Mikä on kamalinta mitä raskaudestasi on sanottu?
Kommentit (29)
" mitä miehes sanoo kun pukkaat jatkuvasti noita lapsia" . Vastasin, että meillä keskustellaan tällaisista asioista yhdessä, vaikka teillä ei nähtävästi sitten niin tehdä.
Kun odotin neljättä, en enää ilmoittanut asiaa ystävälleni. Vasta sitten kun lapsi oli syntynyt. Ystäväni loukkaantui kun ei ollut tiennyt raskaudestani. Sanoin, että tällä neljännelläkin oli oikeus olla rakkasti odotettuna, enkä halunnut kenellekään selvitellä. Siksi en ilmoittanut hänelle raskaudesta.
Vuosien jälkeen asia on sitten laantunut. Mutta silloin pisti vihaksi.
Mun rinnat oli raskauden loppussa aivan liian pienet ja mun raskausarvet oli kauhistuttavat. Ystävä ilmoitti mulle näin, ja lisäsi vielä että tuleekohan noin pienistä rinnoista riittävästi maitoa.
Odotin esikoistani ja pakotti hakemaan töitä laskettuun aikaan asti vaikka olin ilmoittanut että äitiysloman aloitan 1.7. Kun sitten 16.6. kävin ilmoittamassa mitä töitä olin hakenut niin katsoi kauhistuneena ja sanoi: " Eihän tollasesta möhömahasta ole mihinkään!" Hyvä ettei mies tirvassu sitä.. vauva syntyi sitten 3 viikon päästä siitä. Mutta paha mieli jäi :(
Hän tietysti tarkoitti sitä, että sinua ei olla enää töihin lähettämässä mahasi kanssa, vaan saat rauhassa makoilla kotona äitiysloman alkuun saakka.
Itse olin rv 33 kun työ päättyi ja menin ilmoittautumaan työvoimatoimistoon. Kysyivät, mitä aiot tehdä, sitten vilkaisivat mahaani ja totesivat että eiköhän tuo riitä työurakaksi tällä kertaa =) Työttömänä työnhakijana siis olin äitiysloman alkuun saakka, ja hain muodon vuoksi muutamaan paikkaan, mutta työkkäri hyväksyi hiljaisesti sen, että en ole menossa töihin vaikka paikkaa tarjottaisiin.
Miksi sulla muuten oli mies mukana työkkärissä? :o Eikös aikuiset asioi siellä yleensä ihan yksikseen?
Vierailija:
Odotin esikoistani ja pakotti hakemaan töitä laskettuun aikaan asti vaikka olin ilmoittanut että äitiysloman aloitan 1.7. Kun sitten 16.6. kävin ilmoittamassa mitä töitä olin hakenut niin katsoi kauhistuneena ja sanoi: " Eihän tollasesta möhömahasta ole mihinkään!" Hyvä ettei mies tirvassu sitä.. vauva syntyi sitten 3 viikon päästä siitä. Mutta paha mieli jäi :(
Ai kamala miten iso maha sulla on! Eihän tossa vaiheessa raskautta mahan vielä kuuluis kunnolla ees näkyä! Syötkö sä ihan hulluna vai miten se noin iso jo on?
Olin rv 34, kiloja tuli raskauden aikana 8, ja lähtöpainoltani olin 55 kg (pituutta 169 cm). En siis mikään valas. Kyseinen ystäväni käyttää normaalioloissakin isomman kokoisia vaatteita, kuin minä raskaana ollessani tai juuri synnyttäneenä.
Vierailija:
- oot levinny ku jokisen eväät
- onpa sun perse kasvanu
- mahtuuks sulle enää MITKÄÄN vaatteet päälle
- sä oot levee ku leivinuuni
- sun on pakko odottaa tyttöä kun naamas on noin kauheen näköinen:)
Mä olisin saanut varmasti siinä hormonihuurussa slaakit!
Kyllä se kommentti oli aika ilkeesti sanottu, käski nimittäin vielä senkin jälkeen hakea töitä vaikka " tuskin kukaan tollasta palkkaa" . Erittäin veemäinen ukko se..
Mies oli mukana sen takia kun hoiti omia työttömyysasioitaan samalla ja kun täällä on työkkärissä sellanen avokonttori niin kyllä kuuli kaikki paikallaolijat mitä sanottiin.. :S
no, eipä sanoneet sanaakaan kun ilmoitimme tulevista häistä heille. olivat vaan suu auki eivätkä hymyilleet yhtään.. se oli tosi kauheeta :( mä en ole kyllä koskaan tajunnut niitä!!!! asiat jotka minulle tuottaa iloa ja onnellisuuden tunteen on niille kuin punainen vaate härälle. en tajua...
- oot levinny ku jokisen eväät
- onpa sun perse kasvanu
- mahtuuks sulle enää MITKÄÄN vaatteet päälle
- sä oot levee ku leivinuuni
- sun on pakko odottaa tyttöä kun naamas on noin kauheen näköinen
:)