Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin jo pari viikkoa sitten miehelle että käy hakemassa joulukortteja jos haluaa niitä sukulaisilleen lähettää

Vierailija
12.12.2024 |

Muistutin uudestaan viikonloppuna. No ei ole hakenut, eikä niitä sitten ilmeisesti lähetetä. Pelkäänpä vaan että miehen suvussa sitten jouluna supistaan: "mikäs nyt on kun ei "Tiina" lähettänyt kortteja enää kenellekään. Onko se nyt noin ylpistynyt, varmaan omalle suvulle vaan lähettää"

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yli 80-vuotiaita?

Vierailija
2/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sinä et hae niitä kortteja, oletko sidottuna potilassänkyyyn suljetulla osastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että mies on syyllinen edes johonkin. Mielellään toki yleensä kaikkeen.

Vierailija
4/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaanko teillä muutenkin kaikki perheen asiat viivottimella tarkasti, ettei vaan vahingossakaan esim. puolison suku syö juhlissa sinun leipomuksiasi?

Vierailija
5/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuriita joulukorteista. Et sitten keksinyt parempaa. 

Vierailija
6/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortit eivät selvästikään voisi miestäsi vähemmän kiinnostaa. Miksi yrität painostaa häntä korttien hankintaan?  (Itse voit toki kortteja lähetellä niin paljon kuin haluat.)

Vierailija
7/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna supista kun et kerran voinut samalla hankkia niitä miehen tarpeisiin kun ostit itsellesi.

Mitähän muuta teillä hoidetaan tuolla asenteella  :)

Vierailija
8/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin menee saakelisti rahaa jos on iso suku ja kaikille laittaa.

Vierailija
9/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisit sinäkin edes vähän ilmastoa.

Vierailija
10/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tykkää, että hänen sukulaisille ja parille kaverille laitetaan kortit. Itse hän ei niitä kirjoita, mutta minä teen sen ruokapalkalla. Mies vie minut ulos syömään. Ja kortitkin mies oli ostanut itse. Jos mies olettaisi, että huolehtisin niistä itse, niin saisi sitä odottaa ihan rauhassa.

Vierailija
11/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sinä et hae niitä kortteja, oletko sidottuna potilassänkyyyn suljetulla osastolla?

osaston ei tarvitse olla suljettu jos on ns sidottuna sairaalavuode. miksi heität noin itseäsi nolaavaa tyhmää. jos mies kokee että hän tai sukunsa tykkää korteista. niin voisihan hän se asian toimittaa. jos työnjako mikä vaatii mitäkin osaamista.  moni mies paistaa kinkun,mutta ei oikein ossoo ostaa kortteja.mikä kuva jne.  se huolehtii sen asian toteuttamisesta mikä on tärkeää tai delegoi toiselle vaikka vaihtokaupalla

Vierailija
12/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei lähetetä kortteja. Mutta miehen puolen suku ei myöskään saa mitään joulumuistamisia, kun mies ei niitä hanki. Minä hoidan oman suvun ja käytännössä kaikki lasten lahjat. Ei riitä aika eikä kyllä kiinnostuskaan hommata ja paketoida kaikkien lahjoja. 

Vierailija
13/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukortit eivät selvästikään voisi miestäsi vähemmän kiinnostaa. Miksi yrität painostaa häntä korttien hankintaan?  (Itse voit toki kortteja lähetellä niin paljon kuin haluat.)

No tottakai kyse on siitä ettei ne kiinnosta miestä, eikä hän muutenkaan ilmeisesti ole kiinnostunut muistamaan sukulaisiaan edes kerran vuodessa. Yritin sanoa että lähettäisi edes suvun iäkkäimmille, heille joille ei voi edes mitään tekstiviestiä laittaa. Minulla oli kortteja jäljellä vime vuodelta mutta ei riittävästi. 

Ap

Vierailija
14/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit todeta sukulaisille kovaan ääneen, että korttien lähettäminen oli miehesi vastuulla, eikä vätys saanut sitä aikaan.

Toisaalta, kuka enää lähettää joulukortteja? Meillä menee jouluntoivotukset kuvien kera Whatsapissa.

Vierailija
15/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai kyse on siitä ettei ne kiinnosta miestä, eikä hän muutenkaan ilmeisesti ole kiinnostunut muistamaan sukulaisiaan edes kerran vuodessa. Yritin sanoa että lähettäisi edes suvun iäkkäimmille, heille joille ei voi edes mitään tekstiviestiä laittaa. Minulla oli kortteja jäljellä vime vuodelta mutta ei riittävästi. 

Ap

Olivatko ne kortit varmasti sinun viimevuotisia vai oliko joukossa miehen kortteja?

Vierailija
16/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän tämä ongelma on toisinpäin: mies haluaa, että joulukortteja lähetetään, minä en. Arvaappa kuitenkin, kenen hommaksi meidän perheessä mieheni tämän projektin mieltää? Aivan.

Vierailija
17/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä on niin surullista. Miksi miehet jättävät puolison vastuulle tuon yhteydenpidon? Äitini veli alkoi vasta sitten pitää yhteyttä sukulaisiinsa, kun vaimonsa kuoli. Olivat eläkeikäisiä. Ei siinä vaiheessa saa enää mitään läheisiä välejä solmittua, kun ei ole aiemmin ikinä pidetty yhteyttä. Nyt on varmaan yksinäistä eläkkeellä.

Vierailija
18/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet eivät enää ole perheittä ja kokonaisuuksia.  Edes puolison suvulle ei teeskennellä harmonista perhettä ja yhteishenkeä.

Kuitenkin loukkaannutaan jos anoppi ei laita miniän nimellä joulukorttia vaan vaikkapa vain lapsille.

Vierailija
19/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän tämä ongelma on toisinpäin: mies haluaa, että joulukortteja lähetetään, minä en. Arvaappa kuitenkin, kenen hommaksi meidän perheessä mieheni tämän projektin mieltää? Aivan.

En suostuisi. Hoitakoon itse, jos kokee tärkeäksi. Äärimmäisen ärsyttävä tapa tuollainen.

Vierailija
20/99 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei lähetetä kortteja. Mutta miehen puolen suku ei myöskään saa mitään joulumuistamisia, kun mies ei niitä hanki. Minä hoidan oman suvun ja käytännössä kaikki lasten lahjat. Ei riitä aika eikä kyllä kiinnostuskaan hommata ja paketoida kaikkien lahjoja. 

Samoin tein itse heti seurustelun alussa selväksi, että mies hoitaa oman sukunsa joululahjat ja minä omani. Lopputulos on, että hänen sukunsa ei ole vuosiin saanut lahjoja. En ala häpeämään jonkun muun puolesta/tekemisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä