Tähkä sai tuomion
Kommentit (638)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kertonut Tähkälle olevansa varattu, niin on saattanut ajatella, että Tähkä ei yritä mitään, kun tietää hänen olevan varattu.
Nainen saattaa myös ajatella, että eihän tuollainen komea julkkis voi olla minusta kiinnostunut, haluaa varmasti vain jutella. Naisilla ei yleensä ole yhtä suuret luulot itsestään kuin miehillä.
No eikä ole takuulla ajatellut noin :D Ihan näin naisena voin sanoa, että kukaan aikuinen nainen ei ole noin naiivi. Ellei ole jotenkin henkiseltä kehitykseltään jäänyt jälkeen, mutta tämä kaiketi ei ollut ko. tapauksessa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan mustaherukalta tuoksuva tyttö?
Vai kysyikö Lauri onko hän tulevana suvena hänen morsian?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi kerran näin:
Juttelin baarissa erään julkkismiehen kanssa. En ollut hänestä sen kummemmin kiinnostunut, ihan asiallista asiaa puhuttiin hänen työhönsä liittyen. Hän kysyi saisiko tarjota drinkin, ja suostuin siihen. Sitten hän lähtikin johdattamaan minua samassa rakennuksessa olevaan hotelliin eikä baaritiskille niin kuin olin luullut. Mielessä käväisi, että onko nyt ihan turvallista mennä vieraan miehen hotellihuoneeseen, mutta en kehdannut siinä vaiheessa enää kieltäytyä. Sitä paitsi muistelin lukeneeni lehdestä, että hän olisi naimisissa.
Huoneessa mies tarjosi drinkin ja mielenkiintoinen keskustelu jatkui vähän aikaa, mutta sitten mies alkoi yhtäkkiä lähennellä. Järkytyin niin kovasti, että aloin itkeä. Sanoin, että en ollut tullut sinne tällaisessa tarkoituksessa. Mies jatkoi kuitenkin lähentelyä, jolloin juoksin äkkiä ulos hotellista. No tämän vaarallisempaa ei tapahtunut, ja jälkeenpäin tajusin, e
Kuinka vanha olit tuolloin? 15?
Vierailija kirjoitti:
Juttelin baarissa erään julkkismiehen kanssa. En ollut hänestä sen kummemmin kiinnostunut, ihan asiallista asiaa puhuttiin hänen työhönsä liittyen. Hän kysyi saisiko tarjota drinkin, ja suostuin siihen. Sitten hän lähtikin johdattamaan minua samassa rakennuksessa olevaan hotelliin eikä baaritiskille niin kuin olin luullut. Mielessä käväisi, että onko nyt ihan turvallista mennä vieraan miehen hotellihuoneeseen, mutta en kehdannut siinä vaiheessa enää kieltäytyä. Sitä paitsi muistelin lukeneeni lehdestä, että hän olisi naimisissa.
Huoneessa mies tarjosi drinkin ja mielenkiintoinen keskustelu jatkui vähän aikaa, mutta sitten mies alkoi yhtäkkiä lähennellä. Järkytyin niin kovasti, että aloin itkeä. Sanoin, että en ollut tullut sinne tällaisessa tarkoituksessa. Mies jatkoi kuitenkin lähentelyä, jolloin juoksin äkkiä ulos hotellista. No tämän vaarallisempaa ei tapahtunut, ja jälkeenpäin tajusin, e
Ehkä jotkut teini-ikäiset tytöt menevät koulun luokkaretkellä poikien hotellihuoneeseen muuten vain. Aikuisten kohdalla tuota ei kukaan täysjärkinen usko.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en usko tätä juttua. Tai sitten olit tuolloin joku pikkup*ssis teini. Mies tarjoaa drinkin ja ehdottaa sen nauttimista huoneessaan - ehkäpä jossain promillessa tapauksista tässä kohtaa ei ole ajatusta läheisemmästä kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? En uskoa sinua. Kirjoitit täyttä paskaa.
Hyvää päivänjatkoa kuitenkin, valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännää mentaaliakrobatiaa miten miesten mielestä kaikki kummallisimmatkin teoriat ovat todennäköisempiä kuin se, että julkkismies luuli että hänelle ei kukaan sanoisi ei eikä osannut lopettaa pyynnöstä.
Ottaen huomioon miten julmetun arkipäiväistä on että miehet painostavat naisia seksiin, kourivat ja sivuuttavat pyynnöt lopettaa koska eivät ota sanaa "ei" tosissaan, niin jostain kumman syystä tässä tapauksessa kyse ei voi mitenkään olla tästä? Että loogisempaa on vaikka minkälaiset oudot selitykset siitä, että nainen peittelee "pettämistä" tekemällä asiasta julkisen?
Tämän jutun asiakirjat ovat salassapidettäviä eli ei julkisia.
"Kaikki oikeudenkäyntiasiakirjat on jo asian käsittelyn aikaisemmissa vaiheissa määrätty salassa pidettäväksi eikä niitä siten toimiteta asian ulkopuolisille. Käräjäoikeuden tuomiosta on laadittu julkinen seloste. Hovioikeuden tuomio tulee olemaan pääosin salassa pidettävä, ja myös siitä tullaan laatimaan julkinen seloste."
Nainen on voinut mennä sinne hotellihuoneeseen vaikka senkin takia, että on ollut vain niin väsynyt ja humalassa. Ehkä kello viisi aamuyöllä ihminen ei tee kovin rationaalisia ja hyviä ratkaisuja. Hotellihuoneeseen meneminen ei kuitenkaan ole rikos. Pakottaminen seksuaaliseen tekion on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on voinut mennä sinne hotellihuoneeseen vaikka senkin takia, että on ollut vain niin väsynyt ja humalassa. Ehkä kello viisi aamuyöllä ihminen ei tee kovin rationaalisia ja hyviä ratkaisuja. Hotellihuoneeseen meneminen ei kuitenkaan ole rikos. Pakottaminen seksuaaliseen tekion on rikos.
Kyllä. Tämä on varmaan se todennäköisin selitys.
Montako kertaa olet lähettänyt Nigeriaan rahaa, että saavat kultakaivoksen pystyyn ja sen jälkeen sitten sinulle osingot?
Suon poika kävi vain kastamassa heppiä mättäässä.
T.Maukka
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikkein loogisin tapahtumakulku on, että nainen on päätynyt Tähkän kanssa juttusille, ollut innoissaan ja mielissään mahdollisuudesta ikäänkuin tutustua ihmiseen julkisuuskuvan takana. Hän on kenties humalassa ajatellut että koska Tähkä on julkkis, tämä on turvallinen seuralainen ja kenties jopa salaa toivonut että jos juttu lentää hyvin, niin Tähkä saattaisi hotellihuoneessaan jopa antaa hänelle ilmaiset VIP-liput seuraavaan konserttiinsa tms.
Julkkikset kiehtovat ihmisiä, ja moni on todella innokas tekemään tuttavuutta julkisuudenhenkilön kanssa jo senkin takia, että olemalla julkkiksen kaveri saattaa aueta vaikka mitä ovia. Julkkiksien mielletään myös olevan tarkkoja julkisuudenkuvastaan joten helposti sitä ajattelee, että ei se mitään törkeää tekisi. Monelle julkkisten sikailu tai törkeä käytös tulee suurena järkytyksenä muissakin yhteyksissä kuin tällaisista.
Jos nainen olisi mennyt hotellille mielessään seksin harrastaminen, niin sitä seksiä olisi yksinkertaisesti harrastettu. Mun mielestä ne ilmaiset keikkaliput tms on sata kertaa todennäköisempi taka-ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kertonut Tähkälle olevansa varattu, niin on saattanut ajatella, että Tähkä ei yritä mitään, kun tietää hänen olevan varattu.
Nainen saattaa myös ajatella, että eihän tuollainen komea julkkis voi olla minusta kiinnostunut, haluaa varmasti vain jutella. Naisilla ei yleensä ole yhtä suuret luulot itsestään kuin miehillä.
No eikä ole takuulla ajatellut noin :D Ihan näin naisena voin sanoa, että kukaan aikuinen nainen ei ole noin naiivi. Ellei ole jotenkin henkiseltä kehitykseltään jäänyt jälkeen, mutta tämä kaiketi ei ollut ko. tapauksessa tilanne.
Voi se olla joissakin tapauksissa totta, että miestä ei kiinnosta. Ei kaikille miehille kelpaa kuka tahansa nainen, varsinkaan jos nainen on kaiken lisäksi varattu.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi olla sosiaalisesti ja muutenkin näissä asioissa tosi lahjakkaita, silti tulee yllärinä että kun mies vie hotellihuoneeseen niin siellä on lopullisena tarkoituksena harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännää mentaaliakrobatiaa miten miesten mielestä kaikki kummallisimmatkin teoriat ovat todennäköisempiä kuin se, että julkkismies luuli että hänelle ei kukaan sanoisi ei eikä osannut lopettaa pyynnöstä.
Ottaen huomioon miten julmetun arkipäiväistä on että miehet painostavat naisia seksiin, kourivat ja sivuuttavat pyynnöt lopettaa koska eivät ota sanaa "ei" tosissaan, niin jostain kumman syystä tässä tapauksessa kyse ei voi mitenkään olla tästä? Että loogisempaa on vaikka minkälaiset oudot selitykset siitä, että nainen peittelee "pettämistä" tekemällä asiasta julkisen?
Minun mielestä tässä keississä vain on aika helppoa miettiä minkä takia nainen valehtelisi ahdistelusta. Varattu nainen menee komean julkkiksen kanssa tämän hotellihuoneeseen puoli viiden aikaan yöstä keikan jälkeen.
Ei oikeutettu 70-luvulla liftarinaisten kohtelua, älä keksi omiasi
Ei hitto onko naiset tosiaan näin naiveja mitä tässä ketjussa useat. Järki menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikkein loogisin tapahtumakulku on, että nainen on päätynyt Tähkän kanssa juttusille, ollut innoissaan ja mielissään mahdollisuudesta ikäänkuin tutustua ihmiseen julkisuuskuvan takana. Hän on kenties humalassa ajatellut että koska Tähkä on julkkis, tämä on turvallinen seuralainen ja kenties jopa salaa toivonut että jos juttu lentää hyvin, niin Tähkä saattaisi hotellihuoneessaan jopa antaa hänelle ilmaiset VIP-liput seuraavaan konserttiinsa tms.
Julkkikset kiehtovat ihmisiä, ja moni on todella innokas tekemään tuttavuutta julkisuudenhenkilön kanssa jo
Sinä mamma se vain jaksat viestistä toiseen sepittää näitä täysin todellisuudesta irrallisia fantasioitasi. Etkö ole huomannut alapeukkujen määrästä, että kukaan ei usko näitä sun satujasi?
"Menin komean julkkiksen hotellihuoneeseen puoli neljältä aamuyöstä keikan jälkeen, kun ajattelin sen antavan mulle VIP-liput konserttiinsa" Ei v#ttu, ei v#ttu oikeesti nyt hyvät ihmiset.
Näiden juttujen pointti ei ole se, onko rais kannut vai ei, pääasia on, että tätä aihetta ylläpidetään mediassa.
Miksi?
Taas joku vosu joka änkeää huoneeseen ja antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Ihanko läksi sinne henkeviä juttelemaan ja pelaamaan lautapelejä?
Pitäisi moinen tuomita huijauksesta. Tähkä on täysin syytön, vahinkoakin kärsi kun ei saanut pesää.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse päädyin kerran erään railakkaan illan jälkeen yhden semi-julkkiksen kotiin "privajatkoille". En ollut pätkääkään kiinnostunut mistään seksuaalisesta kyseisen miehen kanssa. Juteltiin siinä kaikkea aika lennokasta kunnes yhtäkkiä sammuin sohvalle. Aamulla herätessäni mun päälle oli aseteltu viltti, vieressä vesilasi ja mies itse kuorsasi omassa sängyssään.
Hävetti edellisillan kännijuttuni niin paljon, että hipsin kaikessa hiljaisuudessa siitä kotiin. Mutta joo, menin sinne kyllä ihan puhtaasta mielenkiinnosta ja tilaisuudesta nähdä millaisessa kodissa julkisuudesta tuttu henkilö asuu. Mielen vieressäkään ei ollut seksi eikä kyseinen henkilö myöskään illan aikana lähennellyt tai mitään. Jäi kyllä hänen "siviiliminästään" todella sympaattinen kuva!
Seitsemän seksirikollista/feministiä puolustaa naispedoa?