Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän karmiva lenkkipolkukeissi

Vierailija
12.12.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010897922.html

Ihan hirveää! Kuin jostain criminal mindsista

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin.

Vierailija
2/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin ääneen "Ei helvetti!" kun luin tuon. En vaan käsitä, miten tuollaista voi tehdä viattomalle ihmiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi linkitit, olen lähdössä lenkille tänään, näitä kaheleita pelkää ihan tosissaan. Viime viikolla eräs mies koirineen kulki epäilyttävsti pitkän matkaa minun perässä, tuli täysin eri suunnalta, hymyili ikävästi ja lähti sitten seuraamaan joka mutkassa ja kääntyi aina samalle suunnalle. Lähdin juoksemaan, mies ja koira jäivät, onneksi !

Vierailija
4/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on murhaaja minun silmissäni. Epäonnistumisesta ei pitäisi saada lievennystä tuomioon.

Vierailija
5/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ma mu vai kantis

Vierailija
6/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ma mu vai kantis

Suomalainen. Ja vieläpä ihan hyvästä perheestä. Nimi ja kuvakin löytyy ainakin minfosta 

Vierailija
7/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kauheaa. Omituista että jotkut suomalaiset miehet ovat alkaneet käyttää viiltopuukkoja. Aivan älytöntä. Heidän ei pitäisi sekoittaa täysin ulkopuolisia ihmisiä päihdesekoiluihinsa.

Vierailija
8/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa yhdyskuntapalvelua.

Vierailija
9/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö naisilla olla pistooli? Jos joku mies yrittää tulla puukon kanssa.

Vierailija
10/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisella persvakohousut ja narutoppi? Sitä saa mitä tilaa. 

Ai että hän ansaitsee tulla raiskatuksi ja on ok että hänet yritetään tukehduttaa systemaattisesti ja lyödään veitsellä ympäri kehoa?? Niinkö??

Vierailija
11/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin

Onneksi itse olen jo 34-v enkä mikään nätti, niin ei ole pelkoa tulla ainakaan raiskatuksi. Mutta toki muuten hulluja tuolla saa varmaan varoa.

Vierailija
12/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin.

ihan laillisesti saa käydä kaupasta ostamassa turvasumutteen.

Vierailija
13/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tekijän kuva 

Vierailija
14/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta pitäisi antaa kova tuomio.

Vierailija
15/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Byäää, suomalaiset miehet ei r.aiskaa, ne on kaikki niitä ulkomaalaisia"😫😫

T: Kaikki suomalaiset miehet

Vierailija
16/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä tapauksia on lukenut, miten kimppuun hyökätään lenkkipoluilla ja jopa ihan kaupungin läheisyyden pyöräteillä on kyllä pelko todellinen. Olen himolenkkeilijä, mutta pelkään ihan sairaasti. Lenkkipolku menee osittain katveessa katseilta ja metsäalueella niin joka 10 askeleen jälkeen katson taakseni, ei ketään. Jatka rauhassa. Mutkan jälkeen, katse taakse, ei ketään. Jatka rauhassa. Eli stressi on helvetillinen jos sanon suoraan. Haluaisin lenkkeillä hyvillä mielin, rauhallisin mielin ja nauttia siitä, mielestäni näitä tapauksia on tullut enempi ilmi kun aiemmin. Tekijöinä sekä suomalaisia että ei-suomalaisia!

Vierailija
17/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tekijän kuva 

Löytyy minfon ketjusta.

Vierailija
18/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto mikä tyyppi! Haluaisin kantaa mukanani paprikasumutetta just näiden (lisääntyvien?) sekopäätapausten takia, mutta laillisesti ei saa ilman lupaa. Olen pieni nainen ja liikun paljon yksin

Onneksi itse olen jo 34-v enkä mikään nätti, niin ei ole pelkoa tulla ainakaan raiskatuksi. Mutta toki muuten hulluja tuolla saa varmaan varoa.

Jaahans? Eipä se ikä ja ulkonäkö siihen vaikuta.

Vierailija
19/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tuudittautuisi tuohon. Vanhoja mummojakin raiskataan.

Vierailija
20/129 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisella persvakohousut ja narutoppi? Sitä saa mitä tilaa. 

Ai että hän ansaitsee tulla raiskatuksi ja on ok että hänet yritetään tukehduttaa systemaattisesti ja lyödään veitsellä ympäri kehoa?? Niinkö??

On se hauska kun ulkomaalaisten tekemissä rikoksissa suomalainen mies puolestelee, ettei suomalainen tälläistä tee, ja sitten kun on ollut suomalainen jässikkä asialla, niin silloin onkin naisen vika. Tälläisiä sankareita suomalaiset miehet:DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan