Kertokaa mitä niissä ruokajakelun kasseissa on?
Kommentit (82)
Jotenkin olen valituksista päätellen ajatellut, että tyhjä kassi se on. Tai sitten ei mitään itselle syötäväksi kelpaavaa. Ilmaisiksi saa ja valituksia vain kuulee.
Kannattaa kysyä ulkkareilta. Hehän ne nykyisin kansoittavat. Siellä on ukrainalaiset, virolaiset ja venäläiset jonottamassa ruokaa.
No mitä nyt kasseissa yleensäkin on.
Iso purkki valkosipulimajoneesia. Joulutorttuja. Pari purkkia jugurttia. Leipää. Kinkkusuikaleita. Pari banaania
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olen valituksista päätellen ajatellut, että tyhjä kassi se on. Tai sitten ei mitään itselle syötäväksi kelpaavaa. Ilmaisiksi saa ja valituksia vain kuulee.
Aivan varmasti eri jakelupisteistä eri paikkakunnilla ei saa samanlaista valikoimaa. Edes samasta peräkkäisillä kerroilla.
Sain tänään 2 pussia leipää, 3 pientä jugurttipurkkia, keltaisen paprikan ja pienen purkin jodioitua pöytäsuolaa. Seisoin jonossa yli tunnin.
"Vuokallinen kananmunia" kuulemma.
Viimeksi sain vihanneksia, leivän, 2 purkkia jugurttia, suklaakalenterin, lihasuikaleita läpinäkyvässä pussissa(sellaisessa kun kaupan hedelmäosastoilla on), kananmunia, säilykeananaspurkin.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään 2 pussia leipää, 3 pientä jugurttipurkkia, keltaisen paprikan ja pienen purkin jodioitua pöytäsuolaa. Seisoin jonossa yli tunnin.
Tällähä mä pärjäänki pual vuat.
Huomio tuolla, että pieniä olivat tuotteiden koot.
Sain kokonaisen loimulohen, kanan sisäfilepihvejä, naudan jauhenlihaa
Sain tänään salaattipussin, broilerpyöryköitä, olisin saanut kinkkusuikaleita mutten ottanut, pizzapohja ja täyte, hedelmiä, leipää.
Sain tiistaina 2 leipäpussia, maitorahkan, majoneesipurkin, täytelakupatukan ja 2 pientä annospussia sinappia.
Onko oikeasti vanhentunutta ruokaa? Vai ruokaa, joka menee vanhaksi päivän tai parin sisällä? Itsellä alkaa tulla kipuraja vastaan ja olen oikeasti harkinnut lähteä jonottamaan. Asun kuitenkin yksin, joten kassillista tavaraa, joka menee vanhaksi 1-2 päivän sisällä, ei ole oikein järkevää haalia ellei ole komero täysin tyhjä.
Näin työttömänä vegaanina minun ei varmaankaan kannata hakea tuota kassia?
Vierailija kirjoitti:
15€ tuntipalkka. Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti vanhentunutta ruokaa? Vai ruokaa, joka menee vanhaksi päivän tai parin sisällä? Itsellä alkaa tulla kipuraja vastaan ja olen oikeasti harkinnut lähteä jonottamaan. Asun kuitenkin yksin, joten kassillista tavaraa, joka menee vanhaksi 1-2 päivän sisällä, ei ole oikein järkevää haalia ellei ole komero täysin tyhjä.
Yleensä mulla on ollut sekä-että. Joskus on ollut ruokaa jossa päiväys vanha ja joskus sellaista joka menee muutaman päivän päästä vanhaksi. Toki sellaistakin on jossa on päiväys hieman pidemmälle.
Jauhelihaa, säilyke lihapullia, karkkia, valmis salaattiateria, karkkeja, pipareita, riisiä, paprikaa, rahkaa yms