Kumman valitset näistä kahdesta vaihtoehdosta:
A.) Täysin siisti ja puhtauttaan kiiltävä koti.
MUTTA sinulla ei ole mitään seuraelämää kodin ulkopuolella, ei harrastuksia, ei omia tai perheen kanssa tehtäviä menoja. Ette käy ulkona syömässä, elokuvissa jne.
B.) Koti hieman rempallaan. Pölyt usein pyyhkimättä. Imurointi satunnaista. Lehtipino pitäisi viedä roskiin ja wc pitäisi pestä.
MUTTA sinulla on aktiivinen seuraelämä. Käytte paljon kyläilemässä, sinulla on omia menoja ja harrastuksia. Käytte usein ulkona syömässä, ravintoloissa ja teatterissa. Matkustelette jonkin verran.
Kommentit (7)
Koti hieman rempallaan. Pölyt usein pyyhkimättä. Imurointi satunnaista. Lehtipino pitäisi viedä roskiin ja wc pitäisi pestä.
MUTTA sinulla ei ole mitään seuraelämää kodin ulkopuolella, ei harrastuksia, ei omia tai perheen kanssa tehtäviä menoja. Ette käy ulkona syömässä, elokuvissa jne.
Haluan olla perheen kanssa kotona. En todellakaan halua juosta hiki hatussa ympäri kyliä enää vapaa-aikanani. Työelämässä lennän ympäri maailmaa koko ajan, en enää omalla ajallani halua.
mutta jos valita täytyy niin sitten A.
En tiedä kodin täydellisyydestä tai tahrattomuudesta, mutta tämä viihtyisä meidän näköiseksi sisustettu pesä on meille tärkeä tukikohta. Jos saan kauniin kodin ja perheen ympärilleni niin valitsen sitten sen.
A tarkoittaa siisti koti mutta ei sisältöä elämässä...
Siis siitä, kuinka siivous menee kaiken muun edelle!
Tietenkin kysymys ja vaihtoehdot olivat kärjistettyjä... mutta silti.
Meillä on ihana ja viihtyisä koti. Silti, jos vaihtoehtona on leffailta kavereiden kesken/miehen kanssa ravintolaillallinen tai sitten imurointi ja saunan pesu. Niin ei minun tarvitse kahta krt miettiä, kumman valitsen!
Minulla on ystävä, joka otsa rypyssä kiillottaa kodin pintoja. Ärjyy siinä samalla käskyjä miehelle ja lapselleen. Heillä ei juuri mitään kodin ulkopuolista elämää. Hän pätee pölyttömällä huushollillaan.
Ajattelin, että hän on " ainoa lajissaan" . Olin aivan varma, että minun kaltaisiani on enemmän.
Olin näköjään väärässä.
Jos minusta aika nyt jättää, niin en usko että minua esimmäisenä harmittaa " villakoirat" sohvan alla.
ap
Täällä vähän tapana on...
Ap