Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko nuorella ihmisellä pyörillä vedettävä ostoslaukku nolo?

Vierailija
13.12.2024 |

mä kun en meinaa jaksaa kantaa ostoksia.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä on, kuten iso ostosreppukin. 

Mulla onkin sellainen iso reppu, jossa on myös pyörät ja ulosvedettävä kahva. Sillä selviää rankemissakin shoppailu olosuhteissa. Lälälläää.

Vierailija
62/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repullinen ja kassillinen ruokaa on jo aika paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä ostat jollei reppu riitä painaville ostoksille??

Kärryyn paljon kivempi laittaa esim. kilo porkkanoita, kilo kaalia, 2kg hedelmiä, kilo jogurttia, kilo juustoa jne. 

Itselläni reppu ei kyllä kuulu tyyliin muutenkaan, paitsi patikoidessa. 

Vierailija
64/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevä on, kuten iso ostosreppukin. 

Mulla onkin sellainen iso reppu, jossa on myös pyörät ja ulosvedettävä kahva. Sillä selviää rankemissakin shoppailu olosuhteissa. Lälälläää.

Et olisi kovin suosittu ruuhkaisessa metrossa. Mutta kyllä se pikkukunnan kirkonkylällä kävellessä menee. 

Vierailija
65/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repullinen ja kassillinen ruokaa on jo aika paljon. 

Yhdelle ehkä, jos ei tartte ostaa muuta kuin ruokaa. Ostapa siihen vielä pyykinpesuaineet ja vessapaperit, niin ahdasta tulee. 

Vierailija
66/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki matkalaukutkin kulkevat  nykyään pyörillä. Ei näe enää kenenkään kantavan matkalaukkua. 

Vierailija
67/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, että vielä tänäkin päivänä kysellään toisten mielipiteitä (usein vielä nuoret) tällaisissa asioissa. Se itsetunto!

Vierailija
68/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä ostat jollei reppu riitä painaville ostoksille??

Kärryyn paljon kivempi laittaa esim. kilo porkkanoita, kilo kaalia, 2kg hedelmiä, kilo jogurttia, kilo juustoa jne. 

Itselläni reppu ei kyllä kuulu tyyliin muutenkaan, paitsi patikoidessa. 

En osaa käydä kaupassa repun kanssa. Lisäksi alkaa ottaa selkään jo 5 kg painokin, joten ei olisi minusta patikoimaankaan repun kanssa. 

Vierailija
69/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Mitä väliä vaikka joku merkityksetön randomtusinataukki niin ajattelisikin? Normijärkinen ei mitään järkevää nolostele.

Vierailija
70/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Hankala se on, kun pitää sinne lattianrajaan nostella niitä painavia ostoksia. Ostoskärry on paljon ergonomisempi. Niitäkin on onneksi semmoisia pieniä nykyään. 

Heh oli kyse tavaroiden kotiin roudaamisesta,työnnätkö sinä kaupanostoskärryt kotiisi asti?

Onhan ne ostokset nostettava kassalle ennen kotiin roudaamista. Lattianrajasta on hankala nostella painavia tavaroita. 

Vierailija
71/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PuoliOT. Mun mies käyttää monesti kaupassa sitä perässä, lattialla vedettävää ostoskoria. Mun mielestä se on typerin keksintö ikinä, tosin olenkin fyysisesti ongelmainen. Mutta jos mennään kauppaan ja mies tuota käyttää niin joko heitän ostokset sinne lattiakoriin tai annan miehelle laitettavaksi. Enkä kassalla niitä sieltä nostele.

Eilen mies lähti hakemaan kauempaa jotain ja lykkäsi korin kahvan mulle, että kuskaa sä tuota. Ei onnistunut 😄 Jätin korin niille sijoilleen, mies haki sen sitten myöhemmin.

Siis mikä siinä niin risoo?

Mahdottoman kätevä vehje jos on painavia ostoksia.

Hankala se on, kun pitää sinne lattianrajaan nostella niitä painavia ostoksia. Ostoskärry on paljon ergonomisempi. Niitäkin on onneksi semmoisia

Voi jumalauta osaatte lukea mutta ette ymmärrä lukemaanne,katsokaa uudestaan se aloitus.

Vierailija
72/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina s**tanan "noloa" itsetunnottomalle, laumasieluiselle krooniselle muidenmiellyttäjäneuroosikimpulle.

"Nauti" tai kasva ulos tuostakin typeryydestäsi. Todnäk. ketään ei edes kiinnosta sinä tai nyssykkäsi. Vapauttavaa!

Vierailija
73/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä kuvitteli, että on maailman napa ja juuri minun tekemiseni ja olemukseni kiinnittää kaikkien huomion ja kiinnostaa muita. Vanhemmiten ymmärtää, ettei ketään kiinnosta. 

Tulikin mieleen, että voisin koristella ostoskärryni näin joulun aikaan värikkäillä jouluvaloilla :)

Vierailija
74/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VI--UAKO SE MUILLE KUULUU JOS KULETAN VAIKKA VANHOILLA PILLUN NAHOILLA

Vierailija
75/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena sitä kuvitteli, että on maailman napa ja juuri minun tekemiseni ja olemukseni kiinnittää kaikkien huomion ja kiinnostaa muita. Vanhemmiten ymmärtää, ettei ketään kiinnosta. 

Tulikin mieleen, että voisin koristella ostoskärryni näin joulun aikaan värikkäillä jouluvaloilla :)

Onko sulla oma ostoskärry paljonko maksoi?missä säilytät sitä?

Vierailija
76/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki matkalaukutkin kulkevat  nykyään pyörillä. Ei näe enää kenenkään kantavan matkalaukkua. 

Niin tuollaisia matkalaukkujahan nuoret naiset käyttää ostoksilla. Sellainen Ap:lle myös, eikä mitään mummokärryjä.

Vierailija
77/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noloa kantaa Lidlin muovikassissa suuren K-kauppiaan ostokset?

Minä kannan päinvastoin ja kaikki luulee rikkaaksi

Vierailija
78/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tykkäsin, että rullaattoriostoskorit kaupassa oli vähä noloja, mutta välitä enää nykyään.

Vierailija
79/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppu. Siirryin reppuun kun tarvitsen keppiä apuna.  Reppu on vanhalla nolo mutta nuorella hyvä, siinä ostokset kulkevat kevyesti

Ei hyvää päivää!!!

Vierailija
80/120 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestää toisten katseet ja naureskelut, niin siitä vain laukkua vetämään. Koska varmasti se jotain reaktioita herättää suomalaisessa ympäristössä, jossa lähinnä mummot sellaista käyttää.

Vaihtoehtona on selkäreppu. Tai se, että käy useammin kaupassa, jolloin on vähemmän kannettavaa kerralla. Tai tilaa ostokset kotiin.