Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34-vuotiasta naista syytetään Portion Boysin Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta

Vierailija
12.12.2024 |

Nyt on asiaa, ja toivottavasti tulee varoittava ennakkotapaus täälläkin mellastaville vihakirjoittajille

https://www.is.fi/viihde/art-2000010898644.html

Kommentit (401)

Vierailija
81/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo totta, että kyllä tämä kaikki solvaaminen ja lyttääminen ja myrkyn levittäminen kertoo vain siitä, miten syvää pahoinvointia ja vaikeita henkisiä ongelmia on siellä haukkujan omassa päässä. Ei siis pelkästään tämä Tiinan tapaus, vaan ylipäänsä nämä ihmiset jotka levittävät vihaa ja pahoinvointia solvaamalla muita ihmisiä nimettömänä netissä. Puolet tämänkin palstan ketjuista vastaavaa oksennusta pullollaan.

Mikä ajaa ihmisen sanomaan asiat mahdollisimman ilkeästi, loukkaavasti ja pahansuovasti? Kun olisi ihan asiallisia ja ystävällisiäkin tapoja ilmaista, että minä en niin tykkää tuosta esiintyjästä tai minä olen nyt tästä asiasta eri mieltä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mistä kumpuaa tarve muotoilla asia mahdollisimman satuttavasti?

Mikä hitto ihmisiä nykyaikana vaivaa?

Vierailija
82/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne jätkät siellä lavalla tekee? Samaa kuin Tiina, heiluu ja laulaa. Yks ainoa soittaa rumpuja. Yllättäen kateelliset naiset eivät lähetä miehille kuolematoiveita, vaikka heillä ei olisi muuta roolia kuin kilauttaa triangelia alussa ja lopussa.

Heiluuko se pimpparautailija sitten muiden edessä munatongissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Tiina-timanttinen vielä kaveria sen Katiskavyyhdin julkkiksen Sofia Belorfin kanssa? Ainakin sillä oli joskus InstaGramissa yhteiskuva heistä, kehui miten Sofia oli käynyt luonaan kun kuvattu ja kirjotti jotain että miten hänelle Sofia on inspiroiva ihminen!!!!

Vierailija
84/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15120 kirjoitti:

Mua kiinnostais tietää miksi tää yks tyyppi joutuu nyt käräjille. Vihakommentteja kuitenkin tullut paljon. Harmi, ettei tuosta linkatusta suppeasta jutusta käynyt ilmi. Mutta Tiinan puolella olen tässä, näistä vastaavista tapauksista pitäisi nostaa syytteet paljon useammin! 

Yksi kerkeää kirjoittaa vaikka tuhat viestiä. 

Vierailija
85/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalauta taas vauhdissa!

Vierailija
86/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tämä ole kohta 50 ja lapseton?

korjatkaa jos olen väärässä?

Vierailija
87/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies lapsentekoikänen 3-kymppinen ?

ei sit ihme että tätä naista kiukuttaa että haastelee kaikkia oikeuteen !

Vierailija
88/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo totta, että kyllä tämä kaikki solvaaminen ja lyttääminen ja myrkyn levittäminen kertoo vain siitä, miten syvää pahoinvointia ja vaikeita henkisiä ongelmia on siellä haukkujan omassa päässä. Ei siis pelkästään tämä Tiinan tapaus, vaan ylipäänsä nämä ihmiset jotka levittävät vihaa ja pahoinvointia solvaamalla muita ihmisiä nimettömänä netissä. Puolet tämänkin palstan ketjuista vastaavaa oksennusta pullollaan.

Mikä ajaa ihmisen sanomaan asiat mahdollisimman ilkeästi, loukkaavasti ja pahansuovasti? Kun olisi ihan asiallisia ja ystävällisiäkin tapoja ilmaista, että minä en niin tykkää tuosta esiintyjästä tai minä olen nyt tästä asiasta eri mieltä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Mistä kumpuaa tarve muotoilla asia mahdollisimman satuttavasti?

Mikä hitto ihmisiä nykyaikana vaivaa?

Somessa nykyään on ihmisiä jotka verhoavat myrkyllisyytensä sarkasmiin vaikka pohjimmiltaan ovat juuri tuollaisia kuin kuvasit. He eivät kestä kritiikkiä lainkaan. 

Vierailija
89/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa syyteasiassa on kyse uhkailusta. Jos persut kuvittelee, että voi haastaa oikeuteen kun joku sanoo että persut on peestä niin se on mielipide, ei kunnialoukkaus tai uhkaus. Että ei, ap, vielä kannata ottaa yhteyttä lakimieheen sen puitteissa.

Vierailija
90/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei kaikki halua kakaroita. 

Vierailija
91/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 40 ja Tiina 45. Täällä puhutaan niinku ikäero olis 20 vuotta.

Vierailija
92/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa miksi Tiina saa tuollaista vihaa osakseen mutta Erika Vikman ei?

oisko Erika oikeesti mukavampi ihmisiä kohtaan eikä vaan esitä...? Ja kun osaa kuitenkin laulaa eikä esitä laulavansa?

Villi arvaus, en tunne noista kumpaakaan mutta Erikasta huokuu enemmän jotain aitoutta ja lämpöä.

Tosiaankin, huh huh.

Vierailija
93/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoni Tiinalle. Monet kommentit umk aikaan olivat myös asiallisia ja hänen rooliaan kyseenalaistavia, on se erikoista että jollain bändillä on joku nainen vain go go Girls roolissa. Se että ottaa tämän asian esiin ei ole hänen  haukkumistaan henkilökohtaisesti vaan hänen työrooöinsa kritisointia.

Ehkä se on tämä mikä itseäni eniten häirii. Olen syntynyt kahden eri ajan vaikutuksesta, ajan jolloin naiset olivat vaimoja ja miehet perheenpäitä sekä ajan jolloin feminismi ja girlpower olivat vahvimmillaan. Elin varhaisen lapsuuteni sellaisessa ympäristössä ja ajassa, jossa naiseus vielä määritettiin ulkomuoto- sekä käytösseikkojen mukaan mutta teini-iässä sekä aikuisuuden kynnyksellä joutui totuttelemaan uuteen roolin naiseudessa, vahvan itsenäisen naisen roolin. Ihan oikeasti naiset teki töitä sen eteen, että naiset on yhtä hyviä kuin miehet ja nyt tämä valmiiseen pöytään tullut sukupolvi alkoi sotkemaan kaikkea ja ottavat tuollaisen tyhjäpää roolin. Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.

Vierailija
94/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/tiinatimanttinen

-4821 kpl omakuvaa

-ylläty kun joku arvostelee

Vierailija
95/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötätuntoni Tiinalle. Monet kommentit umk aikaan olivat myös asiallisia ja hänen rooliaan kyseenalaistavia, on se erikoista että jollain bändillä on joku nainen vain go go Girls roolissa. Se että ottaa tämän asian esiin ei ole hänen  haukkumistaan henkilökohtaisesti vaan hänen työrooöinsa kritisointia.

No joo, asialliset ihmettelyt ymmärrän minäkin, mutta liekö niitäkään tarpeen jatkaa jos bändi itse on tuonut selkeästi ilmi että asiaan ei ole tulossa muutosta? Kai bändi saa koota jäsenensä millä perusteella huvittaa, en oikein tajua mikä idea on jankuttamalla jankuttaa jonkun jäsenen "turhuudesta". Varmaan aika monenkin bändin kohdalla niin, että joku jäsenistä on vähemmän kriittinen sille bändin musiikille kuin se varsinainen keulakuvahahmo. Jos ne muut tykkää sitä sivuroolin vetäjää siellä roikottaa, niin hittojako se muille kuuluu?

Eikä bändin sisäistä dynamiikkaa näe aina ulospäin. Mitä, jos se "turhin" jäsen on kuitenkin loistava luomaan yhtyeen sisälle hyvää yhteishenkeä ja energiaa? Ei se ole mikään pikkujuttu.

Vierailija
96/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä kuullut vapaaehtoisesta lapsettomuudesta? Miten menee siellä 1800-luvulla? 

Vierailija
97/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on 40 ja Tiina 45. Täällä puhutaan niinku ikäero olis 20 vuotta.

eikä lapsia?

Vierailija
98/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes yksi myrkynkylväjä päätyy vastaamaan kirjoituksistaan.

Vierailija
99/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nelikymppinen jo hieman harmaantunut lempeän ja kivan oloinen tyyppi kuten tuo nainenkin, en näe itse mitään ärsyttävää tuossa naisessa. Kiva, että on vielä nelivitosenakin mitä on eikä ole katkeroitunut, tylsääntynyt tms. Vaikuttaa iloiselta ja kuplivalta, energiseltä mimmiltä. 

Vierailija
100/401 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tiinatimanttinen

-4821 kpl omakuvaa

-ylläty kun joku arvostelee

Ärsyynny kun jollain on omakuvia 4000, katso ne kaikki läpi ja lähetä tappouhkauksia. Unohda oma elämäsi ja keskity solvaamaan itsellesi tuntematonta ihmistä. Ylläty kun tulee haaste oikeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme