Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähkä sai tuomion

Vierailija
13.12.2024 |

Turun hovioikeuden tuomio julkaistiin.

Kommentit (638)

Vierailija
221/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto onko naiset tosiaan näin naiveja mitä tässä ketjussa useat. Järki menee.

Luulen, että monet eivät ole naisia, vaikka yrittävät antaa sellaisen vaikutelman. Paha sanoa, kun ei näe.

Vierailija
222/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse päädyin kerran erään railakkaan illan jälkeen yhden semi-julkkiksen kotiin "privajatkoille". En ollut pätkääkään kiinnostunut mistään seksuaalisesta kyseisen miehen kanssa. Juteltiin siinä kaikkea aika lennokasta kunnes yhtäkkiä sammuin sohvalle. Aamulla herätessäni mun päälle oli aseteltu viltti, vieressä vesilasi ja mies itse kuorsasi omassa sängyssään. 

Hävetti edellisillan kännijuttuni niin paljon, että hipsin kaikessa hiljaisuudessa siitä kotiin. Mutta joo, menin sinne kyllä ihan puhtaasta mielenkiinnosta ja tilaisuudesta nähdä millaisessa kodissa julkisuudesta tuttu henkilö asuu. Mielen vieressäkään ei ollut seksi eikä kyseinen henkilö myöskään illan aikana lähennellyt tai mitään. Jäi kyllä hänen "siviiliminästään" todella sympaattinen kuva!

Mä itse miehenä päädyin kerran erään railakkaan illan jälkeen Nelli Matulan kotiin "privajatkoille". En ollut pätkääkään kiinnostunut mistään seksuaalisesta kyseisen naisen kanssa. Juteltiin siinä kaikkea aika lennokasta kunnes yhtäkkiä sammuin sohvalle. Aamulla herätessäni mun päälle oli aseteltu viltti, vieressä vesilasi ja Nelli itse kuorsasi omassa sängyssään. 

Hävetti edellisillan kännijuttuni niin paljon, että hipsin kaikessa hiljaisuudessa siitä kotiin. Mutta joo, menin sinne kyllä ihan puhtaasta mielenkiinnosta ja tilaisuudesta nähdä millaisessa kodissa julkisuudesta tuttu henkilö asuu. Mielen vieressäkään ei ollut seksi eikä kyseinen henkilö myöskään illan aikana lähennellyt tai mitään. Jäi kyllä hänen "siviiliminästään" todella sympaattinen kuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lainaamaan, mutta olen se joka oli julkkiksen hotellihuoneessa. Joku kysyi ikää. Olin noin 20-vuotias, hoikka mutta ruma tyttö. Kaikki, joille kerroin tapahtuneesta, uskoivat minua. Jos kyseessä olisi ollut joku komea ja tasokas julkkismies, joku olisi saattanut epäillä miten sellainen nyt minua yrittäisi, mutta hän ei ollut mikään hyvännäköinen tai edes kovin pidetty julkkis.

Oli se tapahtuma silloin järkytys, mutta ei siitä ole pitemmän päälle jäänyt mitään traumaa.

Vierailija
224/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin nuorena aika paljon lempibändini keikoilla. Täytyy sanoa, että jos bändin pojat olisivat kutsuneet minut hotellihuoneeseen, niin ihan turvallisin mielin olisin mennyt sinne. Ja edelleen nyt keski-ikäisenä olen varma, että kukaan heistä ei olisi minua lähennellyt, jos niin olisi tapahtunut. Tiedän kyllä, että toisenlaisiakin muusikoita on.

Vierailija
225/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ku joo, kolme varttia myöhemmin poistunut huoneesta,.

"Nainen kertoi huoneen tapahtumista välittömästi hotellin työntekijälle. Lisäksi nainen oli lähettänyt poikaystävälleen viestin, jossa hän kertoi, ettei kaikki ollut hyvin. Hän oli myös viestitellyt asiasta ystävälleen."

No, joku outous siinä silti on, nainen lähti miehen matkaan hotellihuoneeseen vaikka hänellä oli/on poikaystävä, että mitä?

Joo aamu viideltä kuuluisan artistin mukaan hotellihuoneeseen kahdestaan. Mitä kuvitteli sinne menevänsä tekemään jos pelkäsi? Ja palstalla varma tieto ettei yli 30-vuotiailla miehillä seiso niin eipä siellä pahoja ole voinut edes tapahtua.

Vierailija
226/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty lainaamaan, mutta olen se joka oli julkkiksen hotellihuoneessa. Joku kysyi ikää. Olin noin 20-vuotias, hoikka mutta ruma tyttö. Kaikki, joille kerroin tapahtuneesta, uskoivat minua. Jos kyseessä olisi ollut joku komea ja tasokas julkkismies, joku olisi saattanut epäillä miten sellainen nyt minua yrittäisi, mutta hän ei ollut mikään hyvännäköinen tai edes kovin pidetty julkkis.

Oli se tapahtuma silloin järkytys, mutta ei siitä ole pitemmän päälle jäänyt mitään traumaa.

Miten vieläkin voi olla naisia, jotka eivät ymmärrä, että jos lähdetään pienessä huppelissa viihdeillan päätteeksi miehen kanssa kahden kesken jatkoille, niin se tarkoittaa AINA jotain seksuaalista. AINA.

Totta kai myös tällaisissa tilanteissa nainen/mies voi AINA sanoa ei missä kohtaa vain ja sitä pitää kunnioittaa.

Vierailija
227/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin nuorena aika paljon lempibändini keikoilla. Täytyy sanoa, että jos bändin pojat olisivat kutsuneet minut hotellihuoneeseen, niin ihan turvallisin mielin olisin mennyt sinne. Ja edelleen nyt keski-ikäisenä olen varma, että kukaan heistä ei olisi minua lähennellyt, jos niin olisi tapahtunut. Tiedän kyllä, että toisenlaisiakin muusikoita on.

Se on aika eri asia, jos bändi pyytää sut jonnekin hotellihuoneeseen vs. missä joku yksittäinen bändin jäsen pyytää sut kahdestaan hotellihuoneeseen. Jälkimmäinen menisi odotettavasti pimbs hommiksi, ensimmäinen ei.

Vierailija
228/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vieläkin voi olla naisia, jotka eivät ymmärrä, että jos lähdetään pienessä huppelissa viihdeillan päätteeksi miehen kanssa kahden kesken jatkoille, niin se tarkoittaa AINA jotain seksuaalista. AINA.

Totta kai myös tällaisissa tilanteissa nainen/mies voi AINA sanoa ei missä kohtaa vain ja sitä pitää kunnioittaa.

Jos mies ei ole koko illan aikana mitenkään osoittanut kiinnostusta naista kohtaan vaan on vain jutellut samalla tavoin kuin kenen kanssa tahansa, niin tilanne on aivan eri kuin jos olisi ollut flirttailua, pussailua tms. Jälkimmäisessä tapauksessa voi jo olettaa, että mies haluaa ehkä muuta kuin henkevää keskustelua.

Vierailija
229/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kertonut Tähkälle olevansa varattu, niin on saattanut ajatella, että Tähkä ei yritä mitään, kun tietää hänen olevan varattu.

Nainen saattaa myös ajatella, että eihän tuollainen komea julkkis voi olla minusta kiinnostunut, haluaa varmasti vain jutella. Naisilla ei yleensä ole yhtä suuret luulot itsestään kuin miehillä.

No eikä ole takuulla ajatellut noin :D Ihan näin naisena voin sanoa, että kukaan aikuinen nainen ei ole noin naiivi. Ellei ole jotenkin henkiseltä kehitykseltään jäänyt jälkeen, mutta tämä kaiketi ei ollut ko. tapauksessa tilanne.

Voi se olla joissakin tapauksissa totta, että miestä ei kiinnosta. Ei kaikille miehille kelpaa kuka tahansa nainen, varsinkaan jos nainen on kaiken lisäksi varattu.

Niissä tapauksissa mies ei naista huoneeseensa pyydä.

Vierailija
230/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole koko illan aikana mitenkään osoittanut kiinnostusta naista kohtaan vaan on vain jutellut samalla tavoin kuin kenen kanssa tahansa, niin tilanne on aivan eri kuin jos olisi ollut flirttailua, pussailua tms. Jälkimmäisessä tapauksessa voi jo olettaa, että mies haluaa ehkä muuta kuin henkevää keskustelua.

A) Jotkut miehet on sen verran ujoja, että eivät vain saa sitä aloitetta tehtyä ja odottavat sitten sinne jatkoille, missä viimeistään uskovat uskaltavansa tehdä aloitteen; olihan nainen suostunut sinne tulemaan, joten sekin haluaa varmasti.

B) Joku julkkismies ei välttis viitti ihmisten ilmoilla ruveta mitään lääppimään/pussailemaan, vaan odottaa sinne jatkoille voidakseen tehdä aloitteen. Panu Hörkkö nääs vaanii joka paikassa.

Vierailija
231/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin. Miksi jotkut naiset on aivan saatanan tyhmiä?

Ehkä naisten äänioikeus oli virhe?  Ehkä islam on oikeassa naisista?

Paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia.

Vierailija
232/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän saanut. Sehän oli yksi Suo. joka tuomittiin. 

Vierailija
233/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulla naisella ei ole missään tapauksessa mitään asiaa vieraan miehen hotellihuoneeseen.

Vierailija
234/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin. Miksi jotkut naiset on aivan saatanan tyhmiä?

Ehkä naisten äänioikeus oli virhe?  Ehkä islam on oikeassa naisista?

Paljon kysymyksiä, mutta vähän vastauksia.

Kahteen alimpaan kysymykseesi oikea vastaus on: kyllä. 

Vierailija
235/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa poika vanhennu, alkaa näyttää Juha Miedolta, vai onko se Juhan poika? Maistuukohan Jarkolle mämmi montakohan röppöstä pystyy vetämään. 

Vierailija
236/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden juttujen pointti ei ole se, onko rais kannut vai ei, pääasia on, että tätä aihetta ylläpidetään mediassa.

Miksi?

Mun viestien pointti on meidän oikeusjärjestelmän toiminta ja se, millä perustein ja todistein tuomioita jaellaan. Koska osapuolina on ihmiset ja herkkä asia kyseessä, saattaa helposti syntyä sellainen virhepäätelmä, että olisin puolustamassa Jarkko Suota. Ei, kritisoin oikeusjärjestelmäämme niiden tietojen pohjalta, mitä julkisuuteen on annettu.

Vierailija
237/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesi tulevansa tuomituksi ja siksi lopetti uransa ennen tätä.

Ei hän ole uraansa lopettanut. Vain Lauri Tähkänä olemisen. 

Ei ole aktiivinen Suonakaan, joten onpas, kunnes toisin ilmoitetaan. 

"Minä olen tästä haikealla mielellä, vaikka päätös on selvä. Kiitos kaikesta. Jatkan tästä eteenpäin omillani en voi vielä tietää miten, mutta jotain villiä, intohimoista, musiikin tekoa, vapaata luomista, vapaata, arvaamatonta. Tekijänä Jarkko Tapani Suo". Joten menehän roskiin siitä.

Vierailija
238/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kommentoijat tässä ketjussa eivät ymmärrä miten nainen ajattelee. Nainen lähtee aina siitä oletuksesta, että mies ei ole hänestä kiinnostunut, kunnes toisin todistetaan. Ja siksi miehen kiinnostus tulee aina yllätyksenä.

Vierailija
239/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran näin:

Juttelin baarissa erään julkkismiehen kanssa. En ollut hänestä sen kummemmin kiinnostunut, ihan asiallista asiaa puhuttiin hänen työhönsä liittyen. Hän kysyi saisiko tarjota drinkin, ja suostuin siihen. Sitten hän lähtikin johdattamaan minua samassa rakennuksessa olevaan hotelliin eikä baaritiskille niin kuin olin luullut. Mielessä käväisi, että onko nyt ihan turvallista mennä vieraan miehen hotellihuoneeseen, mutta en kehdannut siinä vaiheessa enää kieltäytyä. Sitä paitsi muistelin lukeneeni lehdestä, että hän olisi naimisissa.

Huoneessa mies tarjosi drinkin ja mielenkiintoinen keskustelu jatkui vähän aikaa, mutta sitten mies alkoi yhtäkkiä lähennellä. Järkytyin niin kovasti, että aloin itkeä. Sanoin, että en ollut tullut sinne tällaisessa tarkoituksessa. Mies jatkoi kuitenkin lähentelyä, jolloin juoksin äkkiä ulos hotellista. No tämän vaarallisempaa ei tapahtunut, ja jälkeenpäin tajusin, e

Nähtävästi moni ei tätä kertomusta usko, mutta minä uskon ja mulle voisi käydä samoin. Olen hyvin puhelias ja tykkään puhua ihmisten kanssa aiheesta kuin aiheesta ilman mitään ajatuksia seksistä.

Vierailija
240/638 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa poika vanhennu, alkaa näyttää Juha Miedolta, vai onko se Juhan poika? Maistuukohan Jarkolle mämmi montakohan röppöstä pystyy vetämään. 

Ihan tyyppilliseltä 5kymppiseltä suomalaiselta näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi