Olisiko nuorella ihmisellä pyörillä vedettävä ostoslaukku nolo?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PuoliOT. Mun mies käyttää monesti kaupassa sitä perässä, lattialla vedettävää ostoskoria. Mun mielestä se on typerin keksintö ikinä, tosin olenkin fyysisesti ongelmainen. Mutta jos mennään kauppaan ja mies tuota käyttää niin joko heitän ostokset sinne lattiakoriin tai annan miehelle laitettavaksi. Enkä kassalla niitä sieltä nostele.
Eilen mies lähti hakemaan kauempaa jotain ja lykkäsi korin kahvan mulle, että kuskaa sä tuota. Ei onnistunut 😄 Jätin korin niille sijoilleen, mies haki sen sitten myöhemmin.
Siis mikä siinä niin risoo?
Mahdottoman kätevä vehje jos on painavia ostoksia.
Ei se selkäsairaalle ole kätevä ollenkaan.
Selkäsairaat varmaan tietävät itse mikä heille on kätevä tai muut käy kaupassa. Tässä ketjussa nuori terve ihminen on aloituksen tekijä.
Älä sä puutu muiden keskusteluun, kun et näköjään pysy siinä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa kantaa Lidlin muovikassissa suuren K-kauppiaan ostokset?
Minä kannan päinvastoin ja kaikki luulee rikkaaksi
Herttaisen harhaista. Kukaan ei luule rikkaaksi mitään 13-tusinassa muovikassikaijakeijoa, evvvk. Eikä ole väliä onko se epäekologinen ongelmajätepussi SK-kähmintämafian vai Lidlin. Kestokassi taas on tätä päivää ja sillä raijareijoressukkaakin voidaan ihailla/kunnioittaa/luulla luonnonystäväksi ja/tai muuten vain järjellisesti rikkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Onko jaksamisen syy kuntosi vai sairautesi? Mikäli ensimmäinen, niin kannattaa nostaa esim. käsipainoja ja treenata lihaksia. Olen ollut fyysisen sairauden vuoksi todella heikko, kannoin silloin ostokset kotiin selkärepussa. Helpompaa, kuin kantaminen.
Kuka nostaa selkävaivaiselle repun selkään ja selästä pois? Siinä kramppaa.
Mitä sille vetokärrylle tehdään kaupassa? Vedän perässäni ja toisella kädellä työnnän kauppakärryjä? Ei kai sitä mihinkään voi jättää? Siis ihan tosissani uteliaisuudesta kysyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PuoliOT. Mun mies käyttää monesti kaupassa sitä perässä, lattialla vedettävää ostoskoria. Mun mielestä se on typerin keksintö ikinä, tosin olenkin fyysisesti ongelmainen. Mutta jos mennään kauppaan ja mies tuota käyttää niin joko heitän ostokset sinne lattiakoriin tai annan miehelle laitettavaksi. Enkä kassalla niitä sieltä nostele.
Eilen mies lähti hakemaan kauempaa jotain ja lykkäsi korin kahvan mulle, että kuskaa sä tuota. Ei onnistunut 😄 Jätin korin niille sijoilleen, mies haki sen sitten myöhemmin.
Ei se selkäsairaalle ole kätevä ollenkaan.
Selkäsairaat varmaan tietävät itse mikä heille on kätevä tai muut
Voi kun ihmiset viitsisi lukea kunnolla mihin ovat vastaamassa. Vai onko lukutaito todella niin heikkoa ettei vaan ymmärretä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala se on, kun pitää sinne lattianrajaan nostella niitä painavia ostoksia. Ostoskärry on paljon ergonomisempi. Niitäkin on onneksi semmoisia
Voi nostaa, nostan aina. Hyvin pysyy.
Onneksi ihminen keksi ympyrän ja pyörän. Tosi nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä kuvitteli, että on maailman napa ja juuri minun tekemiseni ja olemukseni kiinnittää kaikkien huomion ja kiinnostaa muita. Vanhemmiten ymmärtää, ettei ketään kiinnosta.
Tulikin mieleen, että voisin koristella ostoskärryni näin joulun aikaan värikkäillä jouluvaloilla :)
Näin teet. Hyvä idea! Saattaa olla että teen itsekin, eipä ole tullut mieleen, laitan vielä tonttulakin päähäni ja lähden kauppaan. N74
Valot on hyvä idea, samalla näkyy sitten varmasti liikenteessä hyvin muille kulkijoille eikä jää auton tai polkupyörän alle.
Moniko kantaa matkalaukkua enää?
Tietysti järkevää kelle tahansa kuka kävelee kauppaan. Tehty helpottaa ihmisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sitä kuvitteli, että on maailman napa ja juuri minun tekemiseni ja olemukseni kiinnittää kaikkien huomion ja kiinnostaa muita. Vanhemmiten ymmärtää, ettei ketään kiinnosta.
Tulikin mieleen, että voisin koristella ostoskärryni näin joulun aikaan värikkäillä jouluvaloilla :)
Näin teet. Hyvä idea! Saattaa olla että teen itsekin, eipä ole tullut mieleen, laitan vielä tonttulakin päähäni ja lähden kauppaan. N74
Valot on hyvä idea, samalla näkyy sitten varmasti liikenteessä hyvin muille kulkijoille eikä jää auton tai polkupyörän alle.
Fillareihin jouluvalot myös, väriä ja näkyvyyttä liikenteeseen. Kuka laittaa ekana?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille vetokärrylle tehdään kaupassa? Vedän perässäni ja toisella kädellä työnnän kauppakärryjä? Ei kai sitä mihinkään voi jättää? Siis ihan tosissani uteliaisuudesta kysyn :)
Itse laitan kärryn ruokakaupan kärryyn, on sellaisia, jotka voi ns. ripustaa kiinni. Tai sitten kärryyn sisälle vaan, onhan kakaratkin kenkineen niissä.
Muuten, keski-Euroopassa ovat olleet vuosia ihan muotijuttu nämä kärryt, jos olette matkailleet tai katselleet videoita - niitä käyttää nuoret, vanhat, lapset - kaikki.
Käytän sellaista ja olen parikymppinen, ei ole tullut mieleenkään että olisi jotenkin noloa
Noloa on ainoastaan raakilenaiiviudestasi ja elämänkokemattomuudestasi johtuvat harhaluulot, että edes kiinnostaisit tekemisinesi taikka tekemättä jättämisinesikään ketään. Toki nuo nuoruuden epävarmuudet suurella todennäköisyydellä kyllä karisevat iän myötä, mutta mikset karistaisi niitä jo heti tänään? Toimi vastedes elämässäsi niin kuin parhaaksi näet.
Perusta tiktok-tili jossa kuvaat miten käyt kärryn kanssa kaupassa, kohta se on trendi-ilmiö ja kaikilla on oma vetokärry mukana. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Onko jaksamisen syy kuntosi vai sairautesi? Mikäli ensimmäinen, niin kannattaa nostaa esim. käsipainoja ja treenata lihaksia. Olen ollut fyysisen sairauden vuoksi todella heikko, kannoin silloin ostokset kotiin selkärepussa. Helpompaa, kuin kantaminen.
Eihän tuossa mistään sairaista ole kyse vaan HELPPOUDESTA ja PALJOUDESTA, kun saa paljon helposti kuljetettua!
T. 30v mummokärryä käyttävä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Niitä on kauniskuorisia olemassa.
Mitä väli sillä jousille on jos ajaa asian.
Ikää ja kokemusta on tullut tarpeeksi, jos käytännöllisyys ja mukavuus ohittaa muodin ja hyvänäköisyyden.
Noloa välittää muiden mielipiteistä ja säälittävää pilata ja hukata nuoruutensa muita miellyttäen (siinä onnistumatta).
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Lontoossa käydessä näin niitä nuorilla naisilla.
Ulkomailla näitä käyttävät nuoretkin. Mutta Suomessa se on muka jotain kamalaa.
Itse olen jo vuosia käyttänyt.
-40v-
Minusta nämä olivat lisääntyneet nuoren keskuudessa.
Jostakinhan se on aloitettava.
Kun yksi nuorempi käyttää, pisn käyttää kaksi, ja sitten kolme...
Jossakin vaiheessa käyttää kaikki.
Näin se muissakin asioissa menee!
Sama on heijastinvaljaissa!!
Niitä on kaikilla.