34-vuotiasta naista syytetään Portion Boysin Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta
Nyt on asiaa, ja toivottavasti tulee varoittava ennakkotapaus täälläkin mellastaville vihakirjoittajille
Kommentit (401)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakkoja korkeintaan?
Päiväsakkoja jotka tekee hänen tuloillaan 480e, jotka menee ulosottoon. Yhteiskunta maksaa koko prosessin.
Oikeuslaitos on pelkkä juristien rahasampo, yhteiskunnan piikkiin.
Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle, jne.
" JaloTiina on saanut nyt UMK:n myötä osakseen todella törkeää ja asiatonta kommentointia. Hänen rooliaan kyseenalaistetaan, häntä solvataan henkilökohtaisesti mitä erinäisimmistä asioista."
Solvaamiseen ihan hyvä, että laittavat stopin
, mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa? Siis kyseenalaistaminenhan tarkoittaa minun käistyksenimukaan jotai sellaista, että pohditaan, että miksi on tuossa roolissa, onko oikea valinta rooliin ja muutenkin koitetaan vähän pöyhiä omaakin ajatusmaailmaa. Että miksi sitä ei saisi tehdä? Olen minäkin miettinyt, että mikä jalotiinan rooli siinä yhtyeessä on. Jonkinlainen tanssija ja yrittää innostaa yleisöä mukaan? Se on ihan hyvä rooli suomalaisessa jäyhässä kulttuurissa, jossa ei uskalleta heittäytyä mihinkään ilman alkoholia. Ja tuntuu tanssivan sellaisella energialla ja vauhdilla, että pitää olla hyvässä kunnossa, jos meinaa jaksaa hänen mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
" JaloTiina on saanut nyt UMK:n myötä osakseen todella törkeää ja asiatonta kommentointia. Hänen rooliaan kyseenalaistetaan, häntä solvataan henkilökohtaisesti mitä erinäisimmistä asioista."
, mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa? Siis kyseenalaistaminenhan tarkoittaa minun käistyksenimukaan jotai sellaista, että pohditaan, että miksi on tuossa roolissa, onko oikea valinta rooliin ja muutenkin koitetaan vähän pöyhiä omaakin ajatusmaailmaa. Että miksi sitä ei saisi tehdä? Olen minäkin miettinyt, että mikä jalotiinan rooli siinä yhtyeessä on. Jonkinlainen tanssija ja yrittää innostaa yleisöä mukaan? Se on ihan hyvä rooli suomalaisessa jäyhässä kulttuurissa, jossa ei uskalleta heittäytyä mihinkään ilman alkoholia. Ja tuntuu tanssivan sellaisella energialla ja vauhdilla, että pitää olla h
Älä jaksa olla lapsellinen. Asiallinen kritiikki on ok, mutta . . .
Vierailija kirjoitti:
Tämä Hesarin juttu kuuden päivän takaa valottaa kans tilannetta
Ei paljoa valota, juttu maksumuurin takana.
Tässä nähdään kuinka herkästi se suomalaiselta on pois kun joku toinen voi hyvin ja on iloinen ja onnellisen näköinen hahmo. Että kun sillä menee noin hyvin ja mulla niin huonosti niin mulla on oikeus kirjoitella paskaa nettiin.
Joopa joo. Ei millään tavalla ansaittua.
Lippu korkealle, Tiina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakkoja korkeintaan?
Päiväsakkoja jotka tekee hänen tuloillaan 480e, jotka menee ulosottoon. Yhteiskunta maksaa koko prosessin.
Yksityisoikeuskeisseissä oikeudenkäyntikulujen palkkiot vedetään aina tappiin eli 300 €/tunti. Sieltä tulee äkkiä kymppitonneja maksettavaa vaikka itse sakko ja korvaus olisi satasia.
Vierailija kirjoitti:
, mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa? Siis kyseenalaistaminenhan tarkoittaa minun käistyksenimukaan jotai sellaista, että pohditaan, että miksi on tuossa roolissa, onko oikea valinta rooliin ja muutenkin koitetaan vähän pöyhiä omaakin ajatusmaailmaa. Että miksi sitä ei saisi tehdä? Olen minäkin miettinyt, että mikä jalotiinan rooli siinä yhtyeessä on. Jonkinlainen tanssija ja yrittää innostaa yleisöä mukaan? Se on ihan hyvä rooli suomalaisessa jäyhässä kulttuurissa, jossa ei uskalleta heittäytyä mihinkään ilman alkoholia. Ja tuntuu tanssivan sellaisella energialla ja vauhdilla, että pitää olla h
Toisen kuolemisen toivominen on vähän eri juttu. Miltä sinusta tuntuisi omassa työssäsi saada palaute, että joku tuntee sinua kohtaan syvää vihaa ja toivoo kuolemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
, mutta sitä en ymmärrä, että miksi jonku julkisuudessa olevan henkilön roolia ei saisi kyseenalaistaa? Siis kyseenalaistaminenhan tarkoittaa minun käistyksenimukaan jotai sellaista, että pohditaan, että miksi on tuossa roolissa, onko oikea valinta rooliin ja muutenkin koitetaan vähän pöyhiä omaakin ajatusmaailmaa. Että miksi sitä ei saisi tehdä? Olen minäkin miettinyt, että mikä jalotiinan rooli siinä yhtyeessä on. Jonkinlainen tanssija ja yrittää innostaa yleisöä mukaan? Se on ihan hyvä rooli suomalaisessa jäyhässä kulttuurissa, jossa ei uskalleta heittäytyä mihinkään ilman alkoholia. Ja tuntuu tanssivan sella
Luitko ollenkaan kirjoitustani? Ihan ensimmäisenä sanoin, että hyvä, että laittavat solvaamiselle lopun.
Vierailija kirjoitti:
Joko Tiinaa on kiusattu tai sitte koipi rikki, ei ikinä koskaan muita uutisia, ei sitte milloinkaan,
Melkeen kiinnostas tietää millanen psykologin arvio Tiinasta on.
Susta on helppo tehdä psykologinen arvio sen sijaan.
Voisit toki avata miksi inhoat joitain julkisuuden henkilöitä niin kovin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä Hesarin juttu kuuden päivän takaa valottaa kans tilannetta
Joo tuolla olikin hyvin siitä mitä itsekin olen huomannut, että iloisuus on paholaismaisille ihmisille punainen vaate. Samoin sellainen sielun puhtaus, se todella ärsyttää kiusaajia ja saa heidät kiusaamaan ja sillä tavoin yrittävät tuhota ihmisen jolla on jotain mitä heillä ei ole.
Tässä vielä hyvä lainaus jutusta:
Ilmiön tuntee vihasta kirjan kirjoittanut psykologi, filosofian tohtori Rauno Juntumaa. Iloisuus on tavallinen vihan ja raivon aiheuttaja niin parisuhteessa, somessa kuin työpaikoillakin, hän sanoo.
Ilon voidaan epäillä ilmentävän menestymistä ja tyytyväisyyttä, mikä raivostuttaa.
Raivon alla on yleensä kateutta. Tunnetta siitä, että itsellä ei ole keinoja saavuttaa jotain, mitä toivoisi, kun taas joku toinen vaikuttaa saavuttavan sen helposti.
Juntumaan mielestä myös sukupuoli vaikuttaa.
Naisia avoimesti alistavissa kulttuureissa nainen ei saisi kuulua eikä näkyä lainkaan. Meillä sama voi ilmetä lievempänä. Joillekin on sietämätöntä nähdä, että joku ei alistu niihin kaavoihin, jotka solvaajan mielestä naiselle kuuluisivat.
Voisko joku kertoa miksi Tiina saa tuollaista vihaa osakseen mutta Erika Vikman ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakkoja korkeintaan?
Yksityisoikeuskeisseissä oikeudenkäyntikulujen palkkiot vedetään aina tappiin eli 300 €/tunti. Sieltä tulee äkkiä kymppitonneja maksettavaa vaikka itse sakko ja korvaus olisi satasia.
Ja millä joku mielenterveyspotilas maksaa yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa miksi Tiina saa tuollaista vihaa osakseen mutta Erika Vikman ei?
Erika saa myös samoja viestejä.
Eikö meidän veronmaksajien rahoja pysty käyttää mihinkään parempaan kuin julkisuutta hakeviin somettajiin?!?!?
Poliisien resurssit olisi oikeasti voinut käyttää perheväkivaltaselvityksiin ja muuhun sellaiseen missä pienet viattomat lapset uhreina. Turhan monta väkivaltaisesti tapettua ja rääkättyä pikkulasta tässä maassa, asukaslukuun nähden :(((
Muttei nuo näytä lapsista välittävän. Minäminä tyyliset ihmiset. Pistää surulliseksi.
Ikäänkuin nämä kiusaajat tunnistaisivat pohjimmiltaan herkän ja hyvän ihmisen ja kävisivät juuri hänen kimppuunsa kollektiivisesti ryhmänä.
Mikähän on tehnyt suomalaisista tämmöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Syytetty ilmeisesti Orimattilasta, koska se on tekopaikka ja jatkui 1,5 vuotta.
😂 Ei yllätä, se kylä on täynnä narkkaavaa weeteeporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Erikakin samanlaisia purkauksia osakseen saa. Tainnut saada niitä jo siitä lähtien kun tuli iso-D:n vanavedessä enemmän tunnetuksi..
Vierailija kirjoitti:
Asia on ollut julkisuudessa eri tavoin pian kaksi vuotta.
Suomessa on hidas oikeuslaitos.
Vierailija kirjoitti:
oisko Erika oikeesti mukavampi ihmisiä kohtaan eikä vaan esitä...? Ja kun osaa kuitenkin laulaa eikä esitä laulavansa?
Villi arvaus, en tunne noista kumpaakaan mutta Erikasta huokuu enemmän jotain aitoutta ja lämpöä.
Millaisen arvion psykologi tekisi sinusta. Se sinua pitäisi itseäsi enemmän kiinnostaa.