Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolta ei voi korjata, sen voi tuhota

Vierailija
12.12.2024 |

Sukupuolta ei voi korjata. Sen voi rikkoa, eikä sen tilalle saa mitään uutta. 

Korjausleikksuksessa tuhotaan ehjät sukupuolielimet ja tehdään keinotekoiset toimimattomat proteesit tilalle. 

Siitä syntyy munaton mies tai pilluton nainen jota eivät saa mitään toimivaa tilalle. Näin he ovat korkeintaan sukupuolettomia tai korjausleikkauksessa vammautuneita. 

Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas.

Ei miehelle pillua saada tehtyä. Se on haiseva kolo mihin kukaan mies ei halua työntää kaluaan. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli pitää korjata pään sisältä, ei kehoa murjomalla.

Vierailija
2/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli pitää hyväksyä, ei korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat liikkeellä.

Vierailija
4/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, minä pidän hyvää huolta tyttökullistani. Säännölliset erektiot ovat tärkeitä koon ja toimintakyvyn säilyttämiselle.

Vierailija
5/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelle se kuuluu, jos joku tuntee olevansa väärässä sukupuolessa? 

Vierailija
6/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksajille. Leikkele itseäsi omakustanteisesti niin sit mua ei kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
7/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää että näitä "hoitoja" saa suorittaa ilman rangaistusta, ei kait lääkäri saa leikata kättäni irti jos identifioidun kädettömäksi??

Vierailija
8/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden pitää päästä psykiatrille, ei silvottavaksi

Vierailija
9/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden pitää päästä psykiatrille, ei silvottavaksi

Psykiatria on osa tutkimusjaksoa ja hoitopolkua.

Vierailija
10/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä, kysy vaikka Sexposta.

Vierailija
11/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle "kuuluu" se että näitä silvottuja friikkejä on deittisaiteilla ja ihan IRL metsästämässä kumppania - todellisuudessa oman sukupuolensa edustajasta. Eli feikkinaiset metsästävät myös minua, oksettavaa. On täysin käsittämätöntä että näitä feikkejä saa valmistaa, ja on täysin käsittämätöntä että niiden valmistamien kustannetaan verovaroista.

Vierailija
12/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää että näitä "hoitoja" saa suorittaa ilman rangaistusta, ei kait lääkäri saa leikata kättäni irti jos identifioidun kädettömäksi??

Niin ja siis vaikka itse tunnen olevani munaton mies, niin ei kukaan lääkäri suostu leikkaamaan pallejani pois. Onnistuisi, jos valehtelisin haluavani olla nainen.

Vierailija
13/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle "kuuluu" se että näitä silvottuja friikkejä on deittisaiteilla ja ihan IRL metsästämässä kumppania - todellisuudessa oman sukupuolensa edustajasta. Eli feikkinaiset metsästävät myös minua, oksettavaa. On täysin käsittämätöntä että näitä feikkejä saa valmistaa, ja on täysin käsittämätöntä että niiden valmistamien kustannetaan verovaroista.

Eipä niitä niin paljon ole, että olisi iso riski osua kohdalle. Etenkään niin hyvää kopiota ole liikkeellä, jotka voisi aitoon sekoittaa. Sääliksi käy ne naiset, jotka taas voisi transuun sekoittaa.

Vierailija
14/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista on tutkittu ja todettu että se on kyseisen ongelman tehokkain hoitokeino.

Vierailija
15/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä niin paljon ole, että olisi iso riski osua kohdalle.

Minun  tämä riski on osunut jo 6 vuoden ajan, monta kertaa vuodessa. Harkitsen muuttamista toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
16/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä juttuja seksipalstalle kiitos... Ei mielellään minnekään mutta jos pakko on näistä jossain jankuttaa niin sitten AVn puolella.

Vierailija
17/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä juttuja seksipalstalle kiitos... Ei mielellään minnekään mutta jos pakko on näistä jossain jankuttaa niin sitten AVn puolella.

Yrjöttääkö nämä jutut sinuakin?  Tuolla AV puolella on rautainen sensuuri.

Vierailija
18/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihollinen on tunnettava ja tunnistettava paremmin kuin ystävät - galleria.

Varoitus, seuraava voi viedä yöunesi tai jopa elämänhalusi. Kävin selvittämässä kuinka hyvin miestä voi nykyään kusta linssiin. Sàatanan silpomat:

https://yandex.com/images/search?from=tabbar&text=sexy%2Btranny%2Bladyb…

Vierailija
19/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei idenfioituis päättömäks ja hakis siihen vaivaan "kauneusleikkauksen".

Vierailija
20/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olet automaattisesti samaa mieltä siitäkin, että nainen on mielenvikainen jos kehtaa poistaa terveen kohtunsa tai munasarjansa. Ei välttämättä tarvitse olla vakavaa vaivaa sille. Sehän menee vielä syvemmälle, kuin pinnallinen leikkaus.

Kyllä, siinä tuhotaan kroppaa ja parsitaan taas kokoon siitä kohtaan. Kroppa tervehtyy aikansa. Yksi asia korjaantuu sekä fyysisen, että mielen tasolla.

Huvittavaa noi käsi ja jalka leikkauskommentit. Aina samoja. Kukaan ei tee niin, eivätkä ole samoja asioita muiden kuin tietämättömien mielestä. Aina pitää mennä ääripäähän näköjään noissakin.

Mielenterveyspotilas? Sittenhän sitä ymmärrystä pitäisi olla paljon enemmän eikä tuollaista tuomitsevaisuutta. Eihän ihminen itse voi asialle silloin mitään. Ethän sinä masentuneellekaan voi sanoa älä ole masis, mene ulos ja hymyile. Vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi