Mitä ruokakauppatuotetta ette osta, jonka oletatte monien ostavan?
Yksi tuote per viesti. Peukku ylös samaa mieltä, peukku alas erimieltä.
Meillä ei päädy ostoskärryyn lehmänmaitoa.
Kommentit (111)
Onpa hankalaa, kun pitää peukuttaa ylös, jos ei osta, ja alas, jos ostaa. Niinhän aloituksessa sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Onpa hankalaa, kun pitää peukuttaa ylös, jos ei osta, ja alas, jos ostaa. Niinhän aloituksessa sanottiin?
Ei se nyt niin hankalaa ole.
Joo, olen samaa mieltä, en osta tätä tuotetta -> yläpeukku
Ei, olen eri mieltä, minä ostan tätä tuotetta kyllä -> alapeukku
Kaasutettua teollisuusjauhelihaa.
Atria Valion ja Arlan Boaverilla myrkytetyt tuotteet jää ostamatta.
Snellman Maitokolmio ja Juustoportin tuotteita vielä uskaltaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Atria Valion ja Arlan Boaverilla myrkytetyt tuotteet jää ostamatta.
Snellman Maitokolmio ja Juustoportin tuotteita vielä uskaltaa ostaa.
Enpä tiennytkään, että Atria ja Valio on yhdistyneet, ja heillä sekä Arlalla on olemassa myrkky nimeltä Boaver. Samoin tuo Snellmannin ja Maitokolmion yhteys tuli uutena tietona. Olen hämmentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsiselleriä
Terveellistä.
Anteeksi, että puutun, mutta ymmärrän, että vaatii tottumusta. Mahtava kasvis, joka tytön/naisen aineenvaihduntaan sopiva nesteen tasaaja /poistaja. Lisäksi niin hyvää, että voi laittaa vaikka mihin tahansa keittoon, munakkaaseen. Ihan järjettömän moneen ruokaan. Syksyllä pakastan niitä talven varalle vaikka kuinka paljon, mutta aina loppuu kesken. Kotimaiset tuotteet luonnollisesti aina etusijalla.
Varsiselleri maistuu saippualta, joten ei ole kauppalistallani. -sama
Minusta se maistuu karhunputkelta, jota tuli pureskeltua lapsena kun niillä ammuskeltiin marjoja.
Kotimaista broilerinsuikale, ihmeellistä mössöä ja näkyy sisältävän hernettä ja psylliumia. Onneksi oli hinta -30%, en maksa täyttä hintaa noin huonosta mönjästä.
Maustettuja jogurtteja, erilaisia vanukkaita, limuja, mehuja. Valmismarinoitua lihaa. Valmiita salaatinkastikkeita tai muita valmiskastikkeita.
Hylsyllistä wc-paperia