaa pyytämättä selittää, miksen kiinnostunut. 

Vierailija
18/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut hänelle että haet fittiä seksiseuraa.

Vierailija
19/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kerrota,tosin samaan aikaan väitetään kokeneiden miesten olevan taitavia naisten kanssa 😆😆

Vierailija
20/28 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan irtoripset yleensä vasta 2. treffeillä ja en todellakaan kerro, että en seurustele sellaisen kanssa, jolla on tekoripset. Kerron mieluummin kärsiväni deittailuväsymyksestä 😊.

M53

Mulla sama, mutta seurustelen vain naisten kanssa kenellä on pippeli.  Jos se puuttuu lopetan jutun siihen kertomatta asiaa.