Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa PIAN jotain vuokraleffa!!!
24.02.2007 |
Mikä ois hyvä? Ei olla ikuisuuksiin katsottu mitään...
Kommentit (3)
Romantiikkaa: Rakkautta ennen auringonnousua ja jatko-osa rakkautta ennen auringon laskua yhteiskesto alle 3h.
toimintaa: Kill Bill vol 1
Komediaa: Vapautunut mies, Blues Brothers
Historisallista draamaa: Moottoripyöräpäiväkirja (Che Guevaran nuoruusvuosia omien päiväkirjojen pohjalta)
Kaurismäkeä: Pidä huivista kiinni Tatjaana
Venäläistä: Bim Mustakorva (Mahtava)
(miehen näkulmaa)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jokaisen kannattaisi katsoa se, todella koskettava elokuva..
Älä anna jalkapalloaiheen vaikuttaa.
Jos haluaa jotain vakavampaa, Äideistä parhain (kotimainen sekin)
Ulkomaisista Rita Hayworth- avain pakoon tai vaikkapa Hevoskuiskaaja
Tai sitten ikihyvä Kummeli, Kultakuume on ihan sairaan hyvä =)