34-vuotiasta naista syytetään Portion Boysin Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta
Nyt on asiaa, ja toivottavasti tulee varoittava ennakkotapaus täälläkin mellastaville vihakirjoittajille
Kommentit (401)
Bailando bailando Tule tule ja meidän bileet voi alkaa Osaa osaa varmaan kaikki tän laulaa Bailandoo bailandoo aijaa me vedetään ettei selviä pää Se on L.O.M.A loma äijien vuosiloma Muijat jääköön himaan kyykkiin, imuroimaan, peseen pyykkii Pari tiukkaa heti alkuun shottiaa jekkuaa Ota mukaan pari "keissii" Lähde säkin messiin Loma loma Lähde säkin messiin Ota kuva postaa sit mut feissiin Loma loma lähde säkin messiin Bailando bailando Tule tule ja meidän bileet voi alkaa Osaa osaa varmaan kaikki tän laulaa Bailandoo bailandoo aijaa me vedetään ettei selviä pää L.O.M.A loma kohta on kondyloma Tekee mieli hieman naista, paljust löytyy kaikenlaista Salaisuus on pinnan alla tättärää tättärää Jäikö kermat suu pieleen, opettele nieleen Loma loma parasta aikaa Ottaa veke housut ja paita Vedä käteen lämpöset rukkaset ja paina villaisella Bailando bailando Tule tule ja meidän bileet voi alkaa Osaa osaa varmaan kaikki tän laulaa Bailandoo bailandoo aijaa me vedetään ettei selviä pää
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo totta, että kyllä tämä kaikki solvaaminen ja lyttääminen ja myrkyn levittäminen kertoo vain siitä, miten syvää pahoinvointia ja vaikeita henkisiä ongelmia on siellä haukkujan omassa päässä. Ei siis pelkästään tämä Tiinan tapaus, vaan ylipäänsä nämä ihmiset jotka levittävät vihaa ja pahoinvointia solvaamalla muita ihmisiä nimettömänä netissä. Puolet tämänkin palstan ketjuista vastaavaa oksennusta pullollaan.
Mikä ajaa ihmisen sanomaan asiat mahdollisimman ilkeästi, loukkaavasti ja pahansuovasti? Kun olisi ihan asiallisia ja ystävällisiäkin tapoja ilmaista, että minä en niin tykkää tuosta esiintyjästä tai minä olen nyt tästä asiasta eri mieltä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mistä kumpuaa tarve muotoilla asia mahdollisimman satuttavasti?
Mikä hitto ihmisiä nykyaikana vaivaa?
Voisiko joku hakea sanakirjasta pois tuon nykyaika sanan? Ihminen oli ennen vanhaan suunnilleen samanlainen kuin nyt. Siitä ei ole pienintäkään todistetta, ko käytös olisi lisääntynyt. Digitaalinen ym. kehitys on antanut sille vain rutkasti lisää voimaa.
Tämäkin ketju osoittaa, että Suomi on täynnä kansallissosialisteja, jotka tahtovat määrätä etenkin naisten koko elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/tiinatimanttinen
-4821 kpl omakuvaa
-ylläty kun joku arvostelee
Ärsyynny kun jollain on omakuvia 4000, katso ne kaikki läpi ja lähetä tappouhkauksia. Unohda oma elämäsi ja keskity solvaamaan itsellesi tuntematonta ihmistä. Ylläty kun tulee haaste oikeuteen.
Sulla taitaa olla pakonomainen tarve tulla tälle kommenttipalstalle suoltamaan omaa myrkkyäsi ulos. Mene ammattitaitoiseen terapiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 40 ja Tiina 45. Täällä puhutaan niinku ikäero olis 20 vuotta.
eikä lapsia?
Toivottavasti ei sinullakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä lapsia?
Mitä vi ttua jankkaat lapsista? Vaikka sinä pilasit elämäsi kakaroilla, kaikki eivät halua tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötätuntoni Tiinalle. Monet kommentit umk aikaan olivat myös asiallisia ja hänen rooliaan kyseenalaistavia, on se erikoista että jollain bändillä on joku nainen vain go go Girls roolissa. Se että ottaa tämän asian esiin ei ole hänen haukkumistaan henkilökohtaisesti vaan hänen työrooöinsa kritisointia.
Ehkä se on tämä mikä itseäni eniten häirii. Olen syntynyt kahden eri ajan vaikutuksesta, ajan jolloin naiset olivat vaimoja ja miehet perheenpäitä sekä ajan jolloin feminismi ja girlpower olivat vahvimmillaan. Elin varhaisen lapsuuteni sellaisessa ympäristössä ja ajassa, jossa naiseus vielä määritettiin ulkomuoto- sekä käytösseikkojen mukaan mutta teini-iässä sekä aikuisuuden kynnyksellä joutui totuttelemaan uuteen roolin naiseudessa, vahvan itsenäisen naisen roolin. Ihan oikeasti naiset teki töitä sen eteen, että naiset on yhtä hyviä kuin miehet ja nyt tämä
Siis milloin oikein olet syntynyt? Itse olen ihan aikuinen ihminen ja mun mummotkin on olleet itsenäisesti pärjääviä uranaisia eikä minkään tossun alla kotonaan tai olleet esim. vastuussa lapsista ja kodista. Niin vähän hassulta tuntuu, että joku täällä syntynyt tuollaisessa ajassa. Isoäitieni sukupolvi oli niitä og feministejä joiden miehet jäi kotiin jne., niin tuntuu koomiselta nämä palstan jutut kotitöistä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Hesarin juttu kuuden päivän takaa valottaa kans tilannetta
Ei valota niille, jotka kyseistä lehteä eivät tilaa. Ei kannata linkittää maksumuurin takana olevia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä lapsia?
Mitä ne lapset tähän kuuluvat? Hanki apua pakkomielteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju osoittaa, että Suomi on täynnä kansallissosialisteja, jotka tahtovat määrätä etenkin naisten koko elämästä.
Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat Jalo Tiinaa siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että Jalo Tiina tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.
Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa.
Siksi Jalo Tiina on esikuva ja todellinen feministi. Olen ylpeä hänestä. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
Lapseton 45-v nainen larppaa ikuista teiniä. Siltä joidenkin mielestä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä sitten on ollut, ne on pakko olla jotain uhkausviestejä. koska kynnys on aika kova julkkisten kohdalla.
Uhkailu ja kunnianloukkaus ovat kai kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamista ei pidä kenenkään hyväksyä! Ihmettelen kuitenkin että Tiina on jatkuvasti esillä milloin mistäkin toissijaisesta syystä kuten nämä kiusaamisjutut tai sitten erilaiset tapaturmat lavalla.
No anna olla! Harva se päivä saa lukea miten mikäkin urheilija on jonkun paikan telonut eikä niille lähetellä kiusaamisviestejä.
Jos et hyväksy kiusaamista niin älä kirjoittele tuollaisia "minä en kiusaa, ihmettelen vaan"
Vaikka joku olisi ns. turha julkkis niin ei silti tarvitse mollata, jatkat vain elämääsi ja annat toisten olla julkisuudessa toissijaisista syistä.
En tarkoittanut mollata häntä. En vain ole nähnyt hänestä muita lehtijuttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös tämä ole kohta 50 ja lapseton?
korjatkaa jos olen väärässä?
mies lapsentekoikänen 3-kymppinen ?
ei sit ihme että tätä naista kiukuttaa että haastelee kaikkia oikeuteen !
Mene sinä pers uhomo kouluun.
Miksiköhän tykkää vuositolkulla olla julkisuudessa tästä samasta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat naiset, jotka itse käyttävät tunnin aamulla peilin edessä meikkaamassa, kritisoivat Jalo Tiinaa siitä, että tämä tekee juuri samaa mitä he itse, tosin sillä erotuksella, että Jalo Tiina tekee sen avoimemmin ja rehellisemmin.
Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa.
Siksi Jalo Tiina on esikuva ja todellinen feministi. Olen ylpeä hänestä. Julkinen tila ei kuulu pelkästään kaltaiselleni keski-ikäiselle naiselle. Se kuuluu kaikille.
Hih hih, jaloviina.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton nainen on kyllä surullista.
Vielä surullisempi on vanhempi, joka rääkkää ja traumatisoi omia lapsiaan. Sekä määrittelee muiden puolesta, miten elämä tulee elää. Hanki elämä!
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa miksi Tiina saa tuollaista vihaa osakseen mutta Erika Vikman ei?
Millä tavalla vertaat näitä kahta henkilöä keskenään? Onko kysymyksesi vitsi vai etkö oikeasti näe eroa?
Ja kaikki ei saa vaikka haluaisivat