Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mennä asiallisemmissa flanellihousuissa kaupungille?

Vierailija
19.10.2024 |

Voiko aikuinen mennä asiallisemmissa flanellihousuissa kaupungille? Tekisi mieli mennä, mutta kun on epäselvää, että onko tämä flanellihousumuoti VAIN nuorille?

Asiallisemmissa, eli flanellihousut eivät näytä siltä että niillä on nukuttu ja ovat asiallisempaa kuosia, ei täynnä Karvinen tyynyn kanssa tai Muumit unten maillla, vaan jotain ruutu/raitakuosia.  Erikseen flanellihousut nukkumiseen ja arkikäyttöön.

Amerikassa menevät miten sattuu, mutta Suomessa ilmiö uutta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on housut jalassa, kukaan ei huomaa millaiset ne ovat. Housut jalkaan ja kaupungille!

Vierailija
2/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on housut jalassa, kukaan ei huomaa millaiset ne ovat. Housut jalkaan ja kaupungille!

Kiitti tsempistä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä. Riittää kun kaikki kriittiset osat on peitettynä.

Vierailija
4/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet muita flanellihousuissa kaupungilla? Ei liian huomiotaherättävää?

Vierailija
5/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi, mutta en minä sen enempää kiinnittäisi huomiota vaikka joku menisi. Meneehän jotkut collegehousuissakin kauppaan.

Vierailija
6/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus menet ...täällä saa tehdä kaikkea mikä on lain puitteissa .....moukista ei tartte välittää ...👍👍👍👍👍👍

Vierailija
7/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa olenkin mennyt useasti. Flanellihousut näyttäisivät itse asiassa kivemmilta päällä, enemmän noi verkkarit lököttävät. 

Vierailija kirjoitti:

Itse en menisi, mutta en minä sen enempää kiinnittäisi huomiota vaikka joku menisi. Meneehän jotkut collegehousuissakin kauppaan.

Vierailija
8/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa aina nää pyjamanhousuissa liikkuvat teinit. Whitetrashia. 

Vierailija
9/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun menet. Paljon paremmat kuin kalsarit joita leggingeiksi kutsutaan.

Vierailija
10/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ainot tai reinot jalkaan ni.

Vierailija
11/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet muita flanellihousuissa kaupungilla? Ei liian huomiotaherättävää?

Helsingissä en koskaan enkä missään. Jospa täällä ollaan muodista jäljessä? No ei, mulla tulisi mieleen, että mistä tuo tyyppi on karannut :D Mutta ei siinä mitään kokeile, niin näet reaktiot, mutta älä pahoita mieltäsi. Reippaasti vaan liikkeelle!

Vierailija
12/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mukavuus on tärkeä juttu, mutta samalla katson että näyttää ok. Tää flanellihousumuoti voi olla tosi hyvää, sitä voi solveltaa tai muokata niin, että ei ole tökerön näköistä vaan ok. Laittaa freessit kivasti istuvat flanellihousut, ei siis yön jälkeisiä tai oleilemisen kuluttamia koti-pyjamahousuja. 

Vierailija
13/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä heseläisenä tätä vaikea uskoa, kun siellä näki ihan mitä vain ja mistään ei kukaan lotkauttanut silmiään tai korviaan, yleensä. Esim  Kallion seudulla hyvin boheemia.

En usko että tällä seutua, missä nyt asun, kukaan ajattelisi että mistä parantolasta tms olen karannut, jos menen ihan asiallisen näköisissä flanellishousuissa... vaikka täällä ollaankin umpimielisempiä kuin pk.seudulla. Alunperin kun muutin tänne niin tuli muutama ihminen jotain kyselemään, vaikka tyylini oli ihan normaalia, mutta jotenkin en sitten ollut tämän alueen mukainen kuitenkaan tm!

Jos joku tulisi jotain avautumaan, niin olen valmis kyseenalaistamaan hra/rva Arvostelijan oman habituksen samalla.

En usko että kukaan tulee mitään tilittämään, ehkä voi katsoa jotenkin hassusti mutta vältyn siltä, jos en katso päin ollenkaan, mitä teen aika usein muutenkin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä en koskaan enkä missään. Jospa täällä ollaan muodista jäljessä? No ei, mulla tulisi mieleen, että mistä tuo tyyppi on karannut :D Mutta ei siinä mitään kokeile, niin näet reaktiot, mutta älä pahoita mieltäsi. Reippaasti vaan liikkeelle!

Vierailija
14/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska instassa joku teki näin, niin tee säkin! Laita vielä semmoiset pörröeläinhahmo tohvelit jalkaan ja ota pari kuvaa instaan, ehkä saat seuralaisen seuraavan kerran

Vierailija
15/15 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa Instragramissa mitään influencereita, kuten sinä ;)  

Vierailija kirjoitti:

Koska instassa joku teki näin, niin tee säkin! Laita vielä semmoiset pörröeläinhahmo tohvelit jalkaan ja ota pari kuvaa instaan, ehkä saat seuralaisen seuraavan kerran 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä