Virtsatieinfektiot
Virtsatieinfektiot alkaneet vaivata useammin. Alan jo epäillä että onko edes tulehdusta. Virtsa siis joskus jotenkin sameaa ja sellasta pientä jännää tunnetta virtsaputkessa.
Kommentit (13)
Ja siis oireet aina oviksen ja menkkojen välisenä aikana. Ei koskaan muulloin.
Runsas juominen usein auttaa. Itse olen juonut myös karpalomehua ja käyttänyt apteekin karpalokapseleita. Apteekista saa myös kotona tehtäviä tulehdustestejä, oli kätevä
Miten limakalvojen kunto?
Onko sukupuolitaudit testattu?
Jos kyseessä on tulehdus, harrastatko seksiä ja mikä on kumppanin hygienian taso?
Vierailija kirjoitti:
Miten limakalvojen kunto?
Onko sukupuolitaudit testattu?
Jos kyseessä on tulehdus, harrastatko seksiä ja mikä on kumppanin hygienian taso?
No limakalvot tietty kuivat luteaalivaiheessa. Seksistä ei voi johtua, eikä sukupuolitaudeista.
Jos sinulla olisi VTI, et epäilisi, oireet ovat karmeat. Ennalta ehkäisyksi tulee juoda riittävästi. Naisilla yleisempi kuin miehillä, johtuu anatomiasta. Vaan onko kyse jostain sp- taudista ?
Osta UVA E terveyskaupasta niin ei tule koskaan takaisn.
Vierailija kirjoitti:
Runsas juominen usein auttaa. Itse olen juonut myös karpalomehua ja käyttänyt apteekin karpalokapseleita. Apteekista saa myös kotona tehtäviä tulehdustestejä, oli kätevä
Apteekin karpoalokapselit on yhtä tyhjän kanssa, jos niissä ei ole d-mannoosia. Se on ainoa tutkitusti toimiva tuote
Ylipaino altistaa , eli laihduta.
Tuo on tutkittu tieto.
Onko hiivaa? Lekuri osaa sanoa paremmin tai labra, jos alkaa vaivaamaan lisää. Entä hormonit. Apteekissa on testejä myös mikä se voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla olisi VTI, et epäilisi, oireet ovat karmeat. Ennalta ehkäisyksi tulee juoda riittävästi. Naisilla yleisempi kuin miehillä, johtuu anatomiasta. Vaan onko kyse jostain sp- taudista ?
Minulla on nyt vanhemmiten ollut muutama vti ja oireet ovat lähes joka kerta olleet lievät. Sen verran kuitenkin oireita, että tutkittiin. Kerran oli vain pahanhajuinen virtsa. SP-taudit testattiin kyllä.
Syö karpalo kapseleita joka päivä, mä oon syönyt vuosia noita.
Mulle appelsiinimehu tekee vastaavista oireita, en voi käyttää, eli kannattaa myös tarkkailla mitä syöt ja onko siellä jotain mikä ärsyttää.
Juo enemmän